CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20080929

ειμαι ελαφρως

ηλιθια. δε θα πω βαρεως, γιατι δεν εχω αρκετο γνωθι του εαυτου μου (ευτυχως).

Οσαν το σκυλι του Παβλοφ, εχω μαθει οταν βλεπω διαδρομο να στριβω, οταν κανει τζιζ να μην ακουμπαω και παει λεγοντας.
Οπότε, αν θελεις κατι απο εμενα που ειμαι και καλο και υπακουο παιδακι, καλα θα κανεις να μου το λες ευθεως και οχι να μου το ζητας μηνες, χρονια μετα.
Ειμαι ενταξει καλογρια: ευγενικη με σκυμμενο κεφαλι, κομματακι ανασφαλης, ομως συνεπης, σωστη, τιμια και δυστυχως δεν εχω κερδισει το λοττο ακομα και για να εξηγουμεθα ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΗ ΜΠΙΖΝΑ.
Αλλιως, θα ειχα δωσει τα ιδια φασκελα που εδωσε και το patsiouri.
Θα το φαω κι αυτο το σκατο και θα πω κι ευχαριστω, μα προσεξε γιατι καλους σκλαβους δε βγαζουν πια απο το κοπτηριο. Το καλουπι μου επαψε να υπαρχει πια και μονο αγνωμονα κολοπαιδα κυκλοφορουν στην πιατσα.
Το ξεσπασμα μου δεν εγγυαται την επιτυχια μου, μη γελιωμαστε. μα τουτο δω το κομματι των πιξελ ειναι δικο μου και μπορω να λεω οτι θελω.
Μου ευχομαι οτι καλυτερο. Μου ευχομαι να γινω δυνατη, να βαλω σωστους στοχους, να εργαστω σωστα και με τη βοηθεια της στατιστικης, του Θεου και της απλης τυχης να επιτυχω. Με φανταζομαι πλουσια, ηρεμη, προσγειωμενη- χωρις δουλους, αλλα με συνεργατες, χωρις πλουτη, αλλα με ενα σπιτι χωρις δανειο, χωρις μια αλφα ρομεο, αλλα με ενα υβριδικο, χωρις 2 κινητα αλλα με ελευθερο χρονο για να λεω καλημερα στους φιλους μου, χωρις δοξα αλλα με ικανοποιηση οτι ζω για εμενα και οχι για τις κοινωνικες γαμημενες υποχρεωσεις των αλλων πιτουρων που πρεπει να υποστηριξω γιατι το πλεγμα των ''μεσων'' που εχουν στησει ειναι δυνατο και γω μερος αυτου.

Καλη μου τυχη. Ουριος ανεμος στα πανια μου, μυαλο στο κεφαλι μου και ο φοβος να παει στο διαολο κι ακομα παραπερα.

20080925

δεν εχει χιουμορ...

Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν 'gripe sheet΄ στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν. Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό. Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί. Το κακό είναι ότι οι μηχανικοί εδάφους δεν διαθέτουν καθόλου, μα καθόλου χιούμορ. Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση και έχουν καταγράφει από τους πιλότους της Qantas καθώς και η λύση που έχει δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Qantas είναι η μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο ενεργητικό της.

(Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο.
Λ: Η λύση που δόθηκε από τον μηχανικό.)

Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.
Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.
Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.

Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'.

Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

Π: Το ραντάρ βουίζει.
Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.

Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.
Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις.

Καλή σας ημέρα ...

20080919

Αν ηταν στο χερι μου

...θα διαλεγα:
Να μην ειχα γεννηθει ελληνιδα.
Να γενιομουν σε πλουσια οικογενεια.
Να εχω θαρρος.
Να μην εργαζομαι.
Να ασχολουμαι με τον κηπο, τα ζωα και τις ξενες γλωσσες.
Να μαθω ραψιμο, πλεξιμο και να ζωγραφικη σε γυαλι.

δε τα γραφω ολα. βαριεμαι και δεν εχει νοημα.

δεν προλαβαινω να σηκωσω μυτη απο τη δουλεια.
εχω γινει πια πεζη, μια απο τα ιδια. μπορει να σε εχω δει στο δρομο, να σου εχω μιλησει στο τηλεφωνο και να ειμαι μια απο ολες τις ιδιες μπλαζε, κοινοτυπες φατσες-φωνες που εχεις ακουσει.
Μιλαω με τον ιδιο ηλιθιο ευχαρο τονο χειμωνα καλοκαιρι σε ολους. Γιατι οι ΟΛΟΙ με βλεπουν περισσοτερο απο το σπιτι μου.

τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια...αν το πιστευετε, δωστε τα σε μενα.

χα! χαχχαχαχαχαααααααααααααααααα

20080916

χωρις ιχνος σαρκασμου


Δε βαριεστε να απαντατε σε 358 νοματαιους που εχουν αφησει σχολιο στο μπλογκ σας?

Βρε δε σαρκαζω: αληθινη απορια εκφραζω.

Σκεφτομαι οτι απο τη μια και γω θα ντρεπομουν - μα την Παναγια!- να μην απαντησω στους επισκεπτες μου και απο την αλλη θα τραβαγα τα μαλλια μου αν δεν ειχα το χρονο και ΟΜΩΣ θα επρεπε να το κανω.

Αν ομως το μπλογκ απο πεδιο εκφρασης μου, μετατραπει σε πεδιο ''συναντησης'' μου με αλλα ατομα, αυτοματα αυτη η συναντηση αποκταει χαρακτηρα δεσμευτικο/κοινωνικο? (δεν ειναι αυτη η σωστη λεξη, αλλα η μνημη μου αρνηται να συνεργαστει)

Ισχυουν και εδω καποιοι κανονες συμπεριφορας θα μου πειτε. Πρεπει να σεβεσαι τις επιθυμιες του οικοδεσποτη κατα πρωτον. Π.χ. ο Νταρθ δε θελει να χρησιμοποιουμε greeklish οταν σχολιαζουμε στο μπλογκ του. Επίσης σωστο είναι να μην προσβάλουμε το συγγραφεα ακομα κι αν διαφερουμε πολυ στο τροπο σκεψης. Ή ακομη να μην επιτεθεμεθα φραστικα σε σχολιαστες του, δημιουργοντας πεδιο μαχης σε ξενο...περιβολι.

Απο την αλλη παλι, καποιοι θεωρουν τον αμοιβαιο σχολιασμο (σου σχολιασα και ελα να κανεις το ιδιο) κατι παραπανω απο αυτονοητο: προσβαλλονται οταν δε το κανεις.
Ειναι τελικα το μπλογκ ενα νεο ειδος βεγγερας?????

20080915

δες





τι θα αφησεις...







γιατι απο του χρονου:



  • τα εισιτηρια θα ειναι τοσο ακριβα που η διαδρομη Κολιατσου- Παγκρατι θα καταχωρηθει στους τουριστικους οδηγους ως Athens Mega Tour.

  • Η βενζινη θα πωλειται σε μπουκαλακι φιρμας με ενδειξη ''gasoline d' auto: limited edition''.

  • τα καταλυματα Δ κατηγοριας θα ειναι τα μοναδικα που θα μπορουν να φιλοξενουν Ελληνες γιατι θα ειναι τα μονα με τιμοκαταλογο που τα ημερησια μηδενικα στις χρεωσεις δε θα ξεπερνουν τα 2.

  • τα τεκμηρια θα περιλαμβανουν τις ωρες που λουομεθα στον ηλιο ως ενδειξη πιθανοτητας καρκινου και αρα αυξημενες πιθανοτητες χρησεως των υπηρεσιων (χαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα) των ασφαλιστικων μας καλυψεων.

  • η χρηση ημερων εκ της αδειας κατα τους θερινους μηνες θα φορολογειται αναλογως με τη θεση του αδειουχου: π.χ εισαι λατζερης και παιρνεις 10 ημερες αδεια? θα φορολογεισαι τρπλα απο οτι μια υπευθυνη καταστηματος. Ο λογος, απλος: η σκατοδουλεια ειναι παντα πιο σημαντικη και αρα η απουσια της πιο ζημιογονος.

Εισαι Ελλην...θα το αντεξεις κι αυτο

20080911

φεξε του και γλυστρησε


Μιλοράντ Κάβιτς αριστερα.
Μαικλ Φελπς δεξια.
Η αριστερά πρωτευσε και ομως πηρε τον πουλο.
Η δεξιά θα παιρνε τον πουλο και ομως πρωτευσε.
Ηθικο διδαγμα: βλεπεις πουλο, ειναι καλο.

20080909

τωρα τι να σου πω?

Έκανε το γύρο του κόσμου και σκοτώθηκε στη Βαρυμπόμπη 5 Σεπτεμβρίου 2008, 11:17.


Σχεδόν είκοσι μέρες μετά τον τραγικό θάνατο 70χρονου Βρετανού ποδηλάτη στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Βαρυμπόμπης, από τροχαίο που προκάλεσε ασυνείδητος οδηγός, η βρετανική εφημερίδα Daily Mail αποκαλύπτει ότι επρόκειτο για ένα σύγχρονο «Μάρκο Πόλο».

Ο Ίαν Χίμπελ, όπως ήταν το όνομά του, 40 ολόκληρα χρόνια γύριζε όλο τον κόσμο, με μοναδικό του «σύντροφο» το ποδήλατό του.

Στη διάρκεια της ατελείωτης περιπλάνησής του στον κόσμο από την Ανταρκτική μέχρι τον Αμαζόνιο και από την Αλάσκα έως την Ινδονησία, πυροβολήθηκε από ληστές, κινδύνεψε να τον φάνε ζωντανό τροπικά μυρμήγκια, έπεσε σε βάλτους, κυνηγήθηκε από ελέφαντες και μία φορά του επιτέθηκε ένα πεινασμένο λιοντάρι.

Ωστόσο, κατάφερε να παραμείνει ζωντανός.

Μέχρι που ήρθε στην Ελλάδα και έπεσε θύμα ενός ασυνείδητου οδηγού, που, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, έκανε κόντρες με ένα άλλο αυτοκίνητο.

Ο 70χρονος διέσχιζε με το ποδήλατό του την εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, όταν ένα αυτοκίνητο τον χτύπησε θανάσιμα και τον παράτησε.

Ο κοσμογυρισμένος άντρας, άφησε την τελευταία του πνοή λίγη ώρα μετά την μεταφορά του στο νοσοκομείο, ενώ ο 32χρονος δράστης συνελήφθη την επόμενη μέρα στην Κηφισιά.

20080903

Η ολιγαρχια


ειναι το καθεστως στο οποιο καθε μερα προσκυνω.

τη ζουμε, την αποδεχομαστε και την ονομαζουμε Δημοκρατια.

απο την αλλη, καποιοι την ονομαζουν -τη σαδομαζοχιστικη αυτη κατασταση- Οχλοκρατια.


Αηδιες λεγω!


ολιγαρχια ειναι. κυριαρχει παντα το συμφερον λιγων και εκλεκτων. Μα συντεχνια θα ναι, μα σωματειο θα ναι, μα μικρη ελιτ θα ναι, μα οργανωση θα ναι, μια φορα η μοιρα μου ειναι γραμμενη στη δικη τους παλαμη.


τραβανε τη βαρκα, την κουνουν, με ριχνουν απο κατω και οταν σηκωνω το κεφαλι μου ψιθυριζουν με νοημα: '' η δημοκρατια θελει θυσιες. αμνε, σκυψε λιγο να δω το λαιμουδακι σου.....''.