CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090406

$$$$$$$$$$$$

θελεις να πουλησεις το μπλογκ σου και με τα φραγκα να γινεις εισοδηματιας?

αν ναι, πατα εδω και δες για ποσα μπορεις να το πουλησεις. (!!!!!!)

Στο μεταξυ, κλικαρετε συνεχως στο μπλογκ μου, αφηνετε σχολια, καντε με πλουσια. Σε ανταλλαγμα, θα διορισω τα παιδια σας στο δημοσιο και τα σκυλια σας νυχτοφυλακες στην Εθνικη Τραπεζα. Σε εσας τους ιδιους θα αφησω το καλυτερο δωρο: options απο τη μετοχη του μοναστηριου μου, που μελλοντικα θα κανει split 345.982 φορες. Η αξια της αναμενεται να φτασει στην ωρα της και να προσγειωθει χωρις προβληματα.

Επιπλεον δωρο, ενα κομματακι τιμιου ξυλου της καρεκλας που καθησε καποτε ενα κωλος να! με το συμπαθειο....

Οσοι με αγνοησετε, να σας πεσει και να σας μαραθει.

20 εξομολογηθηκαν:

Flonsavardu είπε...

βλέπω αξίζεις 98 όλοκληρα δολάρια! μπράβο μπράβο... εγώ αξίζω 62. μέχρι και που το πουλούσα! :)

Darthiir the Abban είπε...

Φτηνιάρα...

exofthalmi είπε...

@flonsavardu: ακριβως για αυτο ζητω τη στηριξη των λαικων στρωματων! για να γινω καπιταλα με τη δουλεια των αλλων!

@darth: μολις γινω πλουσια, δε θα ξανασιδερωσω ποτε! ολε!

manetarius είπε...

Σιγά να μην πουλήσω το βλογ μου!!!
Για ένα κούτελο ζούμε όλοι κυρία μου!!! Δεν ξεπουλιώμαστε εμείς... ακούτεεεεε ΡΕΕΕΕ;;;;

(... άσε που ...με 145 € που μου τιμολογήσανε το βλογ μου... σιγά μη σωθώ...να τους μαραθεί και να τους πέσει!)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ δεν εχω blog,να σας βοηθήσω να πουλήσουμε τα δικά σας;εχω κατι
άκρες!!!!

zalmoxis είπε...

Ωραία ιδέα! Λέω όποτε λείπω σε δγιακοπές, να το νjοικxιάζω να βγάνω τουλάστιχον τα εισιτήργια!

-"Ρουμζζζ του λεεεεετ"!
-"Μπλογκζζζ του λέεεετ"!

Ιέλα πάρε!
Λjίγα βάνjιεις λjιγότερα παίρνjεις!

sofia είπε...

Την τιμή που τιμή δεν έχει και χάρας τον που την έχει, την έχω βάλει κατά κάτω. Είμαι πολύ ακριβή, μπορώ να πουλήσω και να πάω για σκι!!
καληνύχτα

Artanis είπε...

Ελα, αξίζω 148 δολλάρια...Pas mal...
Την παπαρούνα και ό,τι άλλο σ' αρέσει απο φωτό κλπ, χρησιμοποίησέ το όπως θες...Καλά να περνάς...

- είπε...

αχ, εγώ, δυστυχώς, δεν μπορώ να πουλήσω το μπλογκ μου, δεν αξίζει τίποτε!
μπορώ να πουληθώ εγώ όμως, σε κανέναν ωραίο γκόμενο φραγκάτο...
α μπα, αστεία το λέω καλέ,
έτσι με παρέσυρε το οικονομικό μου ένστικτο.

υγ. ωστόσο άμα έχετε τίποτε υπόψιν σας, ας το συζητήσουμε...


(ρε συ εξόφθαλμη, δεν μπορείς για πρώτη φορά που μπαίνω εδώ μέσα, αντί για φοντανάκι να με κεράσεις κανένα κονέ;, άντε, γιατί είμαι και σχεδόν ανάπηρη, και πρέπει να φροντίζετε και τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες! καμιά φορά έχουν και ειδικές ικανότητες!)

zalmoxis είπε...

Sister Self Evident (aka Sister Exophthalmic, aka Sister Obvious, any way, whatever you mean by "exofthalmi") το μηχανάκι - calculator που μας ποαραπέμπεις είναι χαλαζμένο. "Τρώει" τα 8 μηδενικά μετά τον αριθμό που βγάνει για αξία του βλογκίου!

exofthalmi είπε...

@manetarius: ολοι και ολα εχουν μια τιμη! Απλα, πρεπει να ειναι η σωστη!

@ΦΟΥΛΗ: που ησουνα βρε ψυχη τοσα χρονια? ξερεις ποσο καιρο ψαχνω για εναν ανθρωπο με σωστα κονε? εχω να κυκλοφορησω CD με τα καλυτερα τραγουδια μου εντος μπανιερας...

@zalmoxis: ενοικιασις? μαλιστα, μαλιστα...
μουμπλε μουπμλε μουμπλε....
μηπως να το καναμε ομολογακι και να το πουλαγαμε στην Ελβετια για τις συνταξεις τους? μισο να παρω ενα τηλεφωνακι...

@sofia: γκρρρρρρρρρρρρ..... Θελω να γινω χαλιφης, στη θεση του χαλιφη...

@artanis: ευχαριστω για το λουλουδι! τα λατρευω τα λουλουδια και τα φυτα. θα το αποθηκευσω κιολας!

@-: αρχιζω να πιστευω οτι μπηκες μεσα για το φοντανακι και οχι για την υπεροχη με βαθος-πλατος-μηκος (3D) γραφη μου.....

Επισης υποψιαζομαι οτι θελεις να με χρησιμοποιησεις! να ξερεις μονο οτι πιστευω στη μετεσαρκωση και θα εισηγηθω προσωπικα να γεννηθεις πεταλουδα στην επομενη ζωη. (εγω εχω ηδη εχω κανει αιτημα να γεννηθω πλουσια και ηλιθια)....

τεσπα, κομματια να γινει, κατι θα κανω και για σενα αδελφη!

exofthalmi είπε...

zalmo: μπορεις σε παρακαλω να μην ποσταρεις κομμεντ την ιδια ακριβως στιγμη με εμενα? προηγουμαι γιατι ειμαι αλλεργικη στο αυγο.

το μηχανακι μια χαρα ειναι, μηδενικα δε τρωει. Στρωσου να ποσταρεις, παρε τα εργαλεια σου και δουλεψε σκληρα για να γινεις και συ ενας beckham των μπλογκ....

zalmoxis είπε...

"...μνια χαρα ειναι";

"...μηδενικα δε ντρωει";

Ω Θεέ μου!

Δηλαδής...

δηλαδής...

δηλαδής δεν είμαι πολυδισεκατομμυριούχος;

Δηλαδής... είμαι -με το συμπάθειο-... πτω-...
πτω-...
πτωχ...-

Δε μπορώ να το ψελλίσω!

Άη σταίη γουώρντελες εντ σπήτσυλες!

Υ.Γου: Δε μποστάρεις τίποτες σχόλια τώρα;

exofthalmi είπε...

τελικα το προβλημα σου δεν ειναι η φτωχια η καταραμμενη...ειναι το γεγονος οτι αρεσκεσαι στα κεφαλαια των προυχοντων για να δικαιολογησεις την αεργια σου. φτου σου!

Psemma-me-ourá είπε...

Εγώ με τα εισοδήματα (που πάντα τα μπερδεύω με τα άλλα, τα σοδομή....) δεν τα πάω καλά.

Εσύ όμως, κούκλα μας, στην εικόνα τουλάχιστον..., τα πήγες άριστα με την αξιολόγηση των 7 μεγαλύτερων κοινωνικοπολιτικών ψεμμάτων.

Έλα να δεις και μόνη σου πατώντας εδώ.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Όταν λέτε μαραθεί εννοείται λουλούδια; Απορία δεύτερη τον σταυρό στη διεύθυνση πως τον βάλατε; Εγώ θέλω να βάλω 30φυλλο.

exofthalmi είπε...

@Ψεμμα με ουρα: η ψηφοφορια ειναι σιγορα ανοθευτη? αν σας δωσω το κατιτις σας, βαζετε το 3ο πρώτο στη σειρα????

@theogr: Κηπουρε μου σας εχω απειρη εκτιμηση και μονο απ οτο ονομα.
α) να μαραθουν τα λουλουδια του κατω κηπου...
β)για να μην σας κοροιδεψω (και δε το θελω), νομιζω οτι εψαξα για το λεγομενο iconator στο google. Το site που το βρηκα θα σας το δωσω το βραδυ οταν επιστρεψω στην οικια μου και συμβουλευτω τον εκει υπολογιστη μου.
Λυπαμαι που αυτη τη στιγμη δε μπορω να βοηθησω περισσοτερο...

Theogr ο κηπουρός είπε...

Αααααα εννοείται τους ¨κρεμαστούς κήπους της Βαβυλώνας¨. Ευχαριστώ δια την εκτίμηση αλλά και για τον κόπο σας εκ των πρότερων.

Heliotypon είπε...

$60 κάνει το δικό μου. Πάλι καλά, γιατί εγώ νόμιζα ότι έπρεπε να πληρώσω για να το πάρει κάποιος... Είδαν "μουνί" και το πήραν ότι τόσο κάνει η βίζιτα!

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色