CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20080919

Αν ηταν στο χερι μου

...θα διαλεγα:
Να μην ειχα γεννηθει ελληνιδα.
Να γενιομουν σε πλουσια οικογενεια.
Να εχω θαρρος.
Να μην εργαζομαι.
Να ασχολουμαι με τον κηπο, τα ζωα και τις ξενες γλωσσες.
Να μαθω ραψιμο, πλεξιμο και να ζωγραφικη σε γυαλι.

δε τα γραφω ολα. βαριεμαι και δεν εχει νοημα.

δεν προλαβαινω να σηκωσω μυτη απο τη δουλεια.
εχω γινει πια πεζη, μια απο τα ιδια. μπορει να σε εχω δει στο δρομο, να σου εχω μιλησει στο τηλεφωνο και να ειμαι μια απο ολες τις ιδιες μπλαζε, κοινοτυπες φατσες-φωνες που εχεις ακουσει.
Μιλαω με τον ιδιο ηλιθιο ευχαρο τονο χειμωνα καλοκαιρι σε ολους. Γιατι οι ΟΛΟΙ με βλεπουν περισσοτερο απο το σπιτι μου.

τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια...αν το πιστευετε, δωστε τα σε μενα.

χα! χαχχαχαχαχαααααααααααααααααα

19 εξομολογηθηκαν:

eryx-t είπε...

υπέροχο το ενσταντανέ! δε μοιάζει πολύ με τον Προυστ αυτή η μοναχή; και το μουστάκι αλλά και τα μάτια...

Πάντως, να σου πω την αλήθεια, φανταζόμουν πως οι επιθυμίες μιας μοναχής θα ήταν κάπως πιο ...spicy!

Όσο για τις επιθυμίες που εκφράζεις, μπορείς να αρχίσεις από τη ζωγραφική σε γυαλί: να ζωγραφίζεις άσεμνα σχήματα στα τζάμια του αυτοκινήτου ενόσω οδηγάς από και προς τη δουλειά. Καθώς περνάειο καιρός και η κίνηση στην Αττική θα χειροτερεύει μπορείς φαντάζομαι να αρχίσεις και το πλέξιμο. Κι έπειτα θα τραγουδάμε όλοι μαζί "δες την όμορφη πλευρά της ζωής!" ;)

Darthiir the Abban είπε...

Και είσαι πολύ σίγουρη ότι θα σου άρεσε;
Τότε δε θα ήσουν εσύ και δεν ξέρεις ούτε τί, ούτε πώς θα ήσουν.

Το μόνο σίγουρο είναι πως μιλάς για τα λεφτά όπως οι παπάδες. Αλλά προχτες στο βατοπέδι δε σε πρόσεξα, έλλειπες; :p

Andreas P. είπε...

Να το κάνω λίγο σόκιν; (Και sorry έτσι!)

Δύο είναι τα μεγάλα ψέματα του κόσμου:
1). Τα λεφτά δεν είναι το παν.
2). Μόνο θα στον ακουμπήσω.


Τώρα τελευταία υπάρχει κι ένα ακόμα: Ο Ρουσόπουλος δεν έχει σχέση με τη μονή Βατοπεδίου.

zalmoxis είπε...

Ρρρρράψιμο;
Πλέξιμο;
Αη φωλλ φρομ δε κλάουντζ γουιδ ωλλ διζηζ αι ρηντ ιν δε διζ ποστ!

Περιμένα να διαβάσω κάτι σε όμποε, μπριτζ, οριγκάμι, ικεμπάνα, αραβική καλλιγραφία... Κάτι όχι τόσο... "εξώφθαλμο"!

anemos5 είπε...

Έχεις απίστευτο και καυστικό humor KALHSPERA

exofthalmi είπε...

@eryx-t: χαχαχα! εισαι μου φαινεται πιο σωστος στη σκεψη σου! αυτο δε το ειχα σκεφτει. Η Αθηνα οντως με τη μια ή την αλλη αφορμη, θα με κανει να δω αλλιως τα πραγματα. Ισως πρεπει να γυρισω λιγο το κεφαλι μου, να! 5 μοιρες μονο...

@Νταρθ: ουδεμια σχεση εχω με την πραγματικοτητα και δη με αυτη του Βατοπεδιου... αι λοβ μονει

@andreas p: χαχαχα! προσθεσε και αυτο: ο Ελληνας ειναι η πιο εξυπνη φυλη. Τοσο εξυπνη, που ειπε να φτιαξει μια χωρα αλλαλουμ, παζλ και σταυρολεξο για συνομωτες...

@zalmoxis: τι να κανω αγαπητε? ειμαι πεζη και οχι ιδιαιτερα εξυπνη. Δειλη και οχι ιδιαιτερα πονηρη (για να μην πω βουρλο). Κοιταω το δακτυλο μου την ιδια στιγμη που αναρρωτιεμαι τι μπορω να κανω για να ξυπνησω απο το μονοτονο ρυθμο της καθε μου μερας.

@anemos5: καλησπερα και ευχαριστω πολυ για αλλη μια φορα.

Ελευθερία Αραβανή είπε...

αν ήταν στο χέρι μας όλα αυτά...και συνεχίζουμε να ζούμε με όσα μας έδωσαν...

Μιμης Ζερβος είπε...

μμ..λοιπόν προτείνω αλκοόλ..υπάρχουν και πιο ήπια μέτρα, αλλά για σίγουρα αποτελέσματα αλκοόλ
ξέρω τι σου λέω..

exofthalmi είπε...

@ελευθερια αραβανη: τελικα μηπως ειναι σημεδεμενα τα χαρτια? και αν ναι, γιατι κατεβαινουμε στο Συνταγμα και κλεινουμε τους δρομους μονο για τα ''τοπικα'' μας συμφεροντα? η Α ή η Β οργανωση ειναι πιο σημαντικη απο ΟΛΟΥΣ μας? κακο ψοφο να χουν ολοι.

@μιμη: καφε δεν πινω Μιμη μου, στ αλκοολ λες να το ριξω? ποιος θα με ταιζει παντεσπανι μετα? ε?

exofthalmi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κοκό είπε...

Ζωγραφική σε γυαλί ξέρεις αλλά διστάζεις ή δεν έχεις χρόνο να το κάνεις. Κι εγώ δεν ζωγραφίζω τίποτα, τρέχω!!

Άμα μάθεις ράψιμο, ενημέρωσε, γιατί το σιχαίνομαι!

Για τα λεφτά δεν έχω να πω τίποτα, πάνω από το χρώμα των 5-50 δεν ξέρω!

Είμαι ευτυχής!! Ευτυ-χεστά-τη!!

manetarius είπε...

Δηλαδή τι..θα προτιμούσες να ήσουν η Μαρί Σαντάλ;
Αχ, εγώ πάλι αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στην κυρία Μαρί και στην manetarius θα παρέμενα manetarius και θα απολάμβανα τη φτωχή ζωούλα μου!
Υ.Γ. αν κάποιος σου δώσει τα λεφτά και αντιληφθείς κι εσύ οτι δεν φέρνουν την ευτυχία...θα μου τα δώσεις;

Andreas P. είπε...

Το «Αν ήταν στο χέρι μου, ΔΕΝ θα διάλεγα….» πότε θα αναρτηθεί;

Γιατί νομίζω ότι έχω πολλά στο μυαλό μου…

vlacha είπε...

Εκτός από το πρώτο (δεν με πειράζει που είμαι Ελληνίδα), όλα τα άλλα θα τα ήθελα κι εγώ!
Κουράγιο με τη δουλειά!

VagSiok είπε...

Παντως απο τα λεγομενα σου (τα σημερινα και τα προηγούμενα) μονο ίδια με ολους τους άλλους δε θα σε χαρακτήριζα.. και το λέω για καλό..
Καλημέρα..

anemos5 είπε...

Eπειδή τυγχάνει να διαβάζω αυτή ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ το βιβλίο του κυρίου ΝταΚάκη ΝΙΚΟΥ ενός αξιόλογου ανθρώπου που γράφει επώνυμα έμαθα με λύπη ότι του ασκήθηκε δίωξη αν διαβάσετε θα δείτε ότι απλώς έγραφε αλήθειες ..
http://athivoles.blogspot.com/2008/09/blog-post_23.html
όχι στην φίμωση των blogs
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗ Σ
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΚΑΤΩ
http://www.gopetition.com/online/22125.html

exofthalmi είπε...

@κοκο: το ραψιμο το λατρευω....γιατι δε το κανω εγω...

@manetarius: απο δω το φερνεις απο κει το πας, στην πισινα γειτονισσες θα βρεθουμε στο
τελος...

@andreas p.: αυτο θελει σκεψη και εγω τετοια επικινδυνα χομπι τα αποφευγω...α πα πα πα


@vlacha: ευχαριστω πολυ.και σε εσας ευχομαι το ιδιο.

@vagsiok: ευχαριστω, αλλα δυστυχως διπλα σασ να με ειχατε να ομιλω, παλι θα με φτυνατε.

@anemos5: τρεχω να δω το νεο κακο!

patsiouri είπε...

Η λύση για όλα είναι το πρώτο.
Εγκαταλείπεις τη χώρα πάραυτα...

kwlogria είπε...

Αν δεν μπορείς να τα παρατήσεις, σκέψου τι μπορείς να κάνεις για να τα παρατήσεις γρήγορα. Κι αν δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, άρχισε να τονώνεις το θάρρος σου και σκέψου πως κανείς δε χάνεται ειδικά όταν τολμά κι ελπίζει!! Καλή δύναμη!!