CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090616

γιατι?????.....

επεστρεψα Ελλαδα επειδη:

η μαμα μου αρνειται να μετακομισει. Της κραταω μουτρα.

δε βρηκα δουλεια στις ΗΠΑ οσο ημουν εκει. Ετρωγα veggie burger και επινα ginger ale με τα γαλονια. Αχρηστη. Ανεπροκοπη. Κατρουλου.

δε μπορουσα να αποφασισω που να μεινω. Ολα μ αρεσαν με εξαιρεση τη Ν.Υ. Τα σπιτια ηταν πιο φτηνα (αγορα) και ομορφοτερα. Στο τελος επαθα παρακρουση. Overload.

ειχα βγαλει εισιτηριο μετ' επιστροφης.

μου ελειψε ο ψιψης μου.

δεν ειχα τα κοτσια να εγκαταλειψω την Ελλαδα οταν επρεπε να το κανω. Τωρα ειναι αργα.

αποφασισα να το παιξω τουριστας. Βγαζω εισιτηριο για το νησι.

........λιγη σοκολατα βρε παιδια, να στηλωθω στα ποδαρια μου....γρηγορα!

16 εξομολογηθηκαν:

dsquared είπε...

Το θεμα ειναι οτι περασες ομορφα.
Καλη ειναι μωρε και η ψωροκωστενα...
ΤΙ μαμα σου τι την θες απο διπλα, ενα λογος για να την κανεις στα ξενα ειναι να μην εχεις κανεναν απο διπλα.
din

exofthalmi είπε...

@dsquared: τη μαμα μου? την κορνα στο κεφαλι μου?! τη γυναικα που με μυησε στη Θεοφιλοσοφια του ''εξω απο δω''?!!! jamais!

tsaousa είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω κι ας επέστρεψες.
Και νησάκι τώρα; Ντάξει, τι να λέμε...

(Τη μαμά σου κόρνα στο κεφάλι σου ή κορώνα την έχεις;;...χαχα!)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα...
Ν Υ ;;; νησί πιο νησί τι νησί;;;
Τουλάχιστον πέρασες καλά;;;

manetarius είπε...

Αυτά είναι... να σε πληροφορήσω οτι οι διακοπές σου στο νησί θα σου στοιχίσει περισσότερο από το αν αγόραζες σπίτι στη Ν.Υ.!

Καλές βουτιέεεεες! :)

(τι, έτσι θα μας αφήσεις; δεν θα μας πεις τίποτα για τον γάμο;)

dsquared είπε...

Ποια κορνα βρε οργιο! Μαλλον για κορονα πηγαινε.
din

zalmoxis είπε...

Καλώς μας ήλθατε!
Βλέπω δεν αντέξατε μακρυά από Βατοπαίδια,Ζήμενς, Καρατζαφέρηδες, Πρετεντέρηδες!

Μα, πώς είναι δυνατόν να μη σου άρεσε η Νέα Υόρκη; Και μάλιστα με τόσους ελληνοαμερικανούς εκεί...

Νησί-ι; Νησί-ι; ΝΗ-ΗΗΣΙ-ΙΙ;
Ακόμη δεν γύρισες βάλθηκες να μα οδηγήσεις στην κατάθλιψη εμάς που θα είμασε στο Athens City?
Μπράβο σου, αδελφή!

Darthiir the Abban είπε...

Ξέρω ότι σου λείπω, μην το κάνεις θέμα και πες επιτέλους την αλήθεια.
"Σοκολάτα" όταν βγεις από την καραντίνα!

>:)

exofthalmi είπε...

@TSAOUSA: κορνα βεβαια. να σφυριζει στ αυτια για να κανω κεφαλι...lol!
@φουλη: μυστικο το χω το νησι μη τυχον και μου την πεσουν τιποτα καλογραιες απο αλλα ταγματα...φυλαγε τα ρουχα σου λενε...

@manetarius: τι το θελες το οικονομικο στοιχειο? δικιο εχεις και το σιχαινομαι αυτο!
υ.γ. λεφτομεριες απο το γαμο θα εχετε μολις περασω καμια φωτο στον υπολογιστη...

@dsquared: νταξει μανταμ! μη βαρατε τη γραια-καλογραια!

@zalmoxis: ασε αγαπητε. Σε προλαβε η manetarius (μα τι αθλιο ον!) και μου εκοψε το βηχα. Ο κουκος αηδονι στο Ελλαντα η βολτα στο νησι....ω-ι-μ-ε!

@Darth: θα την κερασετε εσεις καμηλιερη τη σοκολατα?

MOLEMOU είπε...

ESI KALA GIRISES EGO NA DO POTE 8A KATEBO-KALHMERA APO TO MONAXO

Darthiir the Abban είπε...

Αμέ, θα βάλεις πορτοκάλια και μπανάνες;

Άθεος είπε...

Εγώ που είμαι άθεος, μπορώ να… εξομολογηθώ;

TeddyBoy είπε...

Ποτέ δεν είναι αργά, αδελφή!
Ένας πολύ φίλος που έζησε ΝΥ για ένα χρόνο, μετά γύρισε Ελλάδα. Και είχε φρικάρει, δεν άντεχε άλλο την παρακμή. Και ξανάφυγε.
Τώρα ζει τρισευτυχισμένος στη ΝΥ και δεν την ξαναλλάζει με τίποτα.

Artanis είπε...

Καλά που γύρισες και το χαρτυφυλάκιο της Υφυπουργού Θρησκευμάτων της Μπλογκοκυβέρνησης Σκουλικιού και Theogr, σε περιμένει:-)

Άντε και καλές βουτιές...

kwlogria είπε...

Μπορούσες να μείνεις έξω και γύρισες; Αν είναι ποτέ δυνατόν!! Αίσχος!! Ντροπή!! Πρέπει να φεύγουμε μόλις βρίσκουμε ευκαιρία!! Αμάν ρε παιδάκι μου!!! Για μένα υπάρχει τίποτα που θέλω να ΦΥΓΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΝΑ ΦΥΓΩ;;;!!!

Heliotypon είπε...

Μου θυμίζει τα δικά μου! Πριν κάμποσα χρόνια αλλά κάπως έτσι...