CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20081022

το χουνε

ριξει ολοι στα μπλογκοπαιχνιδα.

να ενα κι εδω:

1) γραψτε τη χειροτερη τιμωρια που θα επιβαλλετε στον εαυτο σας εαν ξαναψηφισετε Ν.Δ. ή ΠΑ.ΣΟ.Κ.

2) πειτε μας εαν επαγγελεσθε αυτο που θελετε και οχι αυτο που ''τα εφερε ετσι η μοιρα να κανετε τελικα''...

3) παραδεχτειτε ποσες φορες συμφωνησατε με αλλους για να μην μπειτε στον κοπο να αντιταχθειτε γιατι δεν ειχατε ειτε τα κουραγια, ειτε τα σωστα επιχειρηματα.

4) ονομασετε τον αγαπημενο σας/ αγαπημενη σας μπλογκερ (χαχαχαχαχααααα....εχει να πεσει πολυ σκεψη και διπλωματια σ αυτο)...

Εχω και λεω:
1) θα μεινω στην Ελλαδα να βιωσω για αλλη μια φορα το μεγαλειο
2) δε ξερω ποιος τα φερε -η μοιρα ή κανενας αλλος κερατας- αλλα το σκατο μου εχει γευση φραουλα
3) πες με και κοτα!
4) δεν ειναι ενας. Διαβαζω πολλους, σχολιαζω σε λιγοτερους. Εχω πει και παλιοτερα οτι αυτο μπορω, αυτο κανω.

11 εξομολογηθηκαν:

zalmoxis είπε...

1. Να ψηφίσω κόμματα εξουσίας; Αρκετά δεν τιμωρούμαι διαμένοντας στο Γιουνανιστάν;

2. Έξι επαγγέλματα μέτρησα πως ήθελα να κάνω όταν ήμουν μικρός, έκανα τα τρία (ανάμεσά τους και ζωγράφος) και μου μένουν άλλα τόσα, εκ των οποίων για το ένα (εισοδηματίας) παίζω λόττο όταν έχει τζακ ποτ.

3. Αμ δε σπαταλάω ούτε ένα νανοτζάουλ ενέργειας ούτε ένα πικογραμμάριο φαιάς ουσίας για να πείσω έναν βλάκα!

4. Δεν ειναι ενας. Διαβαζω πολλούς, σχολιάζω σε λιγότερους. Αυτό μπορώ, αυτό κάνω.

Meropi είπε...

Εξόφθαλμη μου,
ερωτήσεις παγίδα αποφάσισες να μας κάνεις. Χα χα χα!!! Ειδικά στο πρώτο ερώτημα έχω να πω το εξής. Κι εγώ που δεν ψήφισα κανένα από τους δυο κόμματα, γιατί στέκομαι τιμωρία στον τοίχο????? Χα χα χα!

eryx-t είπε...

1) η χειρότερη τιμωρία που μπορώ να επιβάλλω εγώ σε ένα κόμμα είναι να το ψηφίσω! Κι αυτό γιατί ποτέ ως τώρα κόμμα που να το ψήφισα εγώ δεν κέρδισε τις συγκεκριμένες εκλογές. Μάλιστα να σας αποκαλύψω ότι μια φορά έριξα και την κυβέρνηση!

2) δύσκολη ερώτηση, δηλ. δύσκολη απάντηση γιατί είμαστε πολλοί εδώ σ'εμένα κι ο καθένας θέλει α΄λλο επάγγελμα και η μοίρα μας παίζει διάφορα παιχνίδια και γενικώς...

3) Άμα συμβαίνει αυτό (λόγω βιασύνης, βαρεμάρας, τακτ ή και φόβου) προσπαθώ να χρησιμοποιώ πολύ γενικές εκφράσεις που να αφήνουν όντως περιθώρια αμφιβολίας. Π.χ.: "Ναι, έχεις δίκιο, στις περισσότερες περιπτώσεις έτσι συμβαίνει... εκτός κι αν..." Πάντως είναι επίσης αλήθεια ότι έχει τύχει να φέρω αντιρρήσεις -ευγενικά πάντα- και σε κάτι περιπτώσεις που κοκκίνιζα ολόκληρος από το "θράσος" μου...

4) ε, αυτό είναι χαζή ερώτηση... εγώ θα διαλέξω απλά να σου συστήσω ένα από τα μπλογκ που το επισκέπτομαι αρκετά συχνά. Ελπίζω να μη το ξέρεις ήδη και να σου αρέσει.

Harlan είπε...

1. Το "ξανά"-ψηφίσω είναι λάθος όρος. Αν ψηφίσω οποιοδήποτε κόμμα από όσα βρίσκονται στην βουλή τα τελευταία 15 χρόνια, θα επιβάλλω στον εαυτό μου να μην βγει ποτέ πιά από αυτήν την πόλη.
2. ναι
3. καμμία. Είναι όμως κουραστικό ώρες ώρες
4. την δεύτερη ιδιοκτήτρια αυτού του μπλογκ

manetarius είπε...

επ..παιχνίδι άκουσα και μπήκα!
1. Αρνούμαι να συμμετέχω στο φιάσκο των εκλογών! Έχω πάψει να ψηφίζω χρόνια τώρα!
2.Όχι δεν κάνω το επάγγελμα που σπούδασα και ήθελα να κάνω... ποιός το κάνει άλλωστε;
3. Πολλές φορές έχω "πλακωθεί" με ανεγκέφαλους μαλάκες... τώρα πια δεν κάνω τον κόπο.. εγώ έχω τα πιστεύω μου κι ο κάθε μαλάκας τα δικά του...αρκεί να μη μου τα πει και με κάνει έξαλλη!!!
4. Έχω γεμίσει τα "αγαπημένα" μου με μπλόγκς που παρακολουθώ και που ποτέ δεν αφήνω σχόλιο!
Και ναι έχω το θάρρος να πω οτι αγαπημένος μου μπλόγκερ είναι ο Αpos γιατί μου μαθαίνει ιστορία!!!
Παρ' όλα αυτά...τους αγαπώ όλους σαν παιδιά μου!

Darthiir the Abban είπε...

1) Ν’ ακούω καθημερινά βουλή και ανακοινώσεις πρωθυπουργού/εκπροσώπου :p
2) Προσπαθώ να μετατρέψω το 2ρο στο πρώτο :)
3) Σχεδόν ποτέ – ελάχιστες οι εξαιρέσεις, δε αρίζω κάστανα >:)
4) Εσύ :)))

(Το νόημα του 4 είναι να διαλέξεις :p)

exofthalmi είπε...

@zalmoxis: και μονο που μπορεσες να κανεις αυτο που θελεις σε ζουλευω παλιοκοκκινε (Ω, Ντιαρ Γκοντ)...τωρα που το σκεφτομαι καλλιτερα...θελεις να ανοιξουμε ενα μαγαζι?

@meropi: εχεις δικιο καλη μου...ειναι μια ερωτηση που κανω καθε μερα αλλα δεν απανταει ουτε ο Εαυγγελατος με Αποδειξεις...τς τς τς

@eryx-t: 1) αφου εριξες την κυβερνηση μια φορα....γιατι δε μας αλες το τροπο να το κανουμε και εμεις? αυτο το ρημαδιο πια, σπαει νευρα...
2) ειστε τυχεροι εσεις μου φαινεται...χαιρετισματα σε ολους... (χι χι χι)
3) και γω απο φοβο και τακτ καταπινω οχι μονο τη γλωσσα μου αλλα και την αξιοπρεπεια μου καμια φορα...ασε...
4)οχι, ομολογω οτι δε το ξερω. μιλ μερσι!

@harlan: και η λυσις? οεο? αντε μαζι σου. δε τους ψηφιζουμε. αντε και καταφερνω καποτε να γινω αυτο που θα θελω (τοτε). Αντε και ανοιγω το στομα μου και κραταω την αξιοπρεπεια μου και χανω φιλους και εχθρους. μηδεν εις το πηλικον.
η συνιδιοκτηρια κραταει σιγη ιχθυος γιατι πολλες μαλακιες εχει πει στο παρελθον και αποφασισε να μπλογκαρει με το σταγονομετρο πια... ΧΑ

@manetarius: ησυχα μαρη παλι! τα σαρωσες ολα! Jesus Christ Super Star!!! και γω θελω να σταματησω να ψηφιζω αλλα ο Darth (http://darthiir.blogspot.com/) με ξεχεσε μια φορα...δε θυμαμαι γιατι...για τα υπολοιπα δε θα εκφραστω γιατι εισαι σιφουνας!!!!

@Darth: εσυ? δε χαριζεις καστανα??????
οοοοοοοοοοοχι ρε παιδι! και εισαι τοοοοοοοσο ντροπαλουλης! φτου σου ωρε!

βιολιστης στη στεγη είπε...

1) Να μου κάνει γούτσου-γούτσου ο Αντώναρος!
2) Αυτό που ήθελα έκανα, αλλά, άστο, άλλες εποχές τόοοτε. Το τίμημα της ηλικίας βλέπεις!
3)Δεν συμφωνώ ακριβώς. Το κλείνω, κοιτάω τα παπούτσια μου και κουνάω νευρικά το πόδι.
4)Spy, και μου μιλάς;

Andreas P. είπε...

1). Μέχρι τώρα πάντα άκυρο. Καθαρή συνείδηση, που λένε….
2). Επαγγέλλομαι ακριβώς ότι φέρνει η μοίρα καθημερινά. Μεροδούλι-μεροφάι. Μέχρι να κάνω αυτό που θέλω.
3). Πολλές.
4). http://athens.indymedia.org/

Έλα πες, τι κερδίζω…

exofthalmi είπε...

@βιολιστης: βεβαιως και σου μιλαω...τι χειροτερο απο αυτο?! αφου εκανες αυτο που ηθελες σε θαυμαζω. Οσο για τον Αντωναρο....βιτσιο τετοιο, αμαν!

@andreas:.....πως το ακυρωνεις βρε παιδι?

zalmoxis είπε...

Μαγαζί, ακούω! Και ενδιαφέρομαι! Αρκεί να μην πρόκειται για 5 πολύ συγκεκριμένα είδη καταστημάτων:
1. Σουβλατζίδικο, ψησταριά, χασάπικο, "βρώμικα", παστουρματζίδικο κι όλα αυτά τα κανιβαλικά με τα ψοφίμια, διότι δεν αντέχω τη μυρωδιά του κρέατος (άρα από φαγάδικα, μόνο βετζετέριαν).
2. Κομμωτήριο (ούτε τον γκαίη έχω καμία διάθεση να παίξω ούτε να ακούω κουλά τύπου "θα ήθελα μια κουπ σαν της Γιάννα Ανγκελόπουλος).
3. Είδη καπνιστού, καπνοπωλεία, πουράδικα, τσιμπουκάδικα, καπνοστριφτάδικα, αναπτηράδικα κι ό,τι έχει σχέση με καπνό.
4. Φραντσάιζιν με αθλητικά είδη πράσινων.
5. Νεωτερισμοί με ρόμπες, πασούμια, κομπιναιζά, φανέλες, κάλτσόνια και τα σχετικά.