CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090702

τα supermodels

Agyness Deyn: λεγε με supermodel. Σε επεισαν οι ''δημοσιογραφοι'' και οι φασιονιστες οτι ειναι φοβερη και τρομερη. Ομορφη (γκαμηλα), με αποψη (θεία Λόλα, οτι φορω καλο ειναι), ακτιβιστρια (δε τρωω πλαγκτον) και οικολογα (κανω ποδηλατο φοροντας οτι πιο γελοιο βρω, αλλα τουλαχιστον εχω αποψη).

Θες-δε θες, εχεις πειστει οτι αυτο ειναι το νεο ''ομορφο''....
Lilly Cole: τι κι αν εχω καρπουζι για κεφαλι, με δυο ματια τεραστια και στομα αφαντο? με καλαμακι τρεφομαι και παλι καλα, διοτι απο τη μυτη μονο σουπιτσα ρουφαγα. Μικρη καθομουν στο παραθυρο τα βραδυα και εστελνα μυνημα στο Γαλαξια 8726, μηπως με δουν οι δικοι μου και με παρουν απο τους κακους γηινους. Τελικα, με εκαναν supermodel και χεστηκα στο ταληρο. Ισως τελικα να μην ειναι κακοι αυτοι οι γηινοι, απλα ηλιθιοι....


Cindy: supermodel με βουλα του Παπα και των απανταχου γυναικων και αντρων ανα την υφηλιο. Την κοιτουσες και εχανες τα λογια σου. Η Θεά Αφροδιτη της περασμενης δεκαετειας (δικαιως), που υπηρξε ονειρο για τους αντρες και προτυπο για τις γυναικες.....Γιατι οχι? προσωπο που δεν ειχε τιποτα το ''επιπλεον'' που να θες να αφαιρεσεις. Την εβλεπες και τη χαιροσουν.
Γυναικειο σωμα με ολες τις καμπυλες (ναι, δεν ελειπε καμια), θελτικο και αισθησιακο.
Τοτε ομως, καποιοι τη φτυναν και ελεγαν πως παραειναι τέλεια και την απερριπταν ως μοντελο οδοντοπαστας.
....Για να σας ακουσω τωρα κυριοι! Για προσπαθειστε να κανετε τη νυχτα-μερα και να μας πεισετε πως τα 2 λελουδα πιο πανω αντικατροπτιζουν το γενικο αισθημα περι ομορφιας! τα ομορφα, εκφραστικα και διαπεραστικα καφε ματια αντικατασταθηκαν απο 2 ζευγαρια μπλαζε, ανευρα και αλλοκοτα ματια, αλλα τωρα βλεπετε, η ομορφια μετριεται διαφορετικα...
Να με συμπαθατε, μπορει να μη μπορω να κανω τιποτα για τα επιβαλλομενα προτυπα, αλλα στον καθρεφτη μου παντα θα ψαχνω τη Cindy και οχι την allien....
.....ακου supermodel....

12 εξομολογηθηκαν:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δικαίως τα πήρες, αυτά δεν είναι
supermodels χτικιάρικα του κερατά είναι.
Και δεν το λέω για να βγάλω το χοντρό μου άχτι, είμαι 62 κιλά...
Θα συμφωνήσω ότι η ΣΙΝΤΗ ήταν και είναι ακόμα θεά!!!!!!

tsaousa είπε...

Και τελικά, όλες της προηγούμενης δεκαετίας ήταν γυναίκες πραγματικά όμορφες, σε αντίθεση με τις τωρινές.
Πολύ δίκιο έχεις.

eryx-t είπε...

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι τελικά ο Ε.Τ. ζευγάρωσε με γήινη... δεν εξηγείται αλλιώς...

zalmoxis είπε...

Η παιδεραστία τιμωρείται στον Καναδά με 2 χρόνια φυλακή.

Η ομοφυλοφιλία τιμωτείται στη Σιγκαπούρη με στρέρηση της υπηκοότητας.

Η μοιχεία τιμωρείται στο Ιράν με θάνατο δια λιθοβολισμού.

Προτείνω όσοι πάνε με αυτά τα άλιενς να ευνουχίζονται τελετουργικά και σε δημόσια θέα.

Ναι!

dsquared είπε...

Ελα ρε συ, αληθινο ειναι το κεφαλι της Lilly Cole? Κι εγω που νομιζα οτι ηταν photoshopia... και καλα αποψη του καλλιτεχνη-φωτογραφου.

din

manetarius είπε...

μμμ... καλή η Σίντυ.. αλλά εμένα μ΄αρέσει κι η πρώτη κοπελίτσα. Είναι πολύ γλυκιά! Όσο για τη 2η... ούτε λόγος... και λίγα είπες!

exofthalmi είπε...

@φουλη: ....γινεται η μερα-νυχτα καλη μου? δε γινεται!

@tsaousa: τι λες? να κανω ντου?

@eryx-t: ειχε κι αυτος τα τυχερα του!

@zalmoxis: βαρυα η τιμωρια!.....να το ξανασκεφτειτε?

@dsquared: χαααααααααα! εξαιετικη αποψη! Λυπαμαι που δε το σκεφτηκα πρωτη!

@manetarius: οι πολλες διακοπες, δε εχουν κανει πολυ ....μαλθακη να το πω, μεγαλοθυμη να το πω....καλως μας ηρθες!

zalmoxis είπε...

Όχι! Δεν το ξανασκέφτομαι!
Είπα και ελάλησα!

anima rana είπε...

ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ, ΑΔΕΛΦΗ!!! Αντε με όλες τις ΞΥΝΕΣ και ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΕΣ φοράδες. Cindy, Θεά!

Artanis είπε...

Γυναίκα παιδί μου, με τα όλα της, όχι λυμφατικό νυμφίδιο σαν τα 2 πρώτα που δείχνεις...
Καλησπέρα κιόλας...Ακόμα δεν πήγες διακοπές;

Darthiir the Abban είπε...

Εγώ τις δύο πρώτες γιατί δεν τις ξέρω;
Πες τους δεν κάνουν καλή δουλειά στην προώθηση...

wilma είπε...

Λοιπόν ουσιαστικά είμαι 100% σύμφωνη με ότι λες! απλά νομίζω ότι πλέον το starsystem είναι πιο πονόψυχο (εεεε?) απέναντι σε εμάς τις κοινές θνητές, κι αντί να παρουσιάζει θεές σαν τη Σίντυ που όσο και να προσπαθούσα ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι δεν της έφτανα, τώρα βλέπεις αυτά τα βατραχάκια και ...ανακράζεις: Καλά σιγά τη γκόμενα! εγώ είμαι καλύτερη.