CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090622

γαβ

Αν μπορείς να αρχίσεις τη μέρα σου χωρίς καφεΐνη,
Αν μπορείς να είσαι χαμογελαστός (-η) αγνοώντας πόνους και κούραση,
Αν μπορείς να μη διαμαρτύρεσαι και να μην κάνεις τους ανθρώπους ναβαριούνται με τα προβλήματά σου,
Αν μπορείς να τρως το ίδιο φαΐ κάθε μέρα και να είσαι ευγνώμων γι' αυτό,
Αν μπορείς να καταλάβεις πότε οι αγαπημένοι σου είναι πολύαπασχολημένοι για να σου αφιερώσουν χρόνο,
Αν μπορείς να αδιαφορήσεις όταν οι άνθρωποι ξεσπάνε επάνω σου,
Αν μπορείς να δεχθείς κριτική και κατηγορίες χωρίς αντίσταση,
Αν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον κόσμο χωρίς ψέματα και αυταπάτες,
Αν μπορείς να νικήσεις το άγχος χωρίς ιατρική βοήθεια,
Αν μπορείς να χαλαρώσεις χωρίς αλκοόλ,
Αν μπορείς να κοιμάσαι βαθιά κάθε βράδυ,

...τότε κατά πάσα πιθανότητα είσαι ο οικογενειακός σκύλος.

καϊ καϊ καϊ

23 εξομολογηθηκαν:

Περαστικός είπε...

:D

aerostatik είπε...

σκυλίσια ζωή...

tsaousa είπε...

χαχα! Τέλειο!!!

(πάντως, μερικά από αυτά τα καταφέρνω κι εγώ. Να δεις που με εκπαίδευσαν οι σκύλοι μου).

Darthiir the Abban είπε...

Φιου φιου φιού...
Ευτυχώωωωως....

Marina είπε...

νιάου???

exofthalmi είπε...

@περαστικος: γελας, ε?

@aerostatik: δεν ειναι οτι πιο καλο...

@tsaousa: εχεις μεσο....δε μετραει!

@Darth: ευτυχως, τι?

@marina: χαχαχα! νιαααααααααααααρ!

patsiouri είπε...

Tι μου θυμίζεις τώρα...
Κάτι μαλλιαρό, χοντρό και υπέργηρο που κοιμάται στα πόδια μου!

Darthiir the Abban είπε...

Που έχω τέτοια προβλήματα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πάντως στο χαλάκι δεν κοιμάμαι!!
Πολύ θα το ήθελα να ήμουν σκύλος σε καλά αφεντικά....
Καλό βράδυ...

Artanis είπε...

"Γαβ" δεν θα πει τίποτα...
"Γαβ" λοιπόν και ξανα-ματα "γαβ"...

*ΠΟυ θα πει"προσυπογράφω"...

Σε φιλώ στη μουσούδα...

dsquared είπε...

Μπορεις να με φωναζεις Λάσι!
din

zalmoxis είπε...

"...Αν μπορείς να αρχίσεις τη μέρα σου χωρίς καφεΐνη..."

Συγνώμη δηλαδής, το πρωί ο σκύλος σας σκέτα τα τρώει τα φρίσκυς; Χωρίς καφέ;


Το "σύνδρομο της Σταχτοπούτας" προφανώς αφορά πολύ και τα οικογενειακά σκυλιά!

Άρφ!

exofthalmi είπε...

@patsiouri: το χοντρο ονειρο?

@Darth: εχεις? προβληματα? τετοια? εσυ? αρφ!

@Φουλη: τα καλα αφεντικα ειναι το Α και το Ω της σκυλισιας ζωης. Θα με υιοθετησεις? κανω και τουμπες!

@artanis: χαχχαχα! στη μουσουδα! φιλια πολλα!

@dsquared: να σε κανω κονε με τον Ραταπλαν?

@zalmoxis: τα φρισκυς τα τρωει με γαλα σογιας.... μακρια απο καφεδες ο σκυλος και απο λακτοζες...Υγιες σκυλι εν οικο υγιη!

So_Far είπε...

Πολλά τα Αν , να προσθέσω κι εγώ ένα;
Αν σκεφτείς ότι η ζωή είναι μικρή και μια, δεν τους στέλνεις όλους αυτούς με τις απαιτήσεις τους από εκεί που ήρθαν να βρεις την υγειά σου;
Καλώς σε βρήκα Πάπισσα

βιολιστης στη στεγη είπε...

Aν την ώρα που διάφοροι πολιτικοί χτυπιούνται στα τηλεοπτικά παράθυρα, εσύ απολαυστικά ξαπλωμένος γλύφεις επίμονα τ'αρτίδια σου, τότε είσαι ο Μήτσος, ο σκύλος μου και είσαι και ο πιό ευτυχισμένος σκύλος του κόσμου!

Marvin the martian είπε...

δηλαδη εγω που τα προσπαθω ολα αυτα οδευω ολοταχως προς σκυλίσια ζωη; :) :)

dsquared είπε...

Οχι παναγια μου, εχουμε μια βλαμμενη που το κωδικο ονομα της ειναι Ραντανπλαν!

kwlogria είπε...

Τα αγαπώ τα σκυλιά! Ανιδιοτελής αγάπη!! ΤΑ ΑΓΑΠΩ!

exofthalmi είπε...

@so far: μα τι σκεψις ητο αυτη! να τους ξαποστειλω με το μαλακο ή με το αγριο? (υπαρχει περιπτωση να φαω και ξυλο? και αν ναι, θα το ευχαριστηθω?)

@βιολιστης: Μητσο μου! απο τα α&^##@α σου κρεμομαστε!

@Marvin: τσου! Προς το Νιρβανα.....

@dsquared: σπιρτο βρεγμενο φανταζομαι.....

@Kwlogria: και γω το ιδιο. τα Ελληνικα ακομα παραπανω: ειναι απο τα πιο ατυχα της Ευρωπης...

dsquared είπε...

Ζωων με την κακη εννοια.

@κωλογρια
Συμφωνω. Ειναι ενα απο τα πραγματα που τσακωνομαι με την Dan, τυα θεωρει χαζα!

din

Marina είπε...

Σου έχω δώσει βραβείο κυρία μου, πέρνα να το πάρεις

patsiouri είπε...

Ω ναι, εκεί που λέγαμε να του κάνουμε ευθανασία και κλαίγαμε, ξαφνικά ξαναζωντάνεψε!
Βγήκε και βόλτα!
Τολμώ να πω ότι παίζει και να βγάλει καλοκαίρι!

Heliotypon είπε...

Κοίττα που το ήξερα από παιδί αυτό! Παίζαμε με την αδερφή μου τα σκυλιά!