CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20081209

δεν εχω

διαθεση να καβγαδισω με κανεναν για το ποιος ή τι φταει.

Να τα χεσω τα κομματα και τις τελείες. Δεξια, αριστερα και μεση στο σβερκο μου παιζουν σφαλιαρες.

Με εχουν ακυρωσει ως πολιτη, με κοροιδεψαν, με εκμεταλευτηκαν, με αποδιοργανωσαν...

Τους το επετρεψα. Καλα να παθω. Αφου τα βλεπα να ρχονται και ματι δε φλεφαρισα.

15 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Αυτό ακριβώς είναι η πηγή του προβλήματος. Δεν μας κορόιδεψαν, κοροϊδέψαμε εμείς τον εαυτό μας όταν πιστέψαμε πως η δημοκρατία είναι να ψηφίζομε κάποιον κάθε τέσσερα χρόνια για να διατηρεί την τάξη και εμείς ανενόχλητοι να ασχολούμαστε με τον εαυτούλη μας, τη δουλειά μας και τα συνναφή. Δεν στηρίζετε έτσι η δημοκρατία όμως καλή μου. Έτσι ανοίγουν οι πύλες της ολιγαρχίας. Και η ολιγαρχία ακολουθείται από όλα τα υπόλοιπα παρελκόμενα που δεν μας αρέσουν.

Νίκος Κ. είπε...

μια από τα ίδια εδώ

exofthalmi είπε...

@Darth: σημερα σε πετυχα σε πολλα μπλογκς να τρως και 'σφαλιαρες'' για αυτο που υποστηριζεις. Βασικα εχεις δικιο. ΕΓΩ ειμαι υπευθυνη (οντας ανευθυνη στη συμπεριφορα μου).

@Νΐκος: και τωρα? τι κανουμε?

Darthiir the Abban είπε...

Ώχ! :o

skouliki είπε...

να τα χεσω και εγω απλα θελω να μπορω να εχω επιλογη στην ευτυχια μου και να μην ντρεπομαι αλλο
μπορω ?

apos είπε...

τουλάχιστον εσύ το εντόπισες σωστά.

zalmoxis είπε...

Η παράταξή μας στηρίζει απολύτως και με αμέριστη συμπαράσταση το εύλογο και δίκαιο αίτημά σου να αυτοπροσδιορισθείς ως πολίτης και να απελευθερώσεις τις δημιουργικές σου δυνάμεις και την γόνιμη φαντασία σου για την ουσιαστική και ανεμπόδιστη χάρη στην αξιοκρατία που εμείς ανέκαθεν πρεσβεύαμε και μαχόμαστε γι αυτήν, πρόοδο και την ευημερία σε επίπεδο προσωπικό και συλλογικό, μέσα από την ατομική και ομαδική πάλη προκειμένου να διατρανώσουμε εις πείσμα των ποικιλλονύμων εχθρών μας οι οποίοι απεργάζονται σκοτεινά σχέδια στα υπόγεια κομματικά τους χαλκεία, ώστε όλοι μαζί, χωρίς περιχαρακώσεις και χωρίς δογματικές αγκυλώσεις και προ πάντων με καρποφόρο συναίνεση, το δυναμικό παρών στο γίγνεσθαι μέσα από την καθημερινή πάλη και την παρουσία σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής δράσης μακρυά από αναχρονιστικές εμμονές με συατερή και αταλάντευτη την προσήλωσή μας στο νέο που έρχεται και όπου όλοι μαζί θα δρέψουμε τους καρπούς που μας ανήκουν και που διεκδικιούμε εδώ και τώρα!

Heliotypon είπε...

Ο Zalmoxis τα είπε ξεκάθαρα. 'Οπως ξεκάθαρα τα λένε το Πασοκ, η ΝΔ, το ΚΚΕ, Ο ΛΑΟΣ και ο ΣΥΡΙΖΑ. 'Οπως πάντα τα λένε όλοι οι πολιτικοί, όταν βρεθούν στη Βουλή. Ιδίως τότε!

exofthalmi είπε...

@darth: ναι, ρε φιλε. οταν συμφωνουμε σε κατι δε φοβαμαι να το πω...Δε διαφωνω μαζι σου συχνα πυκνα ΜΟΝΟ για να πω το αντιθετο απο εσενα. Ελεος, δεν με θεωρω τοσο καφρο.

@skouliki: ειπες τη μαγικη φραση ''να μην ντρεπομαι αλλο''. Αξιζει να γινει ποστ απο μονη της. Ντρεπομαστε πλεον και να διωξουμε απο το σβερκο μας ολους τους παπαρες...

@apos: σ ευχαριστω, αλλα και παλι αισθανομαι μειον. Μειον γιατι ΔΕ δυναμαι να πραξω οπως καλουν οι περιστασεις.

@zalmoxis: Ευχαριστω την παραταξη σας για το (αυταποδεικτο) δικαιωμα που μου ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ, να κανω επιλογες που θα την οδηγησουν στην ατομιμη και συλλογικη διεκδικηση συνθηκων επιβιωσης της. Συναινω χωρις δευτερη κουβεντα στην δικαιη και αξιοκρατικη παλη εναντιον των ποικιλων κομματικων θεσεων που υποσκαπτουν το μελλον της υγιους δημοκρατιας, οπως ειναι φανερο απο τις παρουσες αδιεξοδες τοποθετησεις τους. Αναμενω οδηγιες για να στρεψω την κεφαλη μου την κλουβια δεξια ή αριστερα (για να δω αν κανει γκλιγκ γκλιγκ) και να σηκωσω τη χειρα μου και να δωσω και καν φουσκο (στα μουτρα μου κατα προτιμηση, αλλα αν δε το πει το κομμα δε κουναω δακτυλο!).
Ευχαριστω θερμα για την ευκαιρια που μου διδεται (απο την παραταξη ντε!), να αποδειξω οτι ειμαι ζωντανο κυτταρο της σαπισμενης και σε αποδιοργανωσης κοινωνιας- μαχομενο για την θεραπειας της απο τις χρονιες διαβρωσεις των ψευτο-δημοκρατικων στοιχειων. (εβιβα!)

@Heliotypon: ....οπως ξεκαθαρα το ειπε και ο Τσιπρας το πρωι σε εκπομπη του Mega. (μα πως και δε το καταλαβαινα -ξεκαθαρα- τοσα χρονια?)

Darthiir the Abban είπε...

Όοοοχι...
Άαααααλλο εννοούσα....

Ωχ! (που με είδες, εγώ με είδα;) :o

ΤΑΠ ΤΑΠ ΤΑΠ...

skouliki είπε...

κανε την ποστ καλε αμα θες :)

zalmoxis είπε...

Και όπως θα έλεγε και το σύνθημα των "ταραξιών" στα γκρήνγλις:


"Του μπη μπερντ!
Του μπη μπερντ!
Δε φάκιν μπρόντελ παρλαμέντ"!

Ναπoλέων είπε...

Μπάς και ξαλαφρώσεις λίγο, σού αφιερώνω τα καβάφεια "ΤΕΙΧΗ"

αλλά και ως αντιδιαστολή το:

«Η κακία στον κόσμο δεν είναι αποτέλεσμα της κακίας των κακών αλλά της αδράνειας των καλών»

Πόνεσαν τα δαχτυλάκια μου να το περιφέρω από μπλογκίου εις μπλόγκιον...

kwlogria είπε...

πες τα γλυκιά μου. τώρα όλοι μαζί με σκυμμένο κεφάλι κοιτάμε τα παπούτσια μας.

Heliotypon είπε...

Χτες το πρωί άκουσα τον Στέφανο Μάνο, από το Σκάϊ, να λέει περίπου ότι καλά να πάθουμε γιατί δεν ψηφίζουμε τους καλούς, οι οποίοι όμως δεν θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά (άρα δεν τους ξέρουμε) γιατί ξέρουν ότι δεν θα τους ψηφίσουμε αν μας ζητήσουν την ψήφο μας γιατί εμείς ούτως ή άλλως θα ψηφίσουμε Πασόκ ή ΝΔ. Πιό ωραίο φαύλο κύκλο δεν έχω ξανακούσει!