CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20081009

Ο Ερμης

ο αναδρομος φταιει για ολα να μου το θυμασαι.

Που το Υπουργειο Παιδειας πληρωνει με τους φορους μου σποτακι διαφημιστικο μαγευτικο- μα πηγαζει απο σελιδα σεναριογραφου του Star Wars σας το ορκιζομαι-, τις πταιει οεο?

Ω, Θεοι! η παιδεια μας αγκαλιαζει τη διαφορετικοτητα, προκαλει τη δημιουργικη σκεψη, ανταμοιβει την εξεχουσα αποδοση... κι ολα αυτα σε ενα διαφημιστικο. Δεν ειναι Παιδεια αυτη, ΘΕΣΜΟΣ με το ΘΟΥ κεφαλαιο ειναι...

Πληρωνω λοιπον, για να μου ''πουλανε'' το προϊον που πληρωνω ουτως ή αλλως? (την παιδεια). Ειμαι ηλιθια.

Εαν ομως ειμαι ηλιθια, τοτε γιατι μου λενε οτι το προϊον ειναι εξαιρετικο? και γω αποτελεσμα ''χρησης'' του προϊόντος δεν ειμαι? και αν ναι, τοτε το προϊον δεν ειναι καλο, γιατι ειμαι αποδεδειγμενα ηλιθια αφου πληρωνω για τη διαφημιση του. Εαν οχι, τοτε παλι ηλιθια ειμαι γιατι δεχομαι να ξοδευουν τα λεφτα μου για να διαφημιζουν κακο προϊον.

καλα, δε το συζητω...Ο Ερμης μας πηδηξε....

15 εξομολογηθηκαν:

harlan είπε...

Η επιχειρηματολογία σου μου θυμίζει αυτο το σκιτσάκι. Προσπάθησε να βρεις την εσωτερική πλευρά της ταινίας.

Το πραγματικά ενδιαφέρον θα ήταν να επιχειρηματολογούσες ανάποδα. Αντι δλδ. να ξεκινήσεις απο την υπόθεση οτι είσαι ηλίθια και να καταλήξεις στο οτι ο Ερμής μας πήδηξε, θα έπρεπε να υποθέσεις οτι δεν είσαι ηλίθια.
Με ενδιαφέρει να μάθω σε τι συμπεράσματα καταλήγεις με την 2η υπόθεση.

Darthiir the Abban είπε...

Μα το υπουργείο παιδείας εξειδικεύεται στο να πηδάει την παιδεία και να λέει ψέματα περί αυτής τις τελευταίες δεκαετίες.
Άλλωστε οι εκπαιδευμένοι πολίτες βολεύουν μόνο τη δημοκρατία και εμείς έχουμε εξακριβώσει μερικά ποστς πριν ότι δε διάγουμε τέτοια περίοδο ;)

manetarius είπε...

Ο ερμής νομίζω οτι μας πηδάει καθημερινά...πόσο μάλλον τώρα που είναι στον υδροχόο!

exofthalmi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
exofthalmi είπε...

@harlan: ας κανω μια προσπαθεια (η ηλιθια)...λοιπον....δεν ειμαι ηλιθια. Δεν πληρωνω λοιπον σποτ κακου προιοντος. το προϊον ειναι κακο και το ξερω γιατι η χρηση του με επεισε οτι δεν εκπληρωνει την υποσχεση ''αγορας'' (δηλαδη τη μορφωση και την επικειμενη επιμορφωση). Ημιμαθης-αρα ηλιθια-, συμπληρωνω τις ελλειψεις με προσωπικη φροντιδα -αρα μη ηλιθια- και αναγνωριζω το σφαλμα του προϊοντος.
Υπαρχει ομως ενα προβλημα: αν ΔΕΝ ειμαι ηλιθια, τοτε πρεπει να αντιδρασω. Εγω καλε μου ομως τωρα που τα γραφω αυτα εχω τον πισινο μου καθισμενο σε καρεκλα, αρα ΔΕΝ αντιδρω, αρα ΕΙΜΑΙ ηλιθια.
pas vrai?

@Darth: φτου σου καμηλιερη μου! δωσε τωρα και προταση-λυση.

@manetarius: εσυ ξερεις πολλα....παραπολλα γιατο καλο σου....

10/10/2008 4:02 μμ

Darthiir the Abban είπε...

Σε ποιό πρόβλημα;

exofthalmi είπε...

δεν παιζεσαι ρε αθλιε!!!!!!!!!!!1

harlan είπε...

Το εχω πει τοσες φορες: μην ξεχνατε το σωληναριο με την UHU πανω στην καρεκλα σας.
Ειδες τωρα τι επαθες; Κολλησες πανω στην καρεκλα και δεν μπορεις να αντιδρασεις ;-)

Darthiir the Abban είπε...

Άμα θες λύσεις έτσι είναι, αλλιώς μπορείς να κάθεσαι να το φιλοσοφείς με τα χρόνια... (σου θυμίζει κάτι;)

Κοκό είπε...

Η αλήθεια είναι ότι και γω κόλλησα πάνω στη σέλα

TeddyBoy είπε...

Το προϊόν προφανώς δεν είναι άχρηστο!

Αν ήταν, το αποτέλεσμα χρήσης του δεν θα έγραφε ένα τέτοιο άρθρο!

(καλέ, χάθηκε ένα ποστ ή είναι ιδέα μου;)

sen_saven είπε...

euge eftiakses enan nohtiko faulo kuklo pou autoanairetai..entuposiakotato

VagSiok είπε...

Ειναι λιγο αργα και δεν το πολυκαταλαβα αυτο που γράφεις..
Σε καληνυχτώ και θα ξαναπερασω αυριο να το ξαναδιαβάσω..

exofthalmi είπε...

@harlan: και να ταν μονο η uhu που ξεχασα πανω στην καρεκλα...θενκ γιου.

@darth: ναι, εσενα! χι χι χι

@κοκο: εσυ θελεις ποδηλατοδρομο...δε το ακουσες? στον φτιαχνουν καλε!

@teddyboy: χαμενο κορμι!

@sen_saven: ευχαριστω κι ας μη τ αξιζω

@vagsiok: δεν πειραζει! εγω να δεις ποσα δεν καταλαβαινω. καλα να εισαι.

Heliotypon είπε...

Ο Ερμής καλά κάνει και πηδάει. (Τι κοτζάμ θεός θα ήταν άν δεν πηδούσε;) Αλλά μορφωμένη καλόγρια εσύ και να πιστεύεις στα ανάδρομα και στις συναστρίες!