CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090128

με διαφορά

πρεπει να ειμαι το μεγαλυτερο UFO της μπλογκοσφαιρας. Εντελως ξεπερασμενο μοντελο.

  • δε ξερω πως να κομμενταρω και ταυτοχρονα να δινω εντολη ωστε τα σχολια μου να ειναι μπλε-πρασινα-ασπρα με κοκκους, bold, italics και με υπογραμμιση.
  • δε ξερω απο που ''μπαινετε'' οπως λενε στο μπλογκ μου. Ειχα την αφελη εντυπωση οτι μπαινετε οπως και γω στα δικα σας: απο την αποθηκευση στα Favorites του κομπιουτορα.
  • δε γνωριζω πως να βλεπω ποσοι μπηκαν, ειδαν, εφριξαν και γαμοσταυρισαν φευγοντας.
  • δε ξερω πως να αναγνωριζω εναν χρηστη απο ενα συγκεκριμενο pc και ετσι να ξερω ποσα αλλα μπλογκ εχει-επισκεφτεται και τι χρωμα σκατουλες εχεσε το βραδυ.
  • δε μπορω να αλλαζω φωτο στη ταπετσαρια του μπλογκ. Χρυσωσα αγαπημενο προσωπο να ασχοληθει και να το κανει για εμενα. Του Αγιου Πουτσου θα αλλαξω παλι φωτογραφιες (μα αυτη η Κωλογρια, πως διαολο καθε μερα εχει και ενα διαφορετικο? τι γαλα πινει γμτ μου?).
  • δε ξερω να βαζω μετρητες, τραγουδια, μπανερακια και λοιπες γιρλαντες στο μπλογκ μου.

Ειπα καποτε να μαθω HTML για να καταφερω τιποτα, αλλά ξεκινησα γιαπωνεζικα, διοτι ηταν πιο ευκολα.

Ακουγομαι πιο γρια και απο την Κωλογρια, αλλα πιστεψτε με, ειμαι νια και δροσερη εδω και 125 χρονια. (φορμολη φορ εβα).

Αυτα.

ΥΓ. η Κωλογρια εχει τα πιο τέλεια backround και φωτογραφιες. (ναι, με εχει πληρωσει)

14 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Μα καλά πουλάκι μου, αφού ούτε ένα μάνιουαλ δεν διαβάζεις, θες να μάθεις και όλα αυτά; Πως; Με επιφοίτηση;
Καταραμένο άγιο πνεύμα που παραμελείς τη σεβάσμια και επισκέπτεσαι μόνο εμάς τους κακεντρεχείς τύπους…

patsiouri είπε...

Δεν υπάρχει χειρότερη από μένα./
Κάποτε, όχι και πολύ παλιά, πάντως είχα μπλόγκ σίγουρα πάνω από χρόνο, δεν ήξερα να βάζω λίνκς...
Και φυσικά μου δείξανε, δεν το βρήκα...

Επίσης, πρόσφατα έμαθα πως κάποιος μπορεί να δει πόση ώρα έχεις μείνει στο μπλόγκ του και να σου την πεί μετά!!! (γιατί δε διάβασες όλα τα σχόλια και τέτοια....)
Λοιπόν, ανάβω τσιγάρο, πάω να λουστώ και μετά να μαγειρέψω και θα σ'αφήσω ον όλη την ώρα να δείς πως έμεινα άαααπειρες ώρες στο μπλόγκ σου!

zalmoxis είπε...

Για να σε παρηγορήσω, έχω κόψει μηνιάτικο σε μια οικονομική μετανάστιδα από το Μπουρούντι η
"... μπλε-πρασινα-ασπρα με κοκκους, bold, italics και με υπογραμμιση..."

Ούτε κι εγώ ξέρω, αλλά πουλάω μούρη ότι κρατάω ένα επίπεδο, κάτι σαν την "Εστία" ένα πράμα!


"...ποσοι μπηκαν, ειδαν, εφριξαν και γαμοσταυρισαν φευγοντας..."
Σε όλους αυτούς θα βάνεις κοριό;

"...ξεκινησα γιαπωνεζικα, διοτι ηταν πιο ευκολα...".
सुकुमार सिंहा/परिमल त्रिपाठी
विजय/इंसपेक्टर हिराचंद
Και όχι μόνο αυτό, αλλά τις σας πιάνει και ασχολείστε με περίεργες γλώσσες; Α πα πα πα πααααα!


"ειμαι νια και δροσερη εδω και 125 χρονια"

Τυχερή! Εγώ στα 125 μου είχα ήδη μια ρυτίδα ανάμεσα στα φρύδια!

zalmoxis είπε...

Να! Ορίστε! η γραμματέας από το Μπουρούντι που έλεγα και που της υπαγορεύω τα κείμενα, μου τρώει φράσεις. Μα επιτέλους, όλα μόνος μου θα τα κάνω; Σιχιτίρι πια!

houlk είπε...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ!!!
Τι συγκινητικό!
http://houlk.wordpress.com/2009/01/24/how-to-keep-an-idiot-busy/

apos είπε...

Είμαστε πολλοί, πάρα πολλοί.
Αλλά όπως λένε και τα αμερικάνοι, το θέμα δεν είναι τι ξέρεις, είναι ποιον ξέρεις.

(η φωτό πάντως, καταπληκτική)

exofthalmi είπε...

@ Darth: Αγαπητε μου ιδαιτεα θελω γιατι μονο μου το κακομοιρο οταν διαβαζω τα μανιουαλια δεν καταλαβαινω τιποτι....

@patsiouri: Τι εκπληκτικο νεο ητο αυτο? Μπορω να μαθαινω και ποση ωρα με μελετουσε καποιος? μετα ακολουθει και εξεταση με ερωτησεις πολλαπλων επιλογων????

@zalmoxis: το δραμα σας αγαπητε δεν περιγραφεται....
Η γλωττα που γραφετε ποια ακριβως ειναι? μπορω να την μαθω χωρις να διαβαζω, βλεποντας Ξ Φακτορ?

Επισης να σας πω οτι σας καλω στη βιλλα "Πορδη" το Σαββατο για Μποτοξ παρτυ. Η ρυτιδα σας θα εξαφανιστει αμεσως! (θα σερβιρονται και κρυα σφηνακια απο γαλα μουλαρας-αρμεξαμε τη γειτονισσα)....

@houlk: ερχομαι καλη μου να σε διαβασω! Μισο να στριψω το ποντικι εις ανατολας!

@apos: Ειμαστε πολλοι?! ναι ε?! να βγω να μας μαζεψω μπας και κανουμε κομμα και επιδοτηθουμε!
Ευχαριστω για τη φιλοφρονηση! Ενα λαθος του μπλογκερ με αναγκασε να βρω νεα φωτογραφια! Και το δικο σας μπλογκιον εχει θαυμασια καινουργια οψη!

m o u t r o είπε...

μην νιώθεις μόνη, κι εγώ το ίδιο ούφο είμαι με τα μπλογκ. κι όποτε έχω επιχειρήσει να αλλάξω κάτι τα έχω κάνει κόλαση και επιστράτευσα γνωστούς να το συμμαζέψουν.

Η κωλόγρια είναι εκτός συναγωνισμού γενικότερα :))))

zalmoxis είπε...

"...Η γλωττα που γραφετε ποια ακριβως ειναι? μπορω να την μαθω χωρις να διαβαζω, βλεποντας Ξ Φακτορ?..."

Η "αγγλική" της επόμενης 50ετίας αγαπητή. Όταν θα γίνουμε υπερδύναμη και θα προσλαμβάνουμε άγγλους πρόσφυγες για μπάτλερς και νεοϋρκέζους οικονομικούς λαθρομετανάστες για κηπουρούς!

Heliotypon είπε...

Δεν είσαι μόνη σου σεβασμιωτάτη! Κι εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη πολλά απ' αυτά που βλέπω και θαυμάζω σε άλλα βλογάκια και δεν ξέρω τι στο διάολο είναι όλα αυτά τα κινέζικα rss feed, css, tags, surfer, κλπ σανσκριτικά! Κι όμως τα διάβασα κάπου αλλά δεν τα κατάλαβα, γιατί αυτοί που τα εξηγούν χρησιμοποιούν άλλα ακαταλαβίστικα για τις εξηγήσεις, οπότε το χάσμα μεγαλώνει!

manetarius είπε...

άστα... κι εγώ ουφέισον είμαι. Όταν έχω χρόνο κάτι κάνω αλλά κατα τα άλλα...
το καινούριο αβαταρ (εεε...πως με είδες;) είναι καταπληκτικό!

exofthalmi είπε...

@moutro: θα συμφωνησω. Ειναι way εκτος!!! Cheers!

@zalmoxis: ινδικα να υποθεσω? γιατι μονο υποθεση μπορω να κανω η μικρη και λουλουδενια...(να σε δω μποσι με το καμτσικι στο χερι να βαρας εγγλεζους μπατλερ και τι....)

@heliotypon: εχετε απολυτο δικιο! Αυτοι που τα εξηγουν θελουν μεταφραστη στην καλυτερη, σαδομαζοχιστικα βασανιστηρια στην χειροτερη...

@manetarius: δε σου εχω πει να μη με κανεις κοπλιμαν γιατι κοκκινιζει ο ποπος μου????

panagiota είπε...

Xa xa xa....
Κάτι μου θυμίζεις!
Τον εαυτό μου!
Ούτε τόνους ήξερα να βάζω στις λέξεις.
Εκείνη η κόρη μου τα συμμάζωνε όλα και όσες φορές και να μου τα έδειχνε ανεπίδεκτη μαθήσεως η Παν.
Τώρα άμα την ρωτάω κάτι μου λέει "Ψάξε όπως όλος ο κόσμος και βρέστο και μην με πρήζεις άλλο"
Στην ίδια τάξη έμεινα η άμοιρη άλλη μια χρονιά
Κάνε παιδιά να δεις χαΐρι...

exofthalmi είπε...

@panagiota: χαχαχα! εν οικω την εινες τη βοηθεια και αυτη σε παρατησε στα κρυα του λουτρου...δε βαριεσαι...κουραγιο μανα!