CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090305

παλι παιζω

η Marialena με καλεσε να γραψω 5 πραγματα που μου τη σπανε.
.....ειμαι Αγια γυναικα, αλλα 5 μονον βρε φιλεναδα? ...τεσπα....κομματια να γινει....

1) η Αθηνα: σκατουπολη, τσιμεντουπολη, θορυβουπολη, αγενουπολη, κυκλοφοριακουχαους-πολη, α-πρασινουπολη, σκατοπεζοδρομιουπολη.
2) οι Ελληνες: κατογομαστε απο Αρχαιους με ιστορια μεγαλυτερη απο το μυαλο μας και χεστηκε η φοραδα στ' αλωνι. Θεωρουμε οτι φερουμε το ιδιο DNA και αρα μας αξιζει σεβασμος. Απο πραξεις μηδεν απο λαλακια συννεφο. Ολοι οι αλλοι να πανε να χεστουνε. Ιστορια δεν εχουν, μυαλο δεν εχουν, δε μαμανε καλυτερα, δεν αξιζουν μια. Ειμαι ο Νεο-ελλην και θελω ρισπεκτ. Οποιος διαφωνει να του πεσει το τσουτσουνι να του μαραθει. Μην πετατε το χαρτακι κατω. Εγω το πεταω καλυτερα και μαλιστα επι 100. Μη μου λετε οτι εχετε ιστορια. Εχω 2.500 χρονια για να αποδειξω τι κανει η μαλακια στον ανθρωπο: τον κανει Νεο-ελληνα.
Μη μου λετε οτι εχετε οργανωμενο κρατος ή οτι τα πραγματα στην πατριδα σας ειναι καλυτερα. Αν ηθελα να οργανωθω, θα πηγαινα στους προσκοπους και αν ηθελα να ζω καλυτερα θα ειχα γερμανικη υπηκοοτητα. Μη μου λετε οτι εχετε πολεις πιο ομορφες απο την Αθηνα. Αν ηθελα καθαρη και ομορφη πολη, θα ειχα και παιδεια. Αν ειχα παιδεια, δεν θα ημουν Ελληνας. Γκε-γκε ή να κανω και κακα?
3) η αγενεια: η οποια ειναι ενα απο τα πολλα χαρακτηριστικα της φυλης μας (της Αριας βεβαιως-βεβαιως).
4) η διαφθορα: δεν αναφερομαι μονο στο φακελακι, λαδωματακι, γλυψιματακι. Ο ωχαδερφισμος ειναι κι αυτος νοοτροπια σαπια και ευρεως διαδεδομενη. Enjoy!
5) η αδιαφορια στα ζωα. Το αδεσποτο ειναι μερος του ντεκορ. Μα ειναι απολυτα φυσιολογικο σε ολη τη χωρα να τριγυρνανε μιλλουνια αδεσποτων! Πανε κι ερχονται, κανουν γαβ και ψοφανε, ne c'est pas? οχι, ρε! δε σπα.

anima rana, darth, coco, teddy, οποιος εχει χρονο και κεφι, ας παρει τη σκυταλη γιατι συγχυστηκα και μονο που τα σκεφτηκα.
Α!

32 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Πρέπει να μισείς πολύ τον εαυτό σου...

Coco είπε...

εμένα σήμερα μού την έσπασαν οι γέροι που έκαναν το ταχυδρομείο πρωινιάτικα Κορέα! θα σκεφτώ κι άλλα να φτιαχτώ...

zalmoxis είπε...

1) επίσης, …αποπνιχτομποχούπολη, καραελληναραδούπολη, βλαχοκουτοπονηρούπολη, σιχαμορυπαρούπολη, μπιπ-μπιπ-κορναρούπολη, μαγαριζματούπολη εκετερά…
2) επίσης, οι Γιουνάνοι, οι Ελληνάρες, οι Ρωμιοί, οι Γραικοί…
3) η αγένεια: πλεοναζμός, επαναλαμβάνεις το 2.
4) η διαφθορά. Ξανά μανά πλεοναζμός, επαναλαμβάνεις το 2.
5) η αδιαφορία στα ζώα. Δε νομίζω πως αδιαφορούν για τον εαυτούλη τους…

exofthalmi είπε...

@Darth: ναι γιατρε μου, εχω πολλα αλυτα θεματα μ' αυτον τον αλητη...

@coco: γεροι? ταχυδρομειο? Κορεα? αϊ ντου νοτ αντερσταντ!

@zalmoxis: Η αληθεια ειναι οτι ειμαι πλεονεχτρα.....μετα το ξανασκεφτηκα και ειπα να το αλλαξω, αλλα.....ωχ, αδελφε! μ' αυτα θ' ασχολουμαι τωρα?
Οσο για τα ζωα....γιατι τα βριζεις????!!!!

sofia είπε...

Να σου πω κάτι. Εγώ αγαπώ την Αθήνα, παρόλα τα κακά της. Εννώ την Αθήνα, όχι Μενίδι και περίχωρα!
καλημέρα

exofthalmi είπε...

@sofia: ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη κι αυτο, καλο ειναι. Εισαι επομενως ευτυχισμενη, ενω εγω, οχι...Θλιβομαι οταν βλεπω που ζω...και μερικα ομορφα σοκακια, δε φτανουν για να αλλαξω εικονα...

Darthiir the Abban είπε...

Βασικά, ειδικά στο θέμα (το συνολικό και όχι μόνο Αθήνας, που ξέρεις ότι και εγώ δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση) κρατάς μηδενιστική στάση ξωματιάρα μου. Εγώ πάλι είμαι Έλληνας, χαίρομαι γι' αυτό και για όλες τις καταβολές μου και παρότι διαφωνώ με αρκετά πράγματα, δεν μηδενίζω τους έλληνες, ούτε βρίζω και μηδενίζω εαυτούς εμφανιζόμενος ως αλλολάγνος όπως κάνεις. Υπάρχει και η ώριμη αντιμετώπιση.

Λυπάμαι ειλικρινά που υπάρχουν άνθρωποι τόσο μηδενιστές που είναι ικανοί να καταδικάσουν σήμερα ολόκληρα έθνη. Στο ξαναείπα και παλιότερα: Ο χίτλερ θα χαιρόταν στις μέρες μας ακούγοντας αυτές τις απόψεις, έτσι όπως εκφράζονται και μάλιστα από τον λαό που ουσιαστικά του δημιούργησε τα μεγαλύτερα προβλήματα!

patsiouri είπε...

Ηταν να πάιξω κι'εγώ αλλά μου τα γύρισε...
Ειδικά για το 5...κοιτάζω το Χοντρό Όνειρο που ροχαλίζει μακάριο δίπλα μου και σκέφτομαι σε ποιού ανώμαλου τα χέρια θα ξημερώσουν πόσα αδεσποτάκια και αύριο...

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!!!
Τα χώνεις ε; Ε δεν και άδικο, έτσι όπως καταντήσαμε πια..!
Αχ με την αγένεια έχω και εγώ πρόβλημα! Πάντως μια χαρά σε βρίσκω!

anima rana είπε...

φιλενάδα με κόλασες! κατέβασα ήδη ποστάκι, αλλά κατεβάζω στο καπάκι δεύτερο!!!!

manetarius είπε...

Τελικά πάνω κάτω, όλους τα ίδια πράγματα μας τσατίζουν!

zalmoxis είπε...

Και βγάλε πια το CD με τον ύμνο του Ολυμπιακού! Το εμπεδώσαμε! Αν ο Θρύλος κερδίσει απόπσε το ΜΠΑΟΚ, τότε είστε το πρώτο φαβορί για τη 2η θέση καιτο πλεονέκτημα για έκσοδο στο Champions League!

exofthalmi είπε...

@Darth: το πως με συγκρινεις με το Χιτλερ μου προκαλει ριγη συγκινησης. Εχεις μια μονομανια με οτι ελληνικο. Να το κοιταξεις...

@patsiouri: για αυτα τα αμοιρα (μα κυριολεκτω οταν λεω ''αμοιρα'') ο Μεγας Τεκτονας να βαλει το χερι του...

@Hfaistiwnas: η αγενεια παλι μας βρισκει και αυτη! το εχεις παρατηρησει? σ αυτη τη χωρα ειναι αδυνατο να αγιασεις....

@anima rama: κατσε καλη μου δεν εχω προλαβει ακομα να δω τιποτα!

@manetarius: και παλι ομως το Πασοκ θα βγει.....κοιτα και δες...

@zalmoxis: οχι τον υμνο θα τον παιζω συνεχεια, για να εμπεδωσω τους στιχους....τι ποιησις....τι λυρισμος....τι ΟΜΑΔΑ...

zalmoxis είπε...

Πρόσεχε μόνο τί ύμνους θα βάνεις στον... σίγμα δέλτα παίκτη (βαρβαριστί cd player). Μη φέρνουν σε τίποτε εμβατήρια γιατί σου έχει βγει το όνομα, ναζίστρια του κερατά (καλού κακού λέω κι εγώ να κόψω τη φράτζα που μου πέφτει στραβά στο μέτωπο και να χτενίζω προς τα πίσω το μαλλί, να σταματήσω να δηλώνω χορτοφάγος κι αντικαπνιστής και να κρύβω πως υπήρξα και ζωγράφος γιατί τη βλέπω την ρετσινιά νά πλησιάζει κάνοντας διαδικτυακή παρέα μαζί σου).

Darthiir the Abban είπε...

Αντιθέτως.
Τα του καίσαρος τω καίσαρει.
Δεν είμαι ούτε ελληνομανής, ούτε αλλολάγνος.
Συγκρίνω τον οποιονδήποτε εκφέρει απόψεις "συλλογικής ευθύνης" ή "συλλογικής καταδίκης" με το χίτλερ.
Και λυπάμαι που εσύ με χαρακτηρίζεις όπως με χαρακτηρίζεις στην ανάρτησή σου, όντας έλληνας προς έλληνα.
Οι μηδενιστικές απόψεις πάντα με αηδίαζαν και γνωρίζεις πολύ καλά πως δεν μιλάω ποτέ για να γίνομαι αρεστός, ούτε σε γνωστούς, ούτε σε φίλους.
Ίσως καλό θα ήταν, μόλις σταματήσεις τα ρίγη, να κοιτάξεις εσύ λοιπόν τις μηδενιστικές σου τάσεις και αν θέλεις, να σταματήσεις να με δυσφημείς όπως κάνεις μιλώντας τόσο απαξιωτικά για την εθνικότητα μου.
Με προσβάλεις υπερβολικά, παρότι φίλη μου.

exofthalmi είπε...

@zalmoxis: εσυ θα μας ζωγραφισεις τις αφισες της διοργανωσης. Ετοιμασε τον καμβα, φερνω το μοντελο...(μαντεψε ποια)...

@Darth: για συλλογικη συνειδηση νομιζω οτι μιλας και εσυ.
Επιπλεον, δε βρισκω το λογο για τον οποιο προσβαλεσαι.
Μαλλον εγω θα επρεπε να προσβληθω που με λες Χιτλερικη καθε τρεις και λιγο.
Το οτι δε μ αρσεουν οι Νεο-ελληνες ειναι δικαιωμα μου και γνωμη μου.
Αν προσβαλεσαι, κακως. Τα κακως κειμενα δε τα διορθωνεις ετσι. Τα καλως κειμενα, μπλογκ εχεις, επισυμανε τα.

Darthiir the Abban είπε...

Άλλο πράγμα η συλλογική συνείδηση, άλλο πράγμα η συλλογική ευθύνη.

Επειδή λοιπόν εγώ είμαι έλληνας, όλα όσα λες αναφέρονται και σε εσένα (καρφί δε μου καίγεται) και σε εμένα (δε σου δίνω το δικαίωμα αν δεν έχεις αποδείξεις).

Το ότι η συλλογική ευθύνη παραπέμπει στον χιτλερισμό είναι ευρέως αποδεκτό, δεν το αναφέρω εγώ. Όσο ο κόσμος (και όχι μόνο εσύ) θα συνεχίσει να μιλά για συλλογική ευθύνη, το πνεύμα του χίτλερ θα χαίρεται. Σου αρέσει δε σου αρέσει.

zalmoxis είπε...

Έτοιμος ο καμβάς στο τελάρο! Οι μπογιές στην παλέτα απλωμένες! Διπλό αψέντι για έμπνευση! Μένει μόνο το μοντέλο. Ετοιμάσου να ποζάρεις!

exofthalmi είπε...

@Darth: εσυ δηλαδη θεωρεις οτι συλλογικη ευθυνη δεν υπαρχει? κι αν υπαρχει, ειναι συνωνυμου του Χιτλερισμου???

@zalmoxis: δεν ποζαρω! δεν ποζαρω! θα φανει η μουρη μου.....

Darthiir the Abban είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Darthiir the Abban είπε...

Φυσικά.

Άλλωστε η μεγαλύτερη "μεταμοντέρνα" μπαρούφα είναι το φταίμε όλοι.
Υπάρχουν μόνο συγκεκριμένες ατομικές ευθύνες. Όλοι δεν φταίμε για τίποτε.

Πάντως όπως καταλαβαίνεις, εγώ είμαι έλληνας.
Άρα δε σου αρέσω, άρα κακώς λογάριαζα πως με λογαριάζεις φίλο. Αν όμως εσύ με λογαριάζεις και σ' αρέσω, να το κοιτάξεις λίγο μήπως θα ήθελες να ανασκευάσεις.

Πάντως οι συλλογικές ευθύνες και οι συλλογικές καταδίκες εθνών είναι χαρακτηριστικό φασιστικών αντιλήψεων.

Darthiir the Abban είπε...

**Αν καταφέρουμε να ξεπεράσουμε πρώτα το στάδιο της απουσίας συλλογικής ευθύνης, μετά μπορούμε να αρχίσουμε να συζητάμε και για ποσοστώσεις και για ρεαλιστικές αποδείξεις που υποδεικνύουν τις ποσοστώσεις αυτές.

exofthalmi είπε...

το οτι εισαι ελληνας δε σημαινει οτι δε μου αρεσεις. Δεν ειπα οτι ειμαι ρατσιστρια.
Λεω ομως, οτι σα συνολο τα χουμε σκατωσει και αυτο κανει κακο για τον καθε ενα ξεχωριστα.
Μην μπερδευουμε εννοιες και αντιληψεις.
Στα λογια μπορει να χανομαστε, αλλα στην ουσια δε θα επρεπε. Το να βλεπει κανείς τα στραβα του, δε σημαινει οτι φτυνει κοντρα στον ανεμο...

Darthiir the Abban είπε...

Ποιά στραβά μου; (δεν αποδέχομαι το μας ή τη συλλογική ευθύνη… εγώ στους φούρνους ούτε μπαίνω, ούτε στέλνω)

Συλλογική ευθύνη δεν υπάρχει.
Υπάρχουν σίγουρα άνθρωποι με ατομική ευθύνη που φέρονται έτσι.

Και από εκεί και πέρα, ακόμα και ποσοστιαία άμα το ψάξεις, αυτοί δεν είναι η πλειοψηφία.
Ακόμα όμως και πλειοψηφία να ήταν, αυτό δε σημαίνει πως το σύνολο φέρει ευθύνη για τα επιμέρους άτομα. Τα συγκεκριμένα (και μόνο) άτομα φέρουν την ευθύνη.

Μόνο όταν το καταλάβει ο κόσμος αυτό και αρχίσει να ψάχνει τους υπαίτιους θα λυθεί το πρόβλημα.

Αν σαν σύνολο τα έχουμε σκατώσει (δε συμφωνώ καθόλου με το χαρακτηρισμό, εγώ δεν τα έχω σκατώσει και ξέρω και πολλούς που επίσης δεν τα σκατώσανε άρα διαφωνώ κάθετα και με αποδείξεις), πάλι το σύνολο δεν φταίει. Οι υπαίτιοι του σκατώματος φταίνε.

Όσο για την νοοτροπία της "συλλογικής ευθύνης" σήμερα, αυτή αποτελεί έναν από τους λόγους που τίποτε δε διορθώνεται. Γιατί ακριβώς, αυτή η "μεταμοντέρνα" αντίληψη, έχει καθιερωθεί για να απενοχοποιεί μέσω της μεταβίβασης της ευθύνης στο σύνολο, τους πραγματικούς υπεύθυνους των κακώς κείμενων.

exofthalmi είπε...

νταρθ: πιστευω οτι το ΕΓΩ μπορει να χαρακτηρισει το ΕΜΕΙΣ, οταν βρισκει κακους μιμιτες. Οταν γινεται νορμα, οταν γινεται νοοτροπια.
Αυτο δε μ αρεσει. Αυτο δεν αλλαζει παρα μονο, οταν το ΕΜΕΙΣ αλλαξει. Το ΕΜΕΙΣ θελει πολλα μαζι ΕΓΩ για να αποχαρακτηρισει το συνολο.

exofthalmi είπε...

Το οτι εισαι σωστος οδηγος, δεν αποχαρακτηριζει π.χ το συνολο των οδηγων.

Darthiir the Abban είπε...

Ναι, αλλά το σύνολο των οδηγών δεν χαρακτηρίζει το εγώ μου και εγώ δεν φέρω "συλλογική ευθύνη"
Αυτό είναι το λάθος και όσο ο κόσμος θα πιστεύει πως το σύνολο χαρακτηρίζει το εγώ, τίποτε δεν θα αλλάζει.
Δεν θέλει πολλά σωστά "εγώ" η αλλαγή.
Πολλά σωστά υπάρχουν. Τα λίγα λάθος είναι δυστυχώς που έχουν υπερβολική έκφραση, γιατί το λάθος έχει το κακό να φαίνεται.
Δεν χρειάζεται πολλά σωστά. Χρειάζεται να διορθωθούν τα λάθος μόνο.
Εγώ δεν σου δίνω το δικαίωμα να με χαρακτηρίζεις συλλογικά λοιπόν και δεν μου αρέσει καθόλου που δυσφημείς το έθνος μου με μια γενίκευση που στην πράξη δεν χαρακτηρίζει και το μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου μας.

Και επιμένω: Η λογική της συλλογικής καταδίκης ήταν κάτι που δεν μας άρεσε στο χιτλερισμό. Ας σταματήσουμε λοιπόν να το εφαρμόζουμε εμείς σήμερα.

Darthiir the Abban είπε...

Συν του ότι κρετίνοι υπάρχουν σε κάθε εθνικότητα, δεν είναι μόνο ένα ποσοστό των ελλήνων.
Άλλοι είναι οι λόγοι που αυτό δεν εμφανίζεται τόσο έντονο και όχι η ποσόστοση. Οι υπαίτιοι που λέγαμε...

Εκτός φυσικά και άν έχεις φτάσει σε σημείο να πιστεύεις ότι δεν υπάρχουν αλλού κρετίνοι...

zalmoxis είπε...

Έλα κυρα-Ξωφθαλμία! 5 μέρες το ίδιο ποστ; Βάνε κάτι να παίξει!

m o u t r o είπε...

moy ti spaei i anapodia moy, mexri thanatou omws.
kalimera

kwlogria είπε...

ΝΤΑΞΕΙ! Πολύ φίλη μου. Συμφωνώ απολύτως!!!!

stardust30 είπε...

Πολύ καλά τα λες φιλενάδα.
Ούτε εγώ στην δική μου απάντηση δεν τα είπα καλύτερα..