CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090123

..δε μου εφτανε η

ταλαιπωρια μου απο τη δουλεία, με ληστεψαν κιολας.

Μου εκλεψε καποιος το πορτοφολι (και πηρε και €30 ολοκληρα ευρω μαζι με 486 καταρες που το χω δεμενο).

Ωραια εβδομαδα.

Η επομενη καλυτερη: θα παραιτηθω απο τη δουλεια γιατι λεει, θα εχω κερδισει στο Λοττο που δεν επαιξα και τον πρωταγωνιστικο ρολο στη βιογραφια της Κατιας Δανδουλακη που ολοι μου λενε οτι μοιαζουμε (αρχιδια).

Την παρ-επομενη εβδομαδα θα ανακηρυχτω businesswoman of the year 2015 για τις αλυσιδες καταστηματων με ειδη ραπτικης και πλεξιματος για αρχαριες που θα εχω δημιουργησει μεχρι τοτε.

Το Φλεβαρη, θα παραστω σε γκαλα που θα διοργανωσουν προς τιμη μου οι απαντουχου Μαυροι Μαγοι, αναγνωριζοντας τη συμβολη μου στις καταρες που εχει φορτωθει ο γαυρος, η κυβερνηση, οι νεοελληνες, τα αναγωγα σκατοπαιδα τους, οι δημοσιες υπηρεσιες, η κερατοδουλεια μου, οι παπαδες και ο γκομενος της Ηγουμενης μας.

Για τα του Μαρτη και λοιπων μηνων θα σας μιλησω σε αλλο ποστακιον αγαπητα μου αδελφια. Τωρα παω να αδειασω το κεφαλι μου και την ουριθρα μου.

13 εξομολογηθηκαν:

Ναπoλέων είπε...

Τσ...τσ...τσ...

Τί γλώσσα είν αυτή;;;
{γλώσσα με την έννοια του language όχι του tongue, ήντινα καθείς επιθυμεί...}
αρχίδια, σκατόπαιδα, κερατοδουλειά, γκόμενος αγίας μητρός, ουρήθρα...
Τσ...τσ...τσ...
Πιπέρι στο στόμα!

Για ένα γαμημένο πορτοφόλι, 30 κωλοευρά και 486 κατάρες του πούτσου να αραδιάζεις τόσα μπινελήκια;;;
Τσ...τσ...τσ...
Πιπέρι στο στόμα!

Όσο για την αλυσιδα καταστηματων με ειδη ραπτικης και πλεξιματος, ειδικά αν συνδυαστεί με είδη ταρατσολαχανόκηπων, μπαίνω συνέταιρος με 33%.

Αλήθεια λέω, μ-----σμένη!
Τσ...τσ...τσ...
Πιπέρι στο στόμα!

α-α-ε
Ν.

Coco είπε...

δεν περιμένω τον μάρτη αλλά πως θα φύγει ο π΄γενάρης!

manetarius είπε...

Κι εγώ αυτό το Λόττο που δεν παίζω περιμένω να κερδίσω.
Εμένα μου λένε οτι μοιάζω με τη Σαντρα Μπούλοκ (αρχίδια) σε μικρογραφία αλλά δεν το βλέπω να μου προτίνουν ρόλο στο Χόλιγουντ, οπότε και δε με βλέπω να παραιτούμαι από το γραφείο...σκατά!

exofthalmi είπε...

@Ναπολεων: εσυ εισαι χειροτερος απο εμενα...τα μπινελικια για την κλοπη τα εριξα γιατι ετσι οπως παει το πραγμα σε λιγο καιρο το ΄΄ξαλαφρωνειν'' θα γινει επαγγελμα με περγαμινες...

@coco: δε λες τιποτα, αλλα και το Φλεβαρη φοβαμαι....εχω γινει καχυποτη...

@manetarius: Sandra μου, μη μου στενοχωριεσαι...μπορει να μας ανακαλυψει κανενας καλος σκηνοθετης για να πρωταγωνιστησουμε στο ριμεϊκ του ''Το παλαμαρι του Βαρκαρη''....

Εχει ο Αλλαχ...

kwlogria είπε...

Τι γίνεται ρε πούστη; Όλο μαλακίες ακούω ότι γίνονται, ήμαρτον πια!! Τι να πω ρε γλύκα, να πα να γαμηθεί, δεν πειράζει, εσύ να είσαι καλά, ο τύπος που το βούτηξε έχει γαμήσει το κάρμα του έτσι κι αλλιώς αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις, αλλά όπως και να'χει, δεν πειράζει, εσύ να είσαι καλά είπαμε! Άλλωστε και τα ξενερώματα μέσα στη ζωή είναι! ...Τι να πω, το ξέρω ότι όλο ξενερώματα είναι η ζωή αλλά προσπαθώ να σου δώσω κουράγιο γαμώ τη πουτάνα τους γαμώ!!!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Χέστο το πορτοφόλι κοριτσάρα μου, εσύ νάσαι καλά!
Στη βιογραφία της Δανδουλάκη θα με πάρεις κι' εμένα; Μου λένε ότι μοιάζω στην Ελενα Ναθαναήλ! Θα "πουλήσει" περισσότερα, αν το "παντρέψουμε" το πράγμα!
Εεεελααα!

Ναπoλέων είπε...

Κι εγώ μεν τα παράθεσα μπάς και σέ συνεφέρω απ' τον "Κατήφορο Μιάς Μοναχής"...

Όμως άλλες "επισκέπτριες", like kwlogria for example, αποδείχθηκαν ικανότερες εις το μπινελικίζειν...

Δεν μού απάντησες όμως στην πρόταση συνεταιρισμού.

Να ελπίζω;;; Έχω πολλές καλές ιδέες!

α-α-ε
Ν.

patsiouri είπε...

Που στο βούτηξαν το πορτοφόλι ρε?????

Τα υπόλοιπα θα τα συζητήσουμε από κοντά στο Προεδρικό Μέγαρο, μην ξεχνάς πως είσαι καλεσμένη μου!

patsiouri είπε...

Ξέχασα, εμένα μου λένε πως μοιάζω στη Μαρία Σολωμού, μπλιάξ! Θα γυρίσει ο Πανούσης ριμέικ το Δράκουλα των Εξαρχείων μπας και κάνω κι'εγώ καριέρα?????

exofthalmi είπε...

@kwlogria: τεκνον μου, σ ευχαριστω για τη συμπαρασταση στις καταρες. Μετα απο τοσες πολλες, το πορτοφολι δε το θελω πισω γιατι κινδυνευω να παω απο χεσιμο ή πεσιμο...

@Βιολιστης: μα και βεβαια αγαπητη Ελενα! Να βρουμε και τον Ομηρο Ευστρατιαδη να μας σκηνοθετησει (χιχιχιχι)....

@Ναπολεων: αφου η προτασις ειναι σοβαρη και εγω σοβαρη καλογραια.....πολυ ευχαριστως. Στους πελατες θα μιλας εσυ και γω θα κανω την......ωραια της ημερας...

@patsiouri: Θα σου πω ιδιωτικως που με εκλεψαν.
Οσο για τη ταινια....Δε ξερω αν το πηρες χαμπαρι αλλα, ολες μας με καποια μοιαζουμε εκτος απο τη μαμα μας!!! Τι να κανουμε οι ομορφες, εχουμε σουξε. (εσυ μαλιστα η πιο σεξουδιαρα απο ολες τολμω να ειπω!).
Ασε το Δρακουλα των Εξαρχειων και πιασε κανενα ροματζο! (xaaaaaaaaaa)

Darthiir the Abban είπε...

Ίσα ρε που θα σου διοργανώσουμε και γκαλά!
(Εσύ Δανδουλάκη;;; Μπουαχαχαχαχαχα)

Sakis είπε...

exofthalmi
έτσι μαρεσει να τα χώνεις.
Συμφωνώ ότι όσοι προβαίνουν σε τέτοιες ακατατονόμαστες πράξεις γαμούν το κάρμα τους γιατί έχουν την κατάρα του Σταυραετού!!

Οσο για τα τριάντα . Τριάντα ναναι οι μέρες τους~!!!
σαν τα τριάντα αργύρια που φάγαν τον Χριστό.

πολλά φιλιά !1

disa είπε...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片