CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20080929

ειμαι ελαφρως

ηλιθια. δε θα πω βαρεως, γιατι δεν εχω αρκετο γνωθι του εαυτου μου (ευτυχως).

Οσαν το σκυλι του Παβλοφ, εχω μαθει οταν βλεπω διαδρομο να στριβω, οταν κανει τζιζ να μην ακουμπαω και παει λεγοντας.
Οπότε, αν θελεις κατι απο εμενα που ειμαι και καλο και υπακουο παιδακι, καλα θα κανεις να μου το λες ευθεως και οχι να μου το ζητας μηνες, χρονια μετα.
Ειμαι ενταξει καλογρια: ευγενικη με σκυμμενο κεφαλι, κομματακι ανασφαλης, ομως συνεπης, σωστη, τιμια και δυστυχως δεν εχω κερδισει το λοττο ακομα και για να εξηγουμεθα ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΗ ΜΠΙΖΝΑ.
Αλλιως, θα ειχα δωσει τα ιδια φασκελα που εδωσε και το patsiouri.
Θα το φαω κι αυτο το σκατο και θα πω κι ευχαριστω, μα προσεξε γιατι καλους σκλαβους δε βγαζουν πια απο το κοπτηριο. Το καλουπι μου επαψε να υπαρχει πια και μονο αγνωμονα κολοπαιδα κυκλοφορουν στην πιατσα.
Το ξεσπασμα μου δεν εγγυαται την επιτυχια μου, μη γελιωμαστε. μα τουτο δω το κομματι των πιξελ ειναι δικο μου και μπορω να λεω οτι θελω.
Μου ευχομαι οτι καλυτερο. Μου ευχομαι να γινω δυνατη, να βαλω σωστους στοχους, να εργαστω σωστα και με τη βοηθεια της στατιστικης, του Θεου και της απλης τυχης να επιτυχω. Με φανταζομαι πλουσια, ηρεμη, προσγειωμενη- χωρις δουλους, αλλα με συνεργατες, χωρις πλουτη, αλλα με ενα σπιτι χωρις δανειο, χωρις μια αλφα ρομεο, αλλα με ενα υβριδικο, χωρις 2 κινητα αλλα με ελευθερο χρονο για να λεω καλημερα στους φιλους μου, χωρις δοξα αλλα με ικανοποιηση οτι ζω για εμενα και οχι για τις κοινωνικες γαμημενες υποχρεωσεις των αλλων πιτουρων που πρεπει να υποστηριξω γιατι το πλεγμα των ''μεσων'' που εχουν στησει ειναι δυνατο και γω μερος αυτου.

Καλη μου τυχη. Ουριος ανεμος στα πανια μου, μυαλο στο κεφαλι μου και ο φοβος να παει στο διαολο κι ακομα παραπερα.

22 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Ρε 'συ, μη στρίβεις στους διαδρόμους, θα βαρέσεις τοίχο...

Πλούσια χωρίς πλούτη ε; Το εννοείς ή σου ξέφυγε ;)

TeddyBoy είπε...

Μήπως είσαι το θηλυκό μου alter ego;

Θα το ερευνήσω..
(με διαλογισμό!)

TeddyBoy είπε...

(ή μήπως με προσευχή;)

anemos5 είπε...

Ουριος ανεμος στα πανιά σου ...σου εύχομε

exofthalmi είπε...

@Darth: οι υπερβολες με τα χρηματα ειναι μονο θετικες οταν ξεδουονται για πολλους. Δοκιμασε το.

@teddyboy: ΣΥΝΕΤΑΙΡΕ!

@anemos5: και στα δικα σου τα πανια!

Μιμης Ζερβος είπε...

κι η παναγιά μαζί σου καλό μου..

zalmoxis είπε...

Το μόνο που μπορώ να σπυ πω, είναι το διαχρονικό μόττο μου:
"Ποτέ χορτασμένος, ποτέ πεινασμένος"!

exofthalmi είπε...

@μιμη: ευχαριστω και ανταποδιδω με καθε σεβασμο

@zalmoxis: καπως ετσι με φανταζομαι. υγιη σε μυαλο και σωμα, ισορροπημενη και ηρεμη.
Μηπως κανω ονειρα για την επομενη ζωη μου?

patsiouri είπε...

Επειδή έίμαι τρομερά πρακτικός άνθρωπος, δε μπορώ να εκφέρω άποψη χωρίς να μιλήσουμε με στοιχεία και αριθμούς.
Αριθμούς που το επιθυμητό θα ήταν να προσεγγίζουν τη θεωρία του zalmoxis την οποία και ασπάζομαι πλήρως...
Οπότε έχουμε και λέμε.
Σε παίρνει, ΄εστω και στο ελάχιστο?
Κάντο!
Δε σε παίρνει?
Έλα αύριο να πάμε στο προποτζίδικο της γειτονιάς μου. Γίνεται της καραπουτάνας τελευταία...(μην κοιτάς που αυτοί δεν ανεβάζουν πόστ).
Εσχάτως λειτουργεί και μεταμεσονύκτια.
Θα μπορούσαμε ν'ανοίξουμε κι'εμείς ένα και να παίζουμε στοιχήματα με υπουργούς, ποιός θα παραιτηθεί, θα φύγει μόνος η θα τον ξηλώσουν και τέτοια...

Dr. Aparadektos είπε...

ήρθα κι΄εγώ να εξωμολογηθώ... επιτέλους.
συγχωρήστε με αδελφή διότι αμάρτησα.

έχω δύο κινητά και φυλακισμένο χρόνο
σπίτι δεν έχω μα χρωστώ στις τράπεζες

μπορώ να ελπίζω;

Κοκό είπε...

Ζηλεύω το χελώνι μου...χέστηκε για ο, τιδήποτε χασμουριέται και λιάζει τα πίσω πόδια του...το σπίτι του είναι φιξ ευτυχισμένος μ΄ένα φύλλο μαρούλι ή μια φέτα αχλάδι και δεν έχει κινητό

Νίκος Κ. είπε...

καλό μήνα και καλή τύχη..

manetarius είπε...

Eύγε!! Βούρ να ζήσουμε τη ζωή που ονειρευόμαστε!!!
Εύχομαι τα καλύτεραααα!!!!

eryx-t είπε...

Ασφάλεια και ευημερία ονειρεύονται όλοι οι άνθρωποι. Ή σωστότερα περισσότερη ασφάλεια και περισσότερη ευημερία. Γιατί είναι όλα σχετικά. Το 90% τουλάχιστον των ανθρώπων στον πλανήτη θα έβλεπε τη δική σου τη ζωή σαν ένα όνειρο άσφάλειας και ευημερίας.
Δεν ξέρω τί να πω, το ποστ σου με προβλημάτισε πολύ γιατί είναι υπαρξιακό και τα υπαρξιακά είναι κατά βάθος μη επιλύσιμα. Από την άλλη άνθρωποι είμαστε. Μπορεί να πεθάνουμε. Μπορεί ακόμη και σήμερα ή αύριο. Εγώ πολλές φορές αισθάνομαι άσχημα για την ασφάλεια και την ευημερία που δεν έχω ή για τις επιλογές που έκανα ή που θα μπορούσα να έχω κάνει. Από την άλλη σκέφτομαι ένα φίλο μου που πέθανε πέρσι και λέω πως εγώ είμαι τυχερός γιατί συνεχίζω και ακόμη κι αν θα βρεθώ άστεγος σε μια κούτα στο δρόμο θα έχω την πολυτέλεια να απολαμβάνω διάφορες λεπτομέρειες του κόσμου αυτού.

Psemma-me-ourá είπε...

@ Εξωφθάλμως Καλόγρια,

1. Έτσι όπως τα λες είναι σαν να περιμένεις πρόταση γάμου. Αν ναι, βάλτο, όπως είναι, σε κάποιο από τα ειδικά site συνοικεσίων. Θά 'χει καλλίτερα αποτελέσματα. Έχω πάντως μία έτοιμη ανταπόκριση γάμου στο συρτάρι μου, που μού φαίνεται ότι καλύπτει τις απαιτήσεις σου. Να σού την στείλω;;;

2. «Είς οιωνός άχρηστος, αμύνεσθαι περί πλούτου», ισχυρίζεται ο "Οιωνοσκόπος".
Έχει άδικο;

3. Ο πελεκάνος στοματικό σεξ κάνει με τον βάτραχο;

4. Κατα τα άλλα πολύ ωραίο το "ποστ" σου. Καλογραμμένο, πρόσβαρο.

5. Τα κωλόπαιδα πάντως γράφονται με ωμέγα (το "ω" ταιριάζει άλλωστε πιό καλά και ως σχήμα με αυτό το ειδικό μέρος του σώματός μας...)

6. Έχω φτιάξει, με την βοήθεια και άλλων μπλογκιστών και μπλογκιστριών, έναν κατάλογο από 35 κοινωνικοπολιτικά ψέμματα και παρακαλώ εσένα και τους φίλους εδώ να έρθετε και να ψηφίσετε για να αναδειχτούν τα 7 μεγαλύτερα ψέμματα:
psemmatapsemmata.blogspot.com

Ψευτοφιλάκια.

exofthalmi είπε...

@patsiouri: εχω τετοια κουραση τελευταιες 7 ημερες και τοσα νευρα που απο το κακο μου σφαζω ανθρωπους και γινομαι κακια. πολυ κακια ματια μου. Προποτζιδικο να ανοιξουμε αμα θελεις, γιατι οχι μονο δεν με παιρνει να πω 'α!',αλλα ουτε να κανω πως κοιταω στραβα...

@dr aparadektos: μα αφου το λεει και το ονομα σας αγαπητε: ειστε εντελως απαραδεκτος...θα επρεπε να εχετε εμπεδωσει ολη τη συγχρονη κουλτουρα, να εχετε δομισει δικη σας αποψη και να εχετε πετυχει να επιβληθειτε ανθρωπων και καταστασεω! μα τι πιο ευκολο και απλο απο αυτο? ε? τι?

@κοκο: ζητειται καβουκι για να καει το πελεκουδι....

@νικος κ: ευχαριστω αγαπητε και αντποδιδω.

@manetarius: δε ξερω αν ειμαι μονο εγω...αλλα καμια φορα αναρρωτιεμαι εαν αυτο που λενε ''δυναμη θελησεως'' ειναι καμια παπαρια...εαν υποθεσουμε οτι θελω πολυ κατι, το συμπαν θα συνομωτησει υπερ μου ή απλα με εχει κλασμενη?

@ακριβως σ αυτο το σημειο eryx-t μου εχω χασει και εγω την μπαλα. Ο εγλεφαλος μου ειναι πολυ μικρος για να χωρεσει φιλοδοξιες και ανασφαλειες στο ιδιο συλλογισμο. Ειμαι αχαριστη? Οφειλω να θετω στοχους πιο προκλητικους? Που χανεται η λεπτη ισορροπια της ηθικης μας ομοιοστασης ?

@psema me oura:
1. δε μπορω να καταλαβω απο που εβγαλες το συμπερασμα οτι περιμενω προταση γαμου για να σωθω. μηπως απλα απο το γεγονος οτι ειμαι γυναικα? κακως. κακιστα. Πουθενα στο κειμενο μου δε κλαιγομαι περι μοναξιας και συναφων σιροπιων.
2. Ειναι αχρηστο? νομιζω ο καθενας απο εμας θα εκφρασει διαφορετικη αποψη. Απλα νομιζω οτι ολα ειναι θεμα διαχειρησης. Πως διαχειριζεσαι τα λεφτα, την επιτυχια, την αρρωστια κοκ.
3. Ο βατραχος δεν εγκαταλειπει την προσπαθεια. Θελει να φυγει απο τα σαγονια του πελεκανου και να παψει να ειναι θυμα.
4. ευχαριστω
5. απο δω και περα θα γραφονται μονο με ''ω'' για να συναδουν σωστα με την εννοια.
6.ερχομαι να σε επισκεφτω

kwlogria είπε...

Είσαι και γαμώ τις φίλες μου! Όλα καλά θα πάνε, συνέχισε έτσι και θα τα καταφέρεις. Θα πατήσεις πολλά σκατά αλλά μη νοιάζεσαι. Το σκατό καθαρίζει. Μίλησε η γριά. Σε φιλώ κεχαριτωμένη.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Πάντα υπάρχει η σωστή στιγμή για να πάρεις μιά απόφαση. Ισως να μην έχει έρθει ακόμα. Οταν έρθει, μάλλον αυτό θα σημαίνει ότι το μπούχτησες αρκούντως το σκατό, κι' αυτούς που στο ταίζουν.
Απο τις ευχές για τον εαυτό σου, κρατάω μόνο το "ήρεμη". Και στο εύχομαι μ' όλη μου τη καρδιά. Γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι άχρηστα χωρίς αυτό.
Καλό σου βράδυ!

manetarius είπε...

Δεν ξέρω αν γίνεται έτσι όπως τα λέει ο κύριος Κοέλιο αλλά ένα θα σου πω: η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς!!!
Φιλιά!

beth είπε...

manetarius.. μην ακους τα λεγομενα του μαλακα του κοελιο
Οσο για σενα exofthalmi χαρηκα που σε βρηκα . δε ζητας πολλά και συ

Marina είπε...

Μπορεί να μην έχεις τα μέσα, αλλά έχεις τσαγανό. Μία ερώτηση και μία παρατήρηση.
1) Πώς θα πλουτήσεις χωρίς πλούτη;
2) Όσο πιο "έξω απο αυτά" γίνεις, όσο πιο ελεύθερο χρόνο θα έχεις, πάλι θα χρειάζεται να κάνεις και αβαρίες και να σκύβεις τη ράχη σου που και που.

Welcome to reality

disa είπε...

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖