CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090629

στην πυρα!

στην πυρα! (που λεει και η γιαγια Αννα)....

Γιατι καλη μου πηρες το τιμονι, αφου εχεις προαποφασισει οτι εισαι κομπλεξικη, (ασχετη) και μουλαρα?

Η γυναικα οδηγος στην Ελλαδα δε τυχαινει εκτιμησης και δεν αξιζει κιολας....(παψε μαρη! αμεσως να ανοιξεις το στομα! να πεις, τι? οτι πηραμε τα διπλωματα μερα -καταραμενη- με αξιοκρατικο τροπο? Εγω, ναι! για σενα δε ξερω)...

Ειμαστε αγενεστατες, δεν παραχωρουμε προτεραιοτητα, δεν αφηνουμε κανεναν να περασει (απο ευγενεια μαρη μουλαρα, ή επειδη απλα στους στραβους ελληνικους δρομους μπορει να πρεπει να κάνεις ενα βημα πισω γιατι το προσταζει η λογικη- η μακρινη σου εξαδελφη που αυτοκτονησε περυσι).

Οταν δε, δουμε αλλη γυναικα οδηγοοοοοοοο!!!!! Τοτε ξεκιναει το παρτυ! Σιγα μαρη μη σ αφησω να περασεις. Σιγα μη δε κανω χαριτωμενια για να με χειροκροτησουν τα μπετα.

Της αναβοσβηνεις τα φωτα ως ενδειξη οτι ακινητοποιησαι, ωστε να της δωσεις χωρο να περασει. ΣΦΑΛΜΑ! Της δινεις χωρο, αλλα εκεινη θελει και ΧΡΟΝΟ! Σε βλεπει ακινητη, εχει δει το παιξιμο των φωτων, εχει δει οτι πισω σου εχεις κρατησει ενδεχομενως και αλλο οχημα, αλλα εκεινη θα κινηθει με την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 10 χιλιομετρων ανα χρονο....(για να σε κανει να το μετανοιωσεις και να μη ξαναφησεις καμια να περασει. Αυτο κι αν θα πει ευφυια).

Να μιλησω δε για τα αντανακλαστικα! Τη χαρη με την οποια περιφερουμε το οχημα μας απο λωριδα σε λωριδα, ουχί διοτι αποφασισαμε να εντρυφησουμε τις σφηνες, αλλα επειδη η ευθεια γραμμη ειναι απλα μια γενικη προς το απειρο κατευθυνση για εμας....

Ξεκιναμε ολες απο τη βαση οτι, οι αντρες μας θεωρουν καλες για την κουζινα μας. Εκει καταληγει συνηθως ο λεκτικος μας διαπληκτισμος. Και καλα μωρη ηληθια! Τον πιστεψες? Κι οχι μονο τον πιστεψες, τον εβγαλες και αληθινο! Με τη συμπεριφορα σου! Με την αδεξιοτητα σου! Με το κομπλεξ που σε δερνει! (δε μπορω να τρεχω γιατι με πιανει ιλιγγος, αλλα την αριστερη την εχω καβατζωσει γιατι δε θα περασει ο φασισμος! Τι λες μωρη βλαμμενη? Ποιος φασισμος? Ποια καβατζα? Γκομενος ειναι ο δρομος και στον ταξανε για γαμο?).

Κυριες μου οταν οδηγω εχω εναν αντικειμενικο σκοπο: να κινηθω απο το σημειο Α στο σημειο Β στο λιγοτερο δυνατο χρονο, με τις λιγοτερες απωλειες (υπομονης, ηρεμιας, οχηματος).
Καλα θα κανετε να κατινιζετε εκτος οχηματος και να αναπτυξετε την ικανοτητα αυτη(οδηγηση), που δεν ειναι απλα αναγκαια για τη μεταβαση σας, αλλα και απαραιτητη για την ασφαλεια σας και τη δικη μας (ναι, υπαρχουμε και εμεις, κατι ψιλα που περισσεψαμε στους δρομους).

Την επομενη φορα που συνταντησω γυναικα οδηγο να φερεται βλακωδως, δε θα τη βρισω, θα κανω υπομονη. Ξερετε γιατι? γιατι αν δεν το κανω εγω που ειμαι γυναικα, τοτε θα επιτρεψω στους αρρενες να τραγουδησουν παλι το κλισε. Αν αυτο γινει, απλα θα ζειτε για επιβεβαιωνετε το κλισε κι οχι για να το καταρριψετε....

αμην

13 εξομολογηθηκαν:

eryx-t είπε...

στην ελλάδα ζεις,
δεν υπάρχει ελπίς!

[αυτό αρκεί και ως σχόλιο για την οδήγηση και των δύο φύλων και όλων των φυλών]

Darthiir the Abban είπε...

Ε ναι...
Τί να πεις;
Τώρα που καταργήθηκαν οι μάγισες, πρέπει να βρείτε άλλους λόγους για να κάψετε τη ζαντάρκ εκεί στο μοναστήρι!

Artanis είπε...

Δεν οδηγώ ακόμα, το γλίτωσα το μπινελίκι…Και σιγά μην έρθω Ελλάδα να μάθω οδήγηση, που κοστίζει 1500αρι και πάνω…Εδώ θα μάθω, με 200$...
(Όταν το πάρω απόφαση…)
Καλημερούδια και φιλιά…

TeddyBoy είπε...

Άσε το τιμόνι και πιάσε το τρομπόνι!
(χαχαχαχα)
Το γνωστό αυτό βιντεάκι λέει όλη την αλήθεια..
(βρε μπας και το έχω δει από δική σου ανάρτηση;)
Το αστείο πάντως είναι ότι σύμφωνα με το youtube πολλοί users το έκαναν flag ως inappropriate (κάτι μου λέει ότι θα ήταν γυναίκες)!

wilma είπε...

Αγαπητή μου! πόσο συμφωνώ μαζί σου! κι εγώ με γυναίκες οδηγούς εκνευρίζομαι ως επί το πλείστον!

Ειδικά την τελευταία εβδομάδα έκανα κάτι ανήκουστο για τα δεδομένα μου: πάτησα φρένο με σκοπό να βγω από το αυτοκίνητο και να ξεκινήσω το μαλλιοτράβηγμα.
(καλά τα έχω παίξει μου φαίνεται).

κλαψ! τελικά μήπως πρέπει να πάμε να πλύνουμε κανένα πιάτο?

exofthalmi είπε...

@eryx-t: ναι, δικιο εχετε....Αλλα, να! με πνιγει...

@Darth: θα φαω το ρασο μου απο το κακο μου και θα φανει κα ιη ζωνη αγνοτητας....

@Artanis: αχ! να, αλλο ενα καλο της Ν.Ζ. Τετοια μου λες και θελω να παρω το πρωτο πλοιο....

@teddy: δεν ειναι δικο μου το βιντεο, το οποιο οφειλω να ειπω, οτι δεν πρεπει να αποτελειται 100% απο ελληνικο αποσταγμα....(νοθεια χριστιανοι! νοθεια!)

@wilma: οχι! οχι αλλα πιατα! Μυαλο (να βαλουμε) καλυτερα και να καθαρισουμε την υποληψη μας! (φτου! λεκιαστηκα! γκαρσοοοοοοοοοον!)

patsiouri είπε...

Aφιερωμένο...
Από τη Θεά της Αυτογνωσίας!

http://topatsiouri.blogspot.com/2007/09/blog-post_27.html

Marina είπε...

Το χειρότερο είναι να δώσεις προτεραιότητα στη μανδάμ, να σου μπεί μπροστά και μετά να σταματήσει..εκεί μπροστά σου..χωρίς προειδοποίηση εννοείτε.. και μετά να πρέπει να φύγεις απο άλλη λωρίδα..

Οταν βλέπω τέτοιες γυναίκες οδηγούς..τις βελάζω..τους κάνω μπεεεε σαν να είναι πρόβατα..

zalmoxis είπε...

Περιέργως πως, δεν έχω τρακάρει ποτέ με γυναίκα. Με νταλίκα ψυγείο έχω τρακάρει, με ταξί έχω τρακάρει, με παπάκι έχω τρακάρει (ναι, ζω ακόμη! για να γράφω...)! Με γυναίκα ποτέ!
Το πιο "ωραίο" πάντως που μου έχει συμβει με γυναίκα οδηγό, είναι το εξής (100% αληθινό και όχι σεξιστικό προβοκατόρικο).
Προσπαθώ να περάσω κάθετα την Πατησίων προς την Γ. Σεπτεμβρίου, περίπου στο ύψος της Κυψέλης. Έχει φανάρι. Είναι κόκκινο. Μπροστά βρίσκεται ένα Πεζώ που οδηγεί μια γυναίκα η οποία χαζεύει μια βιτρίνα. Δεξιά παρκαρισμένα, αριστερά το πεζοδόμιο στη μέση η ουρά των Ι.Χ. Ξάφνου, ανάβει το πράσινο να φύγουν τα αυτοκίνητα. Τότε ακριβώς η κυρία, ανοίγει την πόρτα, βγαίνει έξω και κοκαλώνει στη βιτρίνα με τα γυναικεία φορέματα. Έχει κλείσει την κυκλοφορία, 1η σειρά στο φανάρι, και έχει βγει να χαζέψει τη βιτρίνα!

exofthalmi είπε...

@patsiouri: χα! σε διαβασα! Θεά, οντως και μαλισταστο σκληρό σπορ της αυτογνωσιας! Σωστα ειπας!

@marina: λιγο νιονιο που λενε και στην πιατσα, δε βλαπτει! Αλλα ειναι πια, ειδος πολυτελειας!

@zalmoxis: ....με τη τυχη σας, εχετε τρακαρει??????? (μια δοκιμη θα σας πεισει!)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα βλογημένη...
Τι να πεις για τους οδηγούς,άντρες και γυναίκες,πονεμένη ιστορία!!!!

exofthalmi είπε...

@φουλη: καλο μηνα και σε εσας φιλτατη! να προσεχουμε στο δρομο, τοτε!

Ναπoλέων είπε...

Σόρυ, δηλαδής, σκούζαμι, με το μπαρδόν, ενσιούλντιγκουνγκ, συγγνώμη...
αλλά πού σκ...τά είδες το "θηλυκό" σε όλα αυτά;;;

Μόνον ως τη μέση διάβασα αλλά... ξέρεις και κάναν άντρα που δεν τα κάνει;;;

Άσε μας δεσποινίς καλογραία... και κάνω 3.500 χλμ ανά πάσα μήνα χρόνια τώρα. Χρόνια πολλά. Πάραπολλά.
Εντός και εκτός άστεων.

Καλό καλοκαίρι.
αγάπη – αφοπλισμός –ειρήνη
Ναπολέων