CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090115

NEW YEAR'S RESOLUTIONS

ή αλλιως ''τι ειχες Γιαννη, τι' χα παντα''...
Τον ολοκαινουργιο τουτο χρονο υποσχομαι να:

  • Μη ψηφισω δεξια κι αριστερα, υπαρχει παντα εναλλακτικη λυση, απλα δε ξερω ποια ειναι.
  • Αυξησω την ηδη καλη μου συγκομηδη των ανακυκλωσιμων υλικων. Λαμπρο παραδειγμα δινει και η κυβερνηση: ανακυκλωνει τη μαλακια.
  • Αναπτυξω (μαθαινοντας και πραττοντας) οικολογικη συνειδηση με νοημα: διωχνω τους Ελληνες απο την Ελλαδα για να καθαρισει η φυση και βαζω βομβα στην Αθηνα την οποια και ανατιναζω. Στη θεση της φτιαχνω μια πολη καταλληλη για ανθρωπους και οχι μπαμπουϊνους.
  • Δουλευω λιγοτερο και να πληρωνομαι περισσοτερο. Θα γινω πουτανα.
  • Παω στον οδοντιατρο: ο σαδισμος παντα μου ασκουσε μια μυστηρια ελξη.
  • Κανω γυμναστικη καθε μερα. Για 5 λεπτα τουλαχιστον.
  • Παρω ποδηλατο: οτι δεν καταφερα να κανω με το αυτοκινητο τοσα χρονια, θα το καταφερω με το ποδηλατο. Να σκοτωθω.
  • Λεω ''οχι'' πιο συχνα. π.χ. ''οχι, πως δε θα κανω αυτο που θελετε, απλα πειτε μου: το θελετε οριζοντιως ή καθετως?''.....

12 εξομολογηθηκαν:

Coco είπε...

δε θα σκοτωθείς με το ποδήλατο θα πάθεις χειρότερο
θα πορωθείς
(εσύ ήσουνα σήμερα στην Αναλάτου με τ΄αυτοκίνητο, που προσπαθούσες ν΄αυτοκτονήσεις και να πας στο χάρο κι άλλους πεντέξι πεσκέσι;)
χαχα
για το πουτάνα. μην κάνεις όνειρα. χαλάσανε οι πιάτσες. μόνο οι μπάτσοι μείνανε. αναδουλειές.
άμα πάρεις ποδήλατο να πάμε κόντρες στου Μαξίμου μπροστά

zalmoxis είπε...

Γυμναστική; Ποδήλατο:
Καλά, από Αη Βασίλη μέχρι νονό και νονά, όλοι reb bull σου έφεραν τα Χριστούγεννα για δώρο;

Ανατίναξη Αθήνας;
Don't worry! στην επόμενη ηλιθιότητα κάποιου ένστολου θα καεί κι η υπόλοιπη!

Τί να ψηφίσεις;
Το 85% των Ελλήνων ψηφίζει ΠΑ.ΠΑ.ΡΙ.Α!

ΠΑνελληναράδικη
ΠΑτριωτικη
ΡΙζοσπαστική
Αφασία!

ΠΑ.ΠΑ.ΡΙ.Α!
Για το έθνος, για το γένος, για την ελληνική λεβεντιά!

ΠΑ.ΠΑ.ΡΙ.Α!

Το φυτώρ=ιο Μπλε, μαύρων και πράσινων κόκκων της πολιτικής!

Darthiir the Abban είπε...

Α) Κοίτα, αν δεν θες αριστερά ή δεξιά, υπάρχει και το πάνω-κάτω και το στριφογυριστό. Εσύ διαλέγεις…
Β) Τί, νόμιζες πως είναι προνόμιο των μοναχών; Σε γελάσανε!
Γ) Πρέπει πρώτα να διαλέξεις όνομα για την οργάνωσή σου. Δε θέλω ούτε μισές δουλειές, ούτε να τρέχω τελευταία στιγμή να σε βαφτίζω… (Πότε φεύγεις;)
Δ) Ή μηχανικός θα γίνω, ή πουτάνα στο καζίνο;
Ε) Το ξέρω >:)
ΣΤ) Ξάπλωσε καλή μου, μη μου κουράζεσαι!
Ζ) Αν μου είχες εκμυστηρευτεί νωρίτερα τους πόθους σου σήμερα θα ήσουν πετυχημένη!
Η) Βολεύομαι σε όλες τις στάσεις – απλά αποφάσισε εσύ για το Α και θα σου πω εγώ για το Η :)

(Βάλε αρίθμηση καλή μου, μπερδευόμαστε!)

exofthalmi είπε...

@coco: θελω να παρω ποδηλατο, αλλα πρεπει πρωτα και κανω και ασφαλεια ζωης. Θα αφησω πισω 3 ορφανα γατια, 3 παλτα και 1 λαπτοπ του κωλου...αστειευσαι? φοβαμαι κιολας μη με απαγαγουν. Εκει που ποδηλαταρω, τσουπ! να μου την πεσει κανενας και να ζηταει λυτρα απο τα γατια? α, παπα!

@zalmoxis:ΠΑ.ΠΑ.ΡΙ.Α.? λες να βγαινει και σε καλαμακι?

ωρες ωρες, ειμαι πολυ περηφανη που ειμαι Ελληνιδα=υπαρχει ελπιδα με το θανατο μου, να μειωθει στατιστικα η μαλακια....

@Darth: α, να χαθεις! Γερομαγε! χαχαχαχα

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ψηφίζω το "πουτάνα". Οχι ότι δουλεύεις λιγότερο, πιό ξεκούραστα όμως σίγουρα... Κι'άν κουραστείς, πληρώνεσαι παραπάνω.
Τα υπόλοιπα , γάμησέ τα...
ΑΠΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

Heliotypon είπε...

Κι εγώ το πουτάνα ψηφίζω. Δες μήπως μπορείς να βολευτείς και σε κανένα μοναστήρι (τζάμπα επαγγελματική στέγη). Θα έχει πολύ χαβαλέ να δέχεσαι εκεί τους πελάτες, δήθεν για πνευματική καθοδήγηση κι εξομολόγηση!

manetarius είπε...

Πολύ αγριεμένη λίστα!!!

Υ.Γ. Ούτε την ακρόπολη να μην αφήσεις...

kwlogria είπε...

Έρχομαι μαζί σου όπως είμαι!!!!!!!!!

exofthalmi είπε...

@βιολιστης: ψαχνω για καλλιτεχνικο ονομα....

@Heliotypon: τρομερη ιδεα! ουτε ενοικια, ουτε κοινοχρηστα, ουτε τιποτα! για να μη σου πω οτι θα ζητησω και ποσοστα απο τα κερακια που θα αναβονται μετα!!!!

@manetarius: .....λες ε? λες να βγει κανα νεφελειμ ή ελοχειμ απο εκει?????

@kwlogria: κανω ενα κωλο πιο αριστερα για να βολευτεις!!!

panagiota είπε...

Εγώ εκείνα τα 3 ορφανά γατιά σκέφτομαι....

Και μην ψηφίζεις κανέναν από τσι πούστηδες...

Κι εγώ πουτάνα έλεγα να γίνω και εγγεγραμμένη εις το ΤΕΒΕ που με γαμάει κάθε δίμηνο χωρίς σάλιο και προφυλακτικό παρακαλώ, με ταμειακή και νόμιμες αποδείξεις, αλλά δυστυχώς γέρασα πια και δεν περνάει η μπογιά μου...

Εκτός αν πάρω άδεια για να γίνω τσατσά σε καμιά αλλοδαπή ιερόδουλη...

Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!

skouliki είπε...

και εσυ με υποσχεσεις ξεκινας

καλα να σε δω αργοτερα αν θα τα κανεις ολα αυτα

φιλια

m o u t r o είπε...

αν χρειαστείς βοήθεια στους πυροκροτητές πες το.
Για πουτάνα δεν σε κόβω γιατί η πιάτσα έχει αγριέψει επικίνδυνα, άρα μπορεί και να σκοτωθείς πριν πάρεις το ποδήλατο (που σημαίνει ότι θα αθετήσεις την υπόσχεσή σου για φέτος).
Επίσης η γυμναστική δεν είναι ντροπή, αλλά ανατρίχιασα με τον οδοντίατρο... S & M hardcoriliki o τροχός