CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20081210

Αποφασισα

να σας κυβερνησω.

Χωρις να σας ταξω τιποτε (διοτι δε θα κανω και τιποτε), αρα δεν ψευδομαι.

Σας υποσχομαι να μη διορθωσω ουτε ενα κακως κειμενο (διοτι εχει και πολιτικο κοστος, το οποιο βεβαιως-βεβαιως δεν ειμαι μαλακας για να φερω ως κορωνα στην κεφαλη).

Σας διαβεβαιωνω οτι δε θα κανω τιποτα για να βελτιωσω την ποιοτητα ζωης σας.

Θα ειμαι παντα αληθινη μαζι σας:

Δεν ενδιαφερομαι για εσας, ουτε το ευ-ζην σας.

Χεστηκα εαν ζειτε ή πεθαινετε, ΠΩΣ ζειτε και ΠΩΣ πεθαινετε.

Οι πολιτικοι μου αντιπαλοι ειναι χαλβαδες και ψευτες. Ειμαι αναλγητη και αληθινη.

Δεν υπαρχει τιποτα που δε θα κανω για το συμφερον μου. Δεν υπαρχει τιποτα που να με πεισει να κανω κατι για το δικο σας.

Παρτε το αποφαση: Ειμαι η καλυτερη προταση που σας εχει γινει τα τελευταια χρονια.

Δωστε μου την ψηφο σας και μη με αναγκασετε να ''γινω'' καλη. Θα το μετανιωσετε πικρα....

21 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Κάρτα φίλου-μέλους δίνετε;

exofthalmi είπε...

βεβαιως! με μια συμβολικη συνδρομη 5 μηνιατικων σας, σας διδω αργυρη, ενω με την καταβολη της συνταξής σας, χρυση!

Darthiir the Abban είπε...

Κάρτα μάλους ζήτησα καλέ, όχι πιστωτική...
Ααααα....

patsiouri είπε...

Να σου πώ, και πάλι σε προτιμώ!!!

TeddyBoy είπε...

Αν μπορέσεις να μου βρεις μια θεσούλα στο δημόσιο, έχεις την ψήφο μου!

zalmoxis είπε...

Θέλω να μου ανοίξεις προπατζίδικο, μια άδεια ταξί, πεζοδρόμηση έξω από την πολυκατοικία μου, να στείλεις το ΣΔΟΕ σε κάτι ανταγωνιστές μου, να παρουσιάσω αθλητική εκπομπή στο "Ενόπλων" και να κανονίσεις να φέρω καλεσμένη στην 1η εκπομπή την Πενέλοπε Κρουζ!

zalmoxis είπε...

Α! και να φέρεις τον Καστίγιο πίσω στον Ολυμπιακό!

zalmoxis είπε...

Και πού' σαι; Άμα πάρεις την Κρουζ τηλέφωνο, πες της με τρόπο πως έχω κι εξοχικό στο Χαλκούτσι!

kwlogria είπε...

Σίγουρα θα έβγαινες αν δημοσίευες κάτι τέτοιο, ω τι λύπη!

exofthalmi είπε...

@Darth: μα για μια ψωροσυνδρομουλα κανετε ετσι καλε?

@patsiouri: υπουργινα μου....που θελεις να σε βαλω? στο Παιδειας? στο Θρησκευματων? (θα τα χωρησω τα δυο, δε λεει..)....

@TeddyBoy: αναλγητη ειπα οτι ειμαι, οχι αδιαφθορη. θεσουλα? Θεσαρα, λεω εγω! που θελεις να τα ξυνεις? σε ποια υπηρεσια? σε ποιο υπουργειο?

@zalmoxis:
1) Προποτζιδικο: οκ, αν και χρειαζεσαι ασορτι μπραβους για να μαζευουν τις πληρωμες των μεγαλων στοιχηματων. να βαλω 2?
2)Αδεια ταξι: οκ
3)Πεζοδομηση: οκ, ακομα και αν μενεις πανω στην Πατησιων. Τους αλλους θα σκεφτομαστε τωρα?
4)ΣΔΟΕ σε ανταγωνιστες: οκ. Αμα γουσταριζεις, τους σφραγιζω και τα βιβλια. Σιγα το λαχανο
5)Εκπομπη στο Ενοπλων: οκ. εχεις και φωτο-γενεια αλλωστε...
6)Πενελοπε: οκ. Ανυπομονει να ερθει θτη Grecia να θε γνωριθει...
7)Κατσιγιο: ΟΧΙ. Εχει και η ανηθικοτητατα ορια της.....

@kwlogria: δε θελω να βγω, να μπω θελω: στη Βουλη!!!! Να τους πεταξω ολους εξω και να κανω ΜΟΝΟκτορια...

Marina είπε...

Δέχεσθε και οπαδούς?

panagiota είπε...

Καμιά θεσούλα και για μας σεβασμιοτάτη?

panikos kai fovera είπε...

θα σε ψηφισω γιατι τουλαχιστον εσυ τα λες εξω απο τα δοντια !

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Εγω αν δεν με διορίσεις στο δημόσιο να Κααααααθομαι ψήφο δεν σου δίνω!

apos είπε...

Ο ύμνος του κόμματος ποιος είναι; Baila el chiki chiki?

Coco είπε...

σας ψηφίζω δαγκωτό ειλικρινεστάτη σεβάσμια ηγουμένη!

Heliotypon είπε...

Ο μάγκας με το πλακάτ είναι ο πιο ωραίος! Ημέρα κρίσης υπόσχεται. Δείξτε του τα βυζιά σας κι εκείνος θα τα κρίνει! Τέλειο! Λέω να κάνω κι εγώ μιά τέτοια πρόταση για ημέρα κρίσης, αλλά θα πρωτοτυπήσω: Θα ζητήσω να μου δέιξετε κάτι σχετικό με το όνομα του βλογ μου κι εγώ θα τα κρίνω! Το χάρηκα πολύ το πλακάτ!

exofthalmi είπε...

@Marina: μα οι οπαδοι ειναι η κινιτηριος δυναμη μας! Παρακαλω, εγγραφειτε και αποκτειστε τωρα μια ΥΠΟΣΧΕΣΑΡΑ για θεση στο Δημοσιο (της Ζιμπαμπουε)....χι χιχι

@panagiota: το εχω πει επανειλημμενως αγαπητη μου! οχι μονο μια και οχι μονο θεσουλα: πολλες και ΘΕΣΑΡΕΣ. (ασορτι με τις ΥΠΟΣΧΕΣΑΡΕΣ μου)....

@panikos kai fovera: σας ευχαριστω θερμα. θα ανταποκριθω πραττοντας ΑΚΡΙΒΩΣ οπως προαναγγειλα. (αναλγητα και φασιστικα)....

@Nikos Lioliopoulos: οχι απλα θα σας διορισω να καααααααθεστε, θα σας πληρωνω και μπονους για να τα ξυυυυυυυνετε.....αμεεεεεεεε

@apos: οχι, αυτο το παιζουμε στις συγκεντρωσεις (...carmina burana, και αηδιες τωρα!)
ο ΥΜΝΟΣ του κομματος ειναι το "παρε οτι θελεις παλιατζη''...αφου θατο διαλυσουμε που θα το διαλυσουμε το μαγαζακι...

@coco: δαγκωστε με αγαπητη. Μονο με εμενα θα βρειτε το μπελα σας...Ησυχια μονο στον Κυριο θα βρειτε, για ολα τα υπολοιπα το συζηταμε...

@Heliotypon: σας βρισκω αρκετα σαρκαστικο αγαπητε, οσο ακριβως χρειαζεται να ειναι ενας υπουργος...Τι θα λεγατε σε μια προταση να αναλαβετε το Υπουργειο Εξωτερικων???

Marina είπε...

Δεν θέλω να πάω Ζιμπάμπουε, προτιμώ να μείνω εδώ, να μου δώσετε μία θεσάρα διευθύνουσας διαχειρίστριας προγραμμάτων με λεπτά απο ΕΕ και εις αντάλλαγμα θα φροντίσω να φοράτε αποκλειστικά Gucci φορεματάκια!

exofthalmi είπε...

@marina: εφταϊσεεεεεεεεεεεεε

Αόρατη Μελάνη είπε...

ψηφίζω κι εγώ Εξώφθαλμη, δαγκωτό!