CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20090120

ζητω

επιγωντος αλαγοι καριερας.

Προσωντα:


  • Αιξεραιτοικι γνοσυ τις Ελοινηκεις.
  • Ωμηλο απτεστος (φαρσι) Αγκλοικα και καλα Γαλυκα, Οιταληκα και Ησπανηκα.
  • Χιρηζωμε το PC σα τιν πηστοτικι μου: Το ξεσκηζο και μαιτα πλιρονι αλος το λωγαριασμο.
  • Εχο τρωμερες ωργανοτηκες οικανωτητες: με φοναζουν ''Φραου Μητσα'' -απο το εξωφθαλμιτσα.
  • Ξερο να κανο Budgeting. Ινε πολι χροισιμο να ξαιρι η ετερια απο που θα τοις αιρθι η καιραμυδα.
  • Αναλιο τα παντα: απο κονωπα μεχρι γκαμιλα. Δεν καταπινο τοιποτα. Ινε επυκηνδυνο...

Επιπλεον κατιτις:

  • Δηπλομα Ωδιγησης (το πιρα χορης λαδομα-ξερο να παρκαρο)
  • Σεμιναρια: ενα σκασμο ωλοκλιρω. Και παλυ δουλια θελο....

Ενδοιαφερωντα:

  • Μπλογγινγκ
  • Νανινγκ
  • Χεζινγκ
  • Μαμινγκ

Πρωηπυρεσια:

  • Office 2000-2009

Σιστασης:

  1. Η μαμα μου με συστηνι
  2. Ο μπαμπας μου με καρα-συστηνι
  3. Τα 3 γατηα μου πηνουν γαλα στο ονομα μου.

Να μου κανεται σωβαρες προτασεις. Αν ιναι αστιες, να της δοκετε στον Κωστακη να της κανει υπουργους...

12 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Έχεις το office γραμμένο σωστά.
Δε μας κάνεις...

m o u t r o είπε...

επίσης το γάλα γράφεται με ήττα.

Συγνώμη δεσποινίς, κάποια άλλη φορά

Heliotypon είπε...

Στω πηρ το αιξώταιρων. Μαι αντηγράφισ. - Τω πναίβμα του Μποστ

manetarius είπε...

χΑ!
Είσαι αυτό που χρειάζεται η εταιρεία που δουλεύω!!!
Παρακαλώ τηλεφωνήστε μας για τη θέση της γραμματείας διευθυντού πωλήσεων!!! Είστε εξαιρετική!!!

Υ.Γ. Είναι που θέλω να τον εκδικηθώ.. όλο με το σεις και με το σας... δεν αντέχω άλλο τους πληθυντικούς εδώ μέσα!!!

Υ.Γ. 2 Παραλίγο να ξεχάσω κι αυτά που ήξερα... και σημειωτέον, η ορθογραφία είναι το χειρότερο μου!!

exofthalmi είπε...

@Darth: δωσε μου αλλη μια ευκαιρια! θα τη χεσω, στο υποσχομαι!

@moutro: ωπα κυριος! πολυ αυστηρος δεν ειστε? μη βαρατε ντε!

@hepiotypon: εξκιουζε μουα μεσιε. Δαιν ιθαιλλα να πρωκαλαισο δηπλοματοικκο επησοδιο....Τα σαιβι μου.

@manetarius: καλομελετα και σου ρχομαι....βαρεθηκα τη μαλακια που εχει ξεπερασει προ πολλου τα ορια εδω μεσα...

TeddyBoy είπε...

Πολύ φοβάμαι ότι το 'Δεν καταπινο τοιποτα' θα λειτουργούσε ως ανατρεπτικός παράγοντας για την πρόσληψη σου στις περισσότερες ελληνικές εταιρίες.
Χαχαχα!

Καλή σου μέρα Εξόφθαλμη!

TeddyBoy είπε...

Χαχαχαχα!
Καλά τι έχουμε τηλεπάθεια;
Τι timing ήταν αυτό;

βιολιστης στη στεγη είπε...

Αναλογίες ξέχασες να γράψεις....

zalmoxis είπε...

"...Αγκλοικα και καλα Γαλυκα, Οιταληκα και Ησπανηκα..."

Αν θες τη νταπεινή μου συμβουλή, άλλες γλώσσες χρειάζονται για να πας μπροστά: Γλώσσα για... glifting (προϊσταμένου, διευθυντού, εργοδότου κου του λου που, κου του λου που) καλιαρντά (για να συνεννοείσαι με όσους είναι στα κόλπα) και "ξύλινη" (τη γλώσσα της εξουσίας).

Όχι φράου, αλλά θείτσα! Θείτσα Μήτσα. Κι αν ανοίξεις κωμμωτήριο, Θείτσα Μίτσα Λίτσα!


"...Ενδοιαφερωντα:

* Μπλογγινγκ
* Νανινγκ
* Χεζινγκ
* Μαμινγκ...".

Άμα είχες και το Ξύνινγκ, θα σε διορίζαμε στο Δημόσιο.

zalmoxis είπε...

Να "καρφώσω" στον Βιολιστή τις αναλογίες σου, επειδή τις ξέρω;

Στήθος: 81,3 - 86,4
Μέση: 61,0
Γοφοί: 87,6
Ύψος: 1,80

Heliotypon είπε...

Δεν το ίπα εγό. Τω πναίβμα του Μποστ έγραψε...

kwlogria είπε...

Θαιά! Όλι θα σαι θαίλουν στης δουληές τους!