CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20081205

ποσες πιθανοτητες εχω να μου βαλουν

ιντερνετ σημερα το βραδυ ενω θα κοιμαμαι και θα μου τρεχουν τα σαλακια στο μαξιλαρι?


τοσες......

12 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Μισό, ψάχνεις τις πιθανότητες να συμβούν και τα δύο ταυτόχρονα, το ένα μετά το άλλο, ή έν' απ' τα δύο;
Όχι γιατί το 2ρο το κάνεις καθημερινά και η πιθανότητα είναι 100%, όσο για το πρώτο, αν μας εξηγήσεις πού και πώς θες να στο βάλουν και διαλέξεις και το συνδιασμό, να κάνω την αντίστοιχη πράξη και να σου πω βρε κορίτσι >:)

exofthalmi είπε...

ε, δεν παιζεσαι αθεοφοβε!!!!!

Darthiir the Abban είπε...

Έτσι...

manetarius είπε...

Απίστευτοοοο!!!! Εγώ πάντως αν είχα γλυτώσει από κάποιο από αυτά... σίγουρα μετά θα πήγαινα από εγκεφαλικό!!!!
Αλλά με τόσα που μπορόυν να συμβούν μπορεί αύριο να έχεις ιντερνετ και στα 850mpps (καλό;) άλλωστε Χριστούγεννα έρχονται, που ξέρεις μπορεί να υπάρχει κι ο Άι Βασίλης!!!

zalmoxis είπε...

Ιμπόσιμπλ ιζ νάθινγκ!

Γουάτ μπρινγκζ δε Σάντα Κλάους νταζ'ντ μπρινγκ δε γήαρ ωλλ!

Δε χόουπ ντάηζ λαστ!

Γιου σληπ εντ γιοουρ φόρτσουν, γουώρκζ!

Γουέν πουτ ιντερνέτ ιν δε γιορ χάουζ, τελλ δις του τελλ γιου γουιδχέλθ εν γκουντντέστινεντ!

Ναπoλέων είπε...

Κρίνοντας από την "συνεύρεση" Δία-Αφροδίτης-Σελήνης: Καμμία. Διότι προφανώς θα ασχολούνται με «κάτι άλλο» πλην του ιντερνέτ σου.
Αλλά πάλι ο Κ. Φελλάκης, αφού συμβουλεύτηκε την Πίτσα Μητέρα για την τούμπα του ανάδρομου Ερμή πάνω στον Οφιούχο, χρησμοδότησε ότι, αν, λόγω συνομηλικότητας, βοηθήσει ως ωροσκόπος και η Μικρά Άρκτος, θα το βάλουν το περιπόθητον.
Δεν είπε όμως λέξη για το τί θα συμβεί ΜΕΤΑ.

Καλού-κακού, πάρε και μιά γάτα.

α-α-ε
Ν.

eryx-t είπε...

ουαουου! καταπληκτικό το βιντεάκι, το παρακολούθησα με κομμένη την ανάσα! Μου άρεσε πολύ εκεί που δραπετεύουν οι ληστές. Έχω αρχίσει τελευταί να προβληματίζομαι ως προς μια τέτοια στροφή στον επαγγελματικό μου προσανατολσμό...

Πάντως περίεργη η μέθοδος για να συνδεθείς στο Internet. Εκτός αν πρόκειται για κάποιο πονηρό υπονοόύμενο που μόνο οι καλόγριες καταλαβαίνουν...

Andreas P. είπε...

Και πολλές είναι (οι τόσες)....

Υ.Γ.: Απίθανο βίντεο. Τα είχα δει σχεδόν όλα, αλλά ποτέ μαζεμένα.
Πάλι καλά που είναι και οι καλόγριες να μας ανοίγουν τα μάτια...

TeddyBoy είπε...

Εύχομαι να σου έβαλαν!
Το βίντεο καταπληκτικό. Ακόμα γελάω με τους μπάτσους που έτρεξαν μέσα!

apos είπε...

Τόσες και άλλες τόσες...
Αστα να πάνε...

Εξερευνητης είπε...

Sorry... Δεν καταλαβαίνω.
Τί θα πεί να «σού βάλουν internet»???

Αφού ήδη έχεις σύνδεση. Δεν την ενεργοποιείς από οποιαδήποτε τηλεφωνική (ή δορυφορική...) γραμμή;;;
Πρέπει να την ...ευλογήσει η ηγουμένη σου πιο πρίν;;;

Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

exofthalmi είπε...

@manetarius: πλακα-πλακα δεν ειχα σκεφτει οτι μπορει να πηγαινα απο εγκφαλικο. Παντα ηλπιζα να παω απο χεσιμο....

@zalmoxis: αϊ αμ α γκουντ γκερλ αντ γκουντ θινγκζ ντοντ χαπεν του μι. Ονλι σσσσετι θινγκζ!

@Ναπολεων: εαν προκειται να πηδηχτει το συμπαν πανω απο το κεφαλι μου για μια συνδεση, λεω καλυτερα οχι απλα γατα να παρω, να γινω γατομανα να τρεχω και να μη φτανω να μαζευω γατοσκατο....

@eryx-t: κανενα υπονοουμενο. Απλα αρνουνται να μου φερουν τη γραμμη...

@andreas p: με κανετε να κοκκινιζω και να κοσκινιζω μαζι...

@Teddyboy: δεν μου εβαλαν=ειμαι αβαλτη.
Οι μπατσοι οπως καταλαβαινεις πλεον ειναι must.

@apos: ωχ! και συ περασες απο στραβα και αναποδα?

@εξερευνητης: στο γραφειο εχω. Σπι τι, οχι. ΑΠο το γραφειο σας γραφω καθημερινως (περιπου)...