CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090415

ηνηγκεν η ωρα

να εξηγησω γιατι διαλεξα το αβαταρ (εικονιδιο) που διαλεξα.

Οταν επελεξα να δημιουργησω την Εξωφθαλμη (αποποιουμενη ολες τις προηγουμενες περσονες που ειχα φτιαξει), ηθελα για πρωτη φορα στην μπλογκο-ιστορια μου να φτιαξω εναν αστειο χαρακτηρα. Δε θα σχολιαζα πια σε μπλογκ βαρυστοχαστα, δε θα εμπλεκα σε συζητησεις επι συζητησεων για θεματα ασαφη, φιλοσοφιακα, υπαρξιακα. (για να μη τους κανω σκονη ολους, μη φανταστεις τιποτ' αλλο)...

Εν πασει περιπτωσι, αποφασισα να επιλεξω ενα αβαταρ που απεικονιζει κατι που εγω το θεωρω πολυ ιλαρο = τη θρησκεια. Εξ' ου και επελεξα μια μοναχη. Οι μοναχες δε μου φταινε σε τιποτα, αλλα παπα δε θα εβαζα σε εικονιδιο, γιατι θα επρεπε να φτυνω τον κορφο μου και να πιανω τα αρχιδια μου καθε φορα που θα το εβλεπα.

Δεν ευχομαι σε κανενα σας Καλο Πασχα. Δεν πιστευω στο χριστιανισμο, δεν ξερω κανενα Πασχα.
Ευχομαι μονο, να περασετε καλα τις διακιολογημενες ημερες αδειας που εχετε.
Απο τη Τριτη (του...Πασχα), που θα εχει τελειωσει ολο το Θεϊκο σχεδιο σφαξιματος, ξεκοιλιασματος, γλεντιου, τα ξαναλεμε.
Μεχρι τοτε, αφεθειτε στις κοσμικες απολαυσεις του Θεϊκου δραματος....

26 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

lol

Καλό πάσχα και καλή ανάσταση!

Artanis είπε...

Πάπισσά μου, πέρασα για ευχές...
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα...Να περάσεις τέλεια...Σε φιλώωωωωωω....

exofthalmi είπε...

@Darth: σιωπη εσυ! δε δικαιουσαι να ομιλεις γιατι ξερεις πολλα.....

@Artanis: Φιλιά πολλά και ευχες για υγεία! Να είσαι καλα εκει που εισαι (γιατι ζηλευω τρελά και θα ηθελαν να ημουν artanis στη θεση της artanis)!

ulysses είπε...

μου αρέσει το μλόγκ σου και το πολύ έξυπνο σκεπτικό με το οποίο το δημιούργησες.
πράγματικά του' χεις δώσει εναν τόνο "ιερής" ιλαρότητας,σατυρίζοντας ταυτόχρονα όλο αυτό το παπαδίστικο γιουσουρουμ.
Ξέρω ότι το μπλόγκ μου θα σε κουράζει αρκετά,όμως θα χαιρόμουν πολύ να περάσεις μια βόλτα να αφήσεις την¨"ευλογία" σου!!

manetarius είπε...

Καλά να περάσεις αδελφή!
:))))

exofthalmi είπε...

@ulysses: η βολτα εγινε! Νομιζω οτι ειμαστε και οι δυο προσκεκλημενοι να ποσταρουμε στους ''Ανωνυμους Μελαχγολικους''. Εσυ βεβαια, εχεις ποσταρει. εγω ακομα κανω την παπια...

@manetarius: σας ευχομαι αγαπητο μου μανιταρι να περασετε καλυτερα απο εμενα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλές γιορτές λοιπόν,αφού δεν θέλεις να σου ευχηθώ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

zalmoxis είπε...

Θέλω t-shirt με την καλόγρια που να γράφει Put the Nuns in Charge, τώρα που έρχεται καλοκαίρι! Large, σε χρώμα μαύρο! 'ντάξει;

habilis είπε...

Αδελφή μια χαρά είναι το αβατάρ!
Τι να ευχηθώ ? τι να ευχηθώ ? χρονιάρες ημέρες ΄΄΄΄το βρήκα.

ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΝΕΙΡΩΝ !

aerostatik είπε...

ευλόγησον Σεβαμιωτάτη !!!!!!

thamnos είπε...

Καλή ξεκούραση καλή πάπισα...

patsiouri είπε...

Καλή ξεκούραση ρε συ...

exofthalmi είπε...

@ΦΟΥΛΗ: καλα ολα! υγεια να εχουμε ολοι, καλοι, καλοι, χαζοι ή εξυπνοι...

@zalmoxis: μαυρο.....large...logo: put the nuns in charge....οκ, το εγραψα....το φτιαχνω και το στελνω. απο Τριτη ομως ε?

@habilis: η καλυτερη ευχη! θα ηθελα να την ειχα σκεφτει εγω!!!

@aerostatik: αγαπητε, τολμω να υποθεσω οτι συμφωνειτε μαζι μου σε καποια σημεια (?).

@thamnos: ανταποδιδω αφου ευχαριστησω πρωτα!

@patsiouri: να σαι καλα. Ολοι τη χρειαζομαστε (εσυ φανταζομαι με το τρεξιμο που εχεις ριξει, θα την ποθεις!)...

m o u t r o είπε...

Σου εύχομαι να περάσεις τόσο σούπερ που να δώσεις κι από δω λίγο. :) Φιλιά

Coco είπε...

λοιπόν σήμερα συνειδητοποίησα ότι διαθέτω ένα μεγάλο κόκκινο κομποσχοίνι από πού ε; εκ της μονής Βατοπεδίου, από το περσινό Πάσχα, αυθεντικό και θαυματουργό, χαρίζει τύχη και πλούτη!

άντε, καλή πασχαλιά και τα πουλιά στα δέντρα!

TeddyBoy είπε...

Μόλις μου διατάραξες την κατανυκτική κατάσταση στην οποία βρισκόμουν όλες αυτές τις ημέρες!
Σουβλόγησον και τσίκνησον (που λέει και ένας φίλος).

Καλά να περάσεις sis.

zalmoxis είπε...

Έχοντας βγει βόλτα στη λιακάδα σήμερα, περνάω από ένα σπίτι, ακούγονταν κλαρίνα και μύριζε αρνίλας (μπιλιάχ!) περνάω από το δέυτερο, καψουρονινανάι και κατσικίλας (μπδλλλλιουάα!) Στο τρίτο, νησιώτικά και γαρδουμποκοκορετσίλας (μπγκντδδδουουού!) και πάει λέγοντας... Μιάμισυ ώρα περιπατητικό πολιτισμικό σοκ και ξαφνικά...
Αλληλούιιια, μέεεν! Γκρεγκόριαν σαντς με ευωδία από πιπεριά και μπρόκολο στη σούβλα! Σέη γιέα! Ο Θεός μου μίλησε! Είπα μέσα μου, "χέη μπρά, εδώ πρέπει να είναι το μετόχι που μένει η σις Χ-ofthli"! Γιόοο! Αη γουώντ του μπηλjίβ!

Υ.Γ.: Μεγάλο μου φάνηκε το μετόχι. ΕΤΑΚ πλερώκατε;

Artanis είπε...

Έλα να δεις πώς πέρασε η Artanis, αλλά πιστεύω πώς δεν θα ζηλέψεις καθόλου που έρχεται φθινόπωρο εδώ...
Φιλιά...

exofthalmi είπε...

@moutro: οι ευχες σας επιασαν και ελπιζω οι δικες μου προσευχες να επιασαν τοπο!

@coco: τα πουλια στα δεντρα ειναι ευλογια. Τα μυαλα στα δεντρα παλι, ειναι καταρα... ΦΙλιά πολλά!

@zalmoxis: λυπαμαι φιλτατε, το μετοχι μου δε διαθετει σχαρα. Δε εψησα ουτε μανιταρι. Παρεδωσα πνευμα με μια πιτουλα γεμισμενη με τριμμενο κολοκυθι, καροτο, ρεβα, λιγο τυρακι και σκεπαστη απο μεγαλες ζουμερες φετες ντοματας...

@artanis: ερχοοοοοοοοοοοοομαιιιιιιιιιιιι

dsquared είπε...

Καλες ανοιξιατικες διακοπες να χεις. Εαν δεν υπηρχαν οι διακοπες στην μεση κανεις δεν θα ασχολιοταν με το θρησκευτικο μερος της υποθεσης.

din

zalmoxis είπε...

Αυτό εννοώ κι εγώ όταν λέω για "λαχανικά σε σούβλα" και "σε σχάρα", αδελφή! Παρόμοιο γεύμα κάναμε. Χρησιμοποοιώ περιπαικτικά αυτή τη φράση περί σούβλας για να "επιστρέφω" στους κανίβαλους την τετριμμένη πλάκα που συνηθίζουν...

Darthiir the Abban είπε...

Αυτή η ανωτερώτητα ορισμένων ρατσιστών με συγκλονίζει

Heliotypon είπε...

Μπράβα αδελφή! Τα είπες όπως θα τα έλεγα κι εγώ αλλά πολύ καλλίτερα. Πριν από πολλές αναρτήσεις είχα γράψει ότι είναι δικαιολογημένο οι άνθρωποι να χρειάζονται διακοπές από καιρό σε καιρό, είναι ανάγκη αυτές να τις ντύνουμε με θρησκευτικό ένδυμα και να δίνουμε και λεφτά στους άχρηστους (ΚΑΙ επικίνδυνους), δηλαδή στο παπαδαριό;

Και κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει κι ας μου το εξηγήσει κάποιος/α θρησκευόμενος/η: Πώς ακριβώς έγινε και σώθηκα εγώ προσωπικά ή όποιος άλλος, με την υποτιθέμενη σταύρωση; Αυτό μου θυμίζει το "ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει". (Για όποιον/α δεν ξέρει τη ρήση να την εξηγήσω).

Μαύρος Γάτος είπε...

Μα πώς γίνεται να είμαι φτυστός όλοι τους ταυτόχρονα;;;

Θαύμα! Θαύμα!!!!!!

+ευλόγησον+

Σ;ο))))))

eryx-t είπε...

χμ.. η θρησκεία μπορεί να αντιστρατεύεται τη λογική, αλλά σίγουρα δεν ξεπερνάει σε αυτό τις γυναίκες!

anima rana είπε...

...μα να χάσω τη χαρά να ποστάρω σχόλιο Live κι όχι μετά από τόσες μέρες?
Επιτέλους!