CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090720

Μετα το σεξ

Ρωτάει ο άνδρας μετά από το σεξ τη γυναίκα του:
- Αγάπη μου, αυτή τη φορά προσποιήθηκες;
- Όχι, αγάπη μου. Αυτή τη φορά κοιμόμουνα πραγματικά...


Ανδρόγυνο κάθεται στο καναπέ. Ο άνδρας λέει στη σύζυγο:

- Πάω στοίχημα πως δε μπορείς να μου πεις μια φράση που να με κάνει ταυτόχρονα ευτυχισμένο και δυστυχισμένο!
Και η γυναίκα:
- Την έχεις μεγαλύτερη από τον υδραυλικό...



- Γιατρέ μου βοήθεια! Το πουλί μου έγινε πορτοκαλί.
Ο γιατρός του κάνει όλες τις δυνατές εξετάσεις, αλλά δεν βρίσκει τίποτα το παθολογικό και αρχίζει να τον ρωτάει διάφορα προσπαθώντας να βρεί άκρη:
Γ: Μήπως ξεβάφει το βρακί σου;
A: Aποκλείεται γιατρέ μου, εγώ μόνο άσπρα φοράω..
Γ: Τότε θα είναι κάτι στο περιβάλον της δουλειάς σου.
A: Μπάα γιατρέ μου, είμαι συνταξιούχος και δε βγαίνω από το σπίτι μου..
Γ: Καλά και τί κάνεις όλη μέρα στο σπίτι;
A: Ε τί να κάνω γιατρέ μου εργένης άνθρωπος; Βλέπω τσόντες και τρώω γαριδάκια...

20 εξομολογηθηκαν:

thamnos είπε...

Ελα γοριλάκη, Λάκη, Λάκη...

TeddyBoy είπε...

Ποιος πήγε κι άπλωσε τη φλοκάτη στο κρεβάτι;
Ε;

(γαριδάκια; σημειολογικό!)

manetarius είπε...

Τι ειν' τούτο βρέι; Δεν πιστεύω να είναι κάνας μοναχός; Πα πα πα... μα δεν ενημερώνεται από τους άλλους αδερφούς οτι τα τελευταία χρόνια είναι της μόδας η αποτρίχωση; Καλά, μια Μύκονο, δεν την έχει πάει;
τσ..στ...στ..!

m o u t r o είπε...

xaxaxaxaxaxax

τα μάτια σου με καίνε γιατί είσαι μανεκένε

Darthiir the Abban είπε...

Αναίσθητη(ες)...

dsquared είπε...

Και μετα λεγαν για τον Γκαλη!

din

aerostatik είπε...

ανάμεσα σε δύο προσευχές....

kwlogria είπε...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΤΡΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;; ΠΟΙΟΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ;;; ΙΙΙΙΙΙΙΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΙΣΧΟΣ!!! Τα ανέκδοτα εξαφανίστηκαν μπροστά στη θέα του γορίλα που θέλει να κοιμάται και γυμνός αν είναι ποτέ δυνατόν τι δυστυχία!!! 200 φορές την ημέρα πρέπει να σκουπίζει με τόση τρίχα α πα πα πααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλέ αυτός είναι το εργοστάσιο της βετλανς Ναουσσα. Απορώ πως αντέχει τον εαυτό του με τετοια ζέστη,
κοιμάται και γυμνός τρομάρα του.

exofthalmi είπε...

@thamnos: Λακη τον λενε? τρελα! Λακηηηηηηηηηηηηηηηη! Χαλαουα!

@teddyboy: Η φλοκατη ζυγιζει 120 κιλα και τη λενε Λακη....

@manetarius: Ε, οχι και μοναχος καη μου! Εχουμε και λιγο γουστο εμεις τα καλογριακια!

@moutro: Παιδαρος-φλοκατη-Λακης. 3 σε 1.

@DArth: εμεις? ολες? μαζι? γιατιι?

@dsquared: Ο Γκαλης ηταν ΠΛΟΥΣΙΑ φλοκατη αγαπητη...

@aerostatik: ...και σεις προσευχεστε για τα ....γαριδακια?

@kwlogria: .......εχει θερμομονωση ομως ο τυπας. Το καλοκαιρι τον κουρευουν σα τα αρνια και το μαλλι το δινουν για extensions....

@ΦΟΥΛΗ: μα ολη η γοητεια του ειναι η γυμνια του. Κοιτα οπισθια, κοιτα πλατη, κοιτα χάλι.....

Darthiir the Abban είπε...

Μα...
...μα...
...μα γιατί είστε!

Artanis είπε...

Α τον καημένο, τον λυπήθηκα...
Τα ανέκδοτα θεϊκά, έχω γελάσει όσο δεν φαντάζεσαι...
Τα σχόλια έσκισαν...Δεν έπαιρνα ανάσα με τα γέλια...

patsiouri είπε...

Και λέω την αλήθεια
και πια δε με πιστεύουνε
τρελοί και λογικοί
μες το Δαφνί με αποφεύγουνε.
Και σε φωνάζω μωρό μου
να'ρθεις να τους πεις,
πως είσαι καλά, δεν είσαι σαλάμι
και ζεις...

exofthalmi είπε...

@Darth: αηδιες λεγω...

@artanis: καλησπερα! Εισαι η μοναδικη ψυχη που αισθανθηκε κατι για υτον οπως διαπιστωσες, νονα!

@patsiouri: προσκυνω....το σαλαμακι....

Darthiir the Abban είπε...

Όσα δε φτάν' η αλεπού...

Tanila είπε...

1. μη μιλάτε για σαλάμια, πεινάαω.
2. Ν'αφήσετε κάτω το τριχωτό το γκομενάκι, δικό μου είναι, έγω το είδα πρώτη!

o ...μάλλoν άνθρωπoς είπε...

ΑΝΕΚΔΟΤΟΝ 4ον

Ως παιδάκι, ο Χριστός βρίσκει ένα σαλάμι.
- Μαμά τί είν' αυτό, ρωτάει δείχνοντάς το.
- Άχ! καλό μου... Σαν κρίνος μοιάζει.

Για να μην το ξέρεις (αν τό 'ξέρες θα τό 'βαζες...) δεν έχεις πατήσει σε μοναστήρι.

Κι ας καμώνεσαι ότι...

Drama Queen είπε...

Οκ. θα πω κάτι άσχετο. Ρώτησα την μάνα την δόλια τι θα πει το glorificus and bardus πριν κάνω γκούκλ σέρτς. Κατέβηκαν τόμοι, λεξικά αλλά τίποτα σαν και αυτό ακριβώς που να της βγάζει νόημα. Με ρώτησε προχθές αν το βρήκα γιατί έσκασε. Μουαχαχαχαχα!

zalmoxis είπε...

Is it alive?

habilis είπε...

Αδελφή ξέρεις πως γίνετε κάποιος ηγούμενος ?