CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20081029

νομιζω οτι

πρεπει να πω καποια πραγματα για εμενα. Ετσι ειπε αυτος που με καλεσε να τα πω.

Δε γεννηθηκα με αυτο το ψευδονυμο στα μπλογκς. Ειχα και αλλα παλαιοτερα, μα τα εχω βαλει πισω μου. Τελος.
Ψευτονταης απο φοβο της σκιας μου, προτιμω να ονειρευομαι ακουγοντας μουσικη. Δε θελω να πολυφαινομαι, δε μ αρεσει να ασχολουνται μαζι μου. Ειμαι μοναχικη. Σε κοινο χωρο νομιζω οτι εχω κατι στραβο πανω μου και ψαχνω στύλο να κρυφτω, καθρεφτη να με φτυσω.
Το σωμα κατοικει στην Αθηνα και το πνευμα προ πολλου στο νησι. Το λατρευω.
Η κολαση μου ειμαι εγω και η πανακολαση μου η δουλεια μου.
Αν ημουν ζωο, θα ημουν στρουθοκαμηλος, αλλα μαλλον θα πεθαινα απο ασφυξια γιατι θα αρνιομουν να βγαλω το κεφαλι απο την αμμο.
Ειμαι χορτοφαγος και πινω χιλιαδες λιτρα τσαι οπως ο zalmoxis.
Ειμαι αθρησκη, αλλα οχι αθεη. Πιστευω σε κατι πιο μεγαλο απο εμενα και α! πιστευω και στη μετεσαρκωση. Πιστευω ακραδαντα στο νομο που λειι ''Οτι παει πανω, παει κατω''. Σε προηγουμενη ζωη ημουν μαλακας. γεννηθηκα παλι μαλακας για να γινω ανθρωπος.
Η ζωη που ζω, καμια σχεση δεν εχει με οτι περιεγραψα. Καθημερινα κανω πολλα πραγματα που θεωρω ηλιθια, λεω πραγματα που δεν εννοω. Ο πυρηνας μου ειμαι εγω κι ολοι πετιονται ΕΞΩ καθε βραδυ. (ψεμμα αισχρο, αλλα ακουγοταν ποιητικο και γι αυτο το εγραψα). Το κακο ειναι οτι η ηθικη μου εχει τρελους φραγμους και ακομα δεν εχω συμφιλιωθει με την ιδεα οτι δε θα μπορεσω ποτε να φτασω στο σκαλοπατι 100. Το μοτο ''φτωχη πλην τιμια'' δε το χωνευω. Δε δεχομαι οτι κρατωντας το τιμια, ΠΡΕΠΕΙ και ΟΦΕΙΛΩ να ειμαι φτωχη. Ακομα το ψαχνω....τιμια...

Eryx-t, αν εχεις χρονο ή κεφι, σειρά σου.





22 εξομολογηθηκαν:

Andreas P. είπε...

"Καθημερινα κανω πολλα πραγματα που θεωρω ηλιθια, λεω πραγματα που δεν εννοω."

Θα μπορούσε να ισχύει και το αντίθετο. Μην αλπεπίζεσαι.

apos είπε...

«Ο πυρηνας μου ειμαι εγω κι ολοι πετιονται ΕΞΩ καθε βραδυ». Τι όμορφο να σου ακούγεται απλά ποιητικό! Σκέψου πόσοι γύρω μας το κάνουν κάθε βράδυ, ελαφρά τη καρδία.
Εύχομαι να φτάσεις στο 100.
Και gracias, που μου έδωσες την ευκαιρία να εξομολογηθώ. Ήταν η πρώτη μου φορά.

zalmoxis είπε...

«Ψευτονταής…»:
Δεν μου έχεις δώσει τέτοια εντύπωση…

«…λέω πράγματα που δεν εννοώ…»:
Δηλαδή, μπορεί και να σε έχω ψηφίσει;

«…Ό,τι πάει πάνω, πάει κάτω…»:
Πολύ σοφή κουβέντα, αυτό –ή κάπως έτσι- το έχουν πει από τον Ερμή τον Τρισμέγιστο («όπως πάνω και κάτω») μέχρι τον… Γιώργο Μαρίνο («ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει»)!

«…Είμαι χορτοφάγος και πίνω χιλιάδες λίτρα τσάι όπως ο Zalmoxis…».
Άγγιξες την τελειότητα, αλλά, μπήκε στη μέση ο… Μαρφινιακός!

«…ακούγοντας μουσική…»:
τι μουσική;

«…δε μ αρέσει να ασχολούνται μαζί μου…»
αυτό μπορεί να αποβεί σε κάποιες περιπτώσεις το σημαντικότερο προτέρημα ενός ανθρώπου, σηκώνει πολλή κουβέντα…

«…ψάχνω στύλο να κρυφτώ…»:
ο πιο διακριτικός τρόπος που έχω διαβάσει στη ζωή μου για να πει κάποιος πως είναι «στυλάκι»!

exofthalmi είπε...

@andreas p: ναι, θα μπορουσε. Αλλα κι απο την αλλη, δε με εχω και για σουπερ εγκεφαλο για να καταλαβαινω ολα μου τα λαθη οταν τα κανω...λες να ειμαι σημειο αναφορας βλακειας και να μη χαμπαριαζω?

@apos: παρακαλω αγνε οσαν το γιαουρτι apos...(χε χε χε)

@zalmoxis:
εχουμε και λεμε
''ψευτονταης''= αν ειχα λιιιιιιιιιγα κοτσια στη ζωη μου θα ημουν ψηλα και θα αγναντευα τωρα (και θα κανα και το αλλο..)

''λεω πραγματα που δεν εννοω''= ειχα βαλει υποψηφιοτητα για πρωτη θεση στον Παραδεισο. Την εχασα για μια ψηφο....Εχει γουστο....

''Ο νομος του Καρμα'' ειναι ενας και απολυτος. Οποτε θελεις να κανουμε και κουβεντα περι Ελευθερης Βουλησης (α χαχαχαχα) για να ανοιξει και καμια μυτη...

''τελειοτητα''= δεν την εχω απλα αγγιξει, την εχω προσπερασει κιολας! χα!

''μουσικη''= ......μα φυσικα....Πεγκυ....τι αλλο???????

''μην ασχολειστε''= δε ξερω τι ειναι...

''στυλος''= ....βουλωμενο γραμμα διαβαζεις ωρεϊ....

manetarius είπε...

Ε, ναι!
Τελικά έχεις δίκιο...είσαι η χαμένη δίδυμη αδερφή μου!!!!

Darthiir the Abban είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι φύτρωσες...
Βρε'συ, μήπως (λέω μήπως) να τα βρεις κάποια στιγμή με τον εαυτό σου;

exofthalmi είπε...

@manetarius:...και εισαι και αριστεροχειρας, φανταζομαι...

@Darth: εγω εχω ολη την καλη διαθεση....αυτος δε θελει να με ξερει...

VagSiok είπε...

Απο οτι καταλαβα ο "ανθρωπος-Exofthalmi" και ο blogger-Exofthalmi" ειναι δυο διαφορετικά πραγματα.. που μαλλον ειναι οι δυο όψεις του ιδιου νομίσματος..

ΥΓ:Κι εγω τσαι χειμώνα καλοκαίρι..

exofthalmi είπε...

@vagsiok: xm...xmmmmmmm
Εβιβα!

Νίκος Κ. είπε...

Το σωμα κατοικει στην Αθηνα και το πνευμα προ πολλου στο νησι..

αυτό ισχύει και για μένα!

exofthalmi είπε...

@νικος: περαστικα μας....να δουμε ποτε υα αποδρασουμε...

eryx-t είπε...

Α, ώστε είχες και άλλα μπλογκ με άλλα ονόματα... μμμμμ... καλά το λένε για τις καλόγριες ότι έχουν συνήθως ένοχο παρελθόν!
Δεν αποκλείεται λοιπόν να έχουμε ξανασυντηθεί σε κανά μπαράκι σκοτεινό ή σε καν' άλλο ύποπτο στέκι;
Εκτός κι αν πάντα κρυβόσουν πίσω απ'τους στύλους... εξ ιδίων ίσως κρίνοντας, ποτέ δεν το φανταζόμουν πως θα κρύβονταν άνθρωποι πίσω απ΄τους στύλους!
Α, και να σας ευχαριστήσω ακόμη, εν πολλοίς ψευδωνύμασι περιπεσούσα αδελφή, για το σταυρό που μου δώσατε εν είδη σκυτάλης! Να βρω κι εγώ έναν λόφο να τον στήσω, ε; Καλά καλα...

kwlogria είπε...

Εξαιρετική!!! Και φίλη μου. Κι ας είμαι ένα γουρούνι και μισό. Είσαι φίλη μου.

manetarius είπε...

αριστερόχειρας δεν είμαι... αυτόχειρας σκέφτομαι να γίνω ..:Ρ

exofthalmi είπε...

@eryx-t: μα αγαπητε, μολις ξαναβρεθηκαμε, απλα!
Μη με ευχαριστειτε για την προσκληση. Φανταζομουν οτι μαλλον σας δυσαρεστει, ομολογω ομως οτι ειμαι περιεργη....

@kwlogria: με τιμα ιδιαιτερως η προσφωνηση. Κι ας μη την αξιζω, ευχαριστω σε!

@mantarius: οχι, μη! θα πας στην Κολαση και θα ειναι εκει και οοοοοοοολοι οι νεκροι πολιτικοι. ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!!!!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Κάπως έτσι σε φαντάζομαι. Να κάνεις μιά τεράστια εγκάρσια τομή στον εαυτό σου, να σε παρατηρείς και να σε αυτοσαρκάζεις. Σου βγάζω το καπέλο!

exofthalmi είπε...

@βιολιστη: οτι ειπα και πιο πανω ''ευχαριστω κι ας μη τ αξιζω''.

M O U T R O είπε...

μετά σου λένε να μην πιστεύεις τα λαϊκά ρητά (και είμαι και λαϊκό παιδί). Οι καλόγριες είναι κατά κανόνα μεγάλες αμαρτίες. Αυτό που δεν μας είπες είναι αν είσαι στη φάση που τις κάνεις, ή σε αυτή που αυτοσυγχωρείσαι :)

κάνει μπαμ από μακριά πως ό,τι έγραψες ήταν ειλικρινέστατο, και μόνο από αυτό δείχνει ότι έχεις ψυχή (αυτό είναι θείο δώρο)

exofthalmi είπε...

@moutro: παντα αμαρτανω, απο συνηθεια πια...

AATON είπε...

Υπέροχο!!!!!!!!!!!!

Heliotypon είπε...

Καλό το (αυτο)ψυχογράφημά σου. Μου έδωσες την ιδέα να το κάνω κι εγώ, όχι για να το γράψω αλλά για να ξέρω. Γι' αυτό που λέμε αυτογνωσία!

disa είπε...

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖