CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090625

η

marina με βραβευσε! (κατι λεει για βραβειο γκρινιας και μουρτζουφλας...δεν πολυκαταλαβα για να λεω την αληθεια, αλλα ειχα ορεξη να βγω απο το μαναστηρι και να κανω μπανιστηρι, οποτε πηγα και το παρελαβα).

Πρεπει λεει με τη σειρα μου να βραβευσω αλλους 15 που διαβαζω. (κατι τετοιες ηλιθιες αρχες περι αγαπης του διπλανου διδαξε ο συγχωρεμενος και τωρα πρεπει να απλωσω την μπουγαδα εγω. Καταλαβες?).

Επειδη μπορει να ειμαι ελαφρως γκρινιαρα, αλλα δε χαλαω χατηρι (εαν φυσικα εχω παρει τη μιζα μου-βλεπε βραβειο), θα ξεπερασω τις αναστολες μου και θα σας εκθεσω (σκυλια μαυρα).

Στην τυχη (θυμιστε μου να σας μιλησω γι αυτη τη μαλακω καμια μερα):

  • zalmoxis (ο κυριος νουμερο. Θελεις νουμερα? αριθμους και στοιχεια? σ αυτον θα πας. Με ενα καλο ποσο, σου δινει και τα τυχερα του Jocker. Εχει μια μεγαλη αβαντα: ειναι χορτοφαγος-χα!-)
  • Dartiir (ο καθηγητης. Με μαλωνει συχνα, αλλα φτιαχνει καλες μακαροναδες. Καινε.)
  • Eryx-t (το απολυτο μυστηριο. Οι αρχαιολογοι κατεληξαν στο συμπερασμα οτι ειναι απλα μυθος)
  • ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ (η ανθρωπινη ματια. Σιχαινεσαι τον εαυτο σου μολις τον διαβασεις. Τοσο επιβλητικος)
  • μουνι (η αβασταχτη ελαφροτητα της αμαρτιας. Ας μην ηταν και η λογικη του στη μεση και θα τον ειχα ψαλλει 1001 φορες!)
  • patsiouri (η αναρχα του συστηματος χτυπαει παντα εκει που δε το περιμενεις!)
  • kwlogria (μου την εχει απαγορευσει η Ηγουμενη, γιατι εχει λεει πολλες βρισιες. Ελα ομως που μαθαινω καινουργιες λεξεις!)
  • manetarius (η χαρα της ζωης. Εκεινη χαιρεται, εγω γελαω)
  • apos (μια αρσενικη version του μανιταριου, αλλα πιο ειρωνικη και φυσικα απολαυστικη)
  • artanis (η νουνα μου. Μενει στη Νεα Ζηλανδια και πολυ ζηλευω. Θελω να με παρει και εμενα εκει, αλλα ως τωρα εχω μαζεψει μονο €20 για το εισιτηριο).
  • teddy boy (η Ροδος εχει χιουμορ και πολυ μ αρεσει.)
  • marina (τη διαβαζα απο παλια, οταν ειχα αλλο ονομα και δεν ειχα μπει στο μοναστηρι. Παλιο καλο κρασι)
  • coco (η ποδηλατισσα. Το φανταστικο ειναι, οτι οι ιστοριες ποδηλατου ειναι ενδιαφερουσες, μονο οταν τις αφηγειται η coco)
  • αεροστατο (ανηκει στην κατηγορια των μπλογκ που διαβαζεις επειδη εχουν ''κατι'')
  • βιολιστης στη στεγη (ζηλια ψωρα μου, τουτη δω εχει κανει την καλυτερη δουλεια απο ολους μας!).
  • tsaousa (εχω τραβηξει μαλλια, ρασα και τα πανδεινα διαβαζοντας τη)
  • dsquared (ειναι 2 ειναι λολες, ειναι αρκετες για να δεθεις κομπος).
Ειναι πανω απο 15, αλλα με αριθμους ασχολειται μονο ο νουμερο 1......


Α! ναι! ειναι υποτειθεται παιχνιδι αυτο τωρα....Οποιος θε, ας παιξει.

12 εξομολογηθηκαν:

tsaousa είπε...

Αμάν, τι ωραία!
Σε Ευχαριστώ!
Ακόμα, θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τη δασκάλα μου και τον εραστή μου.
Επίσης τον ντελιβερά και τον ντιβιντιτζή μου.


(κοίτα, μάζευε κι ας είν΄ και ρόγες, ήτοι βραβείο γκρίνιας). Εύχομαι και σ΄ ανώτερα με βραβείο φρεσκοσιδερωμένου ράσου!

Heliotypon είπε...

Σ' ευχαριστώ, ω ευσεβεστάτη παρθένα των λογισμών μου. Ελπίζω θα μου αφιερώσεις μια λειτουργία για τη σωτηρία της ψυχής μου από την αμαρτία. ('Εχω να ..."αμαρτήσω" πολλές μέρες και αυτό είναι αμαρτία).

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα, εύχομαι και στο κόκκινο χαλί! με όσκαρ και ράσοτουαλέτα
ΑΡΜΑΝΙΗ ,ΓΚΟΥΤΣΙ,οτι προτιμάς....

Darthiir the Abban είπε...

Εγκατέλειψες τη μονή αμαρτωλή;
Θα πέσει σάλτσα να σε κάψειιιιιιι

Σόδομα και Γόμoρααααα

Περαστικός είπε...

Επιβλητικός; :P

Artanis είπε...

Xa,xa,xa,xa,xa,xa, τη μαμά σου τη ρώτησες αν σε αφήνει;
Ωστε "νουνά"...Μ' αρέσει....
Σε φιλώ στο μέτωπο, βαφτιστήρα μου...

dsquared είπε...

Oxi, oxi, κανεις λαθος, εγω δεν ειμαι τρελη, μεταξυ μας η αλλαη ειναι!!!!
din

zalmoxis είπε...

Ωωωωωω...! Με τιμάτε αδελφή!
Έρχομαι στην ιερά μονή σας να παραλάβω το βραβείο! Να με φιλέψετε και κάτι τις... Τί προσφέρετε; γλυκό κουταλιού τριαντάφυλλο; υποβρύχιο;
Οσο για τους αριθμούς, σας υπόσχομαι το 6άρι του Λόττο με τζακποτ.Ξέρω πως είναι αμαρτία αφού θα σας χάσει το μοναστήρι, αλλά θα μιλήσω στον εργοδότη σας (aka Ύψιστος) και θα συμφωνήσει...

patsiouri είπε...

Ευχαριστώ!!!!!!!!!
Εγώ δεν παίζω σε μπλογκοπαίχνιδα αλλά πάντα διαβάζω των άλλων!

exofthalmi είπε...

@tsaousa: .....ξεχασες να ευχαριστησεις τον Παναγαθο....

@heliotypon: τελικα εισαι πολυ μεγαλο προβλημα. Οι αμαρτιες σου σκανδαλιζουν, αλλά μια λειτουργια τη θελεις! (εχε χαρη που ο Μεγαλος δεχεται την μετανοια, γιατι αν ητνα στ οχερι μου, θα σε ειχα βαλει να ψαλλεις 3000 Αβε Μαρια)

@φουλη: ρασο και παλι ρασο! τετοια ασφαλεια, δε στη δινει κανενα μοντελακι υψηλης ραπτικης!

@darth: ετοιμασε εσυ τη μακαροναδα και ερχομαι κι εγω...(επιμενεις να μη θελεις ουτε ενα γλυκακι να φερω?)

@περαστικος: νομιζω οτι αυτο το εχεις καταλαβει απο ολους οσους εχουν σχολιασει στο μπλογκ σου. Η ματια σου ειναι τα λογια που εχουμε στο στομα, αλλα ποτε δε βγαινουν.

@artanis: θα την παρω μαζι. Θα της πω οτι παμε σε μια νεα μονη στο Νεο Κοσμο και δε θα καταλαβει τιποτα....Σε φιλω νονα!

@dsquared: ευλογια ειναι! Οοπως και να το δω, ειστε απολαυστικες!

@zalmoxis: οχι! το 6 του Λοττο, δεν ειναι αμαρτια, ουτε θα με χασει το μοναστηρι! Ισα-ισα που θα αποκτησει ισχυρη τσατσα....

(γλυκα δε τρωμε, αλλα αμα θελετε λαζανια με λαχανικα που εχω φτιαξει...)....

@patsiouri: παρακαλω, κανενα προβλημα! ο καθενας κανει ελευθερα οτι θελει και ντροπη καμια!

Darthiir the Abban είπε...

Είπα και ελάλησα και αμαρτία ουκ έχω...
Οι λοιποί μπορείτε να αναλάβετε τις ευθύνες σας!

;)

eryx-t είπε...

Ω θεέ μου! λες;