CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20080916

χωρις ιχνος σαρκασμου


Δε βαριεστε να απαντατε σε 358 νοματαιους που εχουν αφησει σχολιο στο μπλογκ σας?

Βρε δε σαρκαζω: αληθινη απορια εκφραζω.

Σκεφτομαι οτι απο τη μια και γω θα ντρεπομουν - μα την Παναγια!- να μην απαντησω στους επισκεπτες μου και απο την αλλη θα τραβαγα τα μαλλια μου αν δεν ειχα το χρονο και ΟΜΩΣ θα επρεπε να το κανω.

Αν ομως το μπλογκ απο πεδιο εκφρασης μου, μετατραπει σε πεδιο ''συναντησης'' μου με αλλα ατομα, αυτοματα αυτη η συναντηση αποκταει χαρακτηρα δεσμευτικο/κοινωνικο? (δεν ειναι αυτη η σωστη λεξη, αλλα η μνημη μου αρνηται να συνεργαστει)

Ισχυουν και εδω καποιοι κανονες συμπεριφορας θα μου πειτε. Πρεπει να σεβεσαι τις επιθυμιες του οικοδεσποτη κατα πρωτον. Π.χ. ο Νταρθ δε θελει να χρησιμοποιουμε greeklish οταν σχολιαζουμε στο μπλογκ του. Επίσης σωστο είναι να μην προσβάλουμε το συγγραφεα ακομα κι αν διαφερουμε πολυ στο τροπο σκεψης. Ή ακομη να μην επιτεθεμεθα φραστικα σε σχολιαστες του, δημιουργοντας πεδιο μαχης σε ξενο...περιβολι.

Απο την αλλη παλι, καποιοι θεωρουν τον αμοιβαιο σχολιασμο (σου σχολιασα και ελα να κανεις το ιδιο) κατι παραπανω απο αυτονοητο: προσβαλλονται οταν δε το κανεις.
Ειναι τελικα το μπλογκ ενα νεο ειδος βεγγερας?????

22 εξομολογηθηκαν:

VagSiok είπε...

Εγω παλι νομίζω οτι ο καθένας μπορει να κανει οτι θέλει ακομη κι αν μας φαίνεται ακατανοήτο..
Θες να αφησεις σχόλιο καπου; ασε..
Δε θες; it's οκ παλι..
Θες να σου αφηνουν σχόλια; Καλώς..
Δε θές; Απλώς μην ενεργοποιείς την επιλογή για σχόλια..
Νομίζω ειναι αρκετα απλό..
Τα blogs ειναι μια ωραιότατη εφαρμογή της ελευθερίας του λόγου, γι'αυτο και νομιζω οτι δεν πρέπει να βάζουμε περιορισμούς..
Καλημέρα..

Darthiir the Abban είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Darthiir the Abban είπε...

Αχαχαχαχαχαχα
Μα κανείς δε σου είπε πότε να απαντήσεις καλή μου, ούτε απαίτησε την απάντησή σου :)

Αν σ' αρέσει κάτι το κάνεις, αν δε σου αρέσει δεν το κάνεις.

Καθορίζεις μόνη σου την "εργονομία" του χώρου σου όπως και στο σπίτι σου και συμπεριφέρεσαι στον κόσμο, είτε στο μαγαζί σου, είτε στα μαγαζιά τους, όπως σου βγαίνει, αυθόρμητα, σεβόμενη ή όχι (ανάλογα με το τί νοιώθεις) τις επιθυμίες τους.

Αλλά άμα μου βγάλεις σαβουάρ βίβρ και για το μπλόγκινγ, τα παρατάω...

Σιχαίνομαι την "κατευθυνόμενη" και "κανονικοποιημένη" συμπεριφορά. Κάθε άνθρωπος σου δημιουργεί μια ιδιαίτερη διάθεση αντιμετώπισής του.

(Θα σου στείλω το λογαριασμό για το αδυνάτισμα στο σπίτι :p)

Limokondoros είπε...

Είναι απλά η μεταφορά της νοοτροπίας της λειτουργίας της ζωής από τον πραγματικό κόσμο, σε έναν κόσμο που καλείσαι να αναγνωρίσεις πρόσωπα και χαρακτήρες, μέσα από 2-3 παραγράφους. Όπως "έξω" έτσι και εδώ η διπλοματία παίζει μεγάλο ρόλο.
Γι'αυτό έλα τώρα να μου αφήσεις και εσύ σχόλιο, γιατί αλλιώς θα παρεξηγηθώ και εσύ ίσως να ντραπείς!

manetarius είπε...

Ήρθα απλώς γιατί ανέβασες καινούριο πόστ και πρέπει να αφήσω σχολιο..έτσι μου είπε ο μάνατζερ μου!
Ελπίζω έτσι να παρακολουθείς πότε θα ανεβάσω κι εγώ καινούριο πόστ για να μη χεστούμε..!
Μου φαίνεται καλή ιδέα να βγάλω το Μπλογκουάρ βίβρ σε συνέχεια του έργου του φίλτατου Ζαμπούνη!

TeddyBoy είπε...

Γουστάρω τρελά να ακούω πράγματα που είναι στο μυαλό όλων πάνω-κάτω, αλλά κανείς δεν ξεστομίζει.
Συνεπώς συγχαρητήρια για την ΑΝΑΡΤΗΣΗ (σικ) (ισοπαλία 1-1 στα σικ!)

Κατά τ' άλλα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Μην το βάλουμε κι αυτό σε καλούπια, γιατί χαθήκαμε!

- Τι, μα είναι ήδη καλουπαρισμένο;
- Έ, τότε ας σηκώσουμε τα μανίκια κι ας αρχίσουμε το ..ξεκαλούπωμα!

wert01gf είπε...

Γιατί την τελευταία εβδομάδα βλέπω αναρτήσεις με παρόμοιο περιεχόμενο και το ίδιο θέμα σε τόσα πολλά blogs;

Εγώ έχω ένα άλλο ερώτημα: Τόσο πολύ μας προβληματίζει αν έχουμε δική μας γνώμη και εκφράζουμε τη δική μας άποψη; Ή μήπως δεν έχουμε και απλά προσπαθούμε να εκφραστούμε για να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων;

(χωρίς ίχνος επιθετικότητας)

περιούσιος είπε...

Ωραίες οι απορίες σου! Προσωπικά, μου αρέσει να διαβάζω κάποια ιστολόγια και να βλέπω τις απόψεις τρίτων προσώπων. Επίσης, μου αρέσει πολύ η συνομιλία μέσω των ιστολογίων αυτών, διότι με φέρνει σε επαφή με νέες απόψεις και μου δίνει και ιδέες για αναρτήσεις αλλά και καθημερινά θέματα. Βεγγέρα; Γιατί όχι; Αλλά βεγγέρα εξ αποστάσεως δεν θα το φανταζόταν η γιαγιά μου.

eryx-t είπε...

Πάντως εσένα φαίνεται ότι το ιστολογείν και σου αρέσει και σε φοβίζει... τί συναρπαστικότερο!

[και έχεις και το καλύτερο αβαταρ που έχω δει τελευταίως]

exofthalmi είπε...

@vagsiok: καλημερα σας. Συμφωνω οτι ειναι μια ωραιοτατη εκφραση της ελευθεριας που εχομε, αλλα προβληματιζομαι εντονα με τις αντιδρασεις και συμπεριφορες που εντοπιζω. Εκει που λες ''επιτελους θα γραψω οπως αισθανομαι ΤΩΡΑ χωρις τυψεις, δευτερες σκεψεις ή φοβο'', δαγκωνεσαι και σκεφτεσαι μηπως προσβαλλεις ανθρωπους που εκτιμας, μηπως ακουστεις παραφωνα, μηπως δωσεις λαθος εντυπωση.


@Νταρθ: σαβουαρ βιβρ δεν εχω βαλει, αλλα θεωρω μερικα πραγματα ακομψα. Π.χ. εγω και εσυ εχουμε μια σχεση φιλιας που αγνοουν οι αναγνωστες σου, κι οταν ερχομαι και σχολιαζω στο τσαρδι σου, πολλοι/ες μπορει να με θεωρησουν γαιδουρα που σου μιλαω σα......χρονια φιλο!

@limokondoros: συμφωνω 100% με τη φραση σου! δε θα μπορουσα να το εχω εκφρασει καλυτερα.
ερχομαι αμεσωςςςςςςςςς

@manetarius: να το διαβασω αυτο το ποστ σου και τι στον κοσμο! Εχεις απιστευτο χιουμορ!

@teddyboy: και απο που ξεκιναμε το ΞΕΚΑΛΟΥΠΩΜΑ χωρις να ανοιξουν μυτες οεο? χωρις να παρεξηγηθουν ι Ελληνες (μια φυλη που τον καυγα και τον τσακωμο τον εχει στο DNA της?) οεο?

exofthalmi είπε...

@wert01gf: μα ετσι ακριβως το βλεπω και εγω: μπορει να σε διαβαζω τακτικα, αλλα επισης μπορει και να μην εχω σχηματισμενη αποψη ή απλα να βαριεμαι να σχολιασω. οποτε τι κανουν οι περισσοτεροι? αισθανονται την υποχρεωση να αφησουν τον βαριεστημενο ''οβολο'' τους...

@περιουσιος: ειναι ενας θετικος και υγιης τροπος προσεγγισης. Με προβληματιζει η αντιγνωμια: ο ελλην οπως ανεφερα στο teddyboy, δε φερει ελαφρως τις αντιθετες αποψεις...

@eryx-t: σωστη η διαγνωση σου. σχεση παραξενη, αλλα προς το παρον, οχι ακομη απλευθερωτικη.
Ευχαριστω φιλτατε για το κοπλιμαν. Κι ας μη το εννοειτε κατα αυτο το τροπο και παλι αισθανθηκα κρυφη χαρα οταν το διαβασα.

Darthiir the Abban είπε...

Από τη στιγμή που εγώ το αποδέχομαι, είσαι δεν είσαι φίλη μου, δεν τραβούν οι άλλοι ζόρι. Αν για κάποιο λόγο αποφασίσω α μην το αποδεχθώ από κάποιον, είναι άλλο καπέλο και μπορώ και να του σβήσω και το σχόλιο - τσαρδί μου είναι ότι θέλω κάνω, όπως πετάω και τους ανεπιθύμητους από το σπίτι μου.

Σκέψου άλλωστε να βρεθούμε στην δεξίωση του αρχιεπισκόπου, εσύ μια μοναχή κι εγώ ένας άραβας διπλωμάτης, και εκεί που κανένας δεν μας γνωρίζει και θεωρεί πως είμαστε, όπως και αυτοί, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, ν' αρχίσουμε να παίζουμε σφαλιάρες; Ω ποία η έκπληξης του ποιμενάρχη μας!

Harlan είπε...

X.Π.

Andreas P. είπε...

"Απο την αλλη παλι, καποιοι θεωρουν τον αμοιβαιο σχολιασμο (σου σχολιασα και ελα να κανεις το ιδιο) κατι παραπανω απο αυτονοητο: προσβαλλονται οταν δε το κανεις."

Έχεις δίκιο. Δεν είναι έτσι. Αλλά αν έχεις χρόνο άσε και σε μένα ένα σχόλιο...
Πλάκα κάνω, έτσι? Αλλά αν έχεις χρόνο, ένα σχολιάκι δεν είναι τίποτα. 2 λεπτάκια.

Τώρα κάνω πλάκα πραγματικά. Το πιο σωστό για μένα είναι αυτό: ...δε θελει να χρησιμοποιουμε greeklish οταν σχολιαζουμε στο μπλογκ του.
Είναι εντελώς χάσιμο χρόνου (μέχρι να βγάλεις άκρη) και παράλληλα δείχνεις, νομίζω έτσι, ότι αυτό που γράφεις το γράφεις στο πόδι...

exofthalmi είπε...

@Darth: εισαι πιο αποφασιστικος βρε καμηλιερη πως να το κανουμε. Εγω, γυνη δε, ειμαι πιο ευαισθητη φυση και το σκεφτομαι μερικα κλα..κλα...κλασματα πριν ανοιξω το στομα μου και αποφασισω οτι τσαρδι μου ειναι κι οτι θελω το κανω.

@harlan: εχετε σχολιο στο μπλογκ σας

@andreas p:χμ...ποτε δε το σκεφτηκα ετσι...χμ, χμ, χμ...

Darthiir the Abban είπε...

Οπότε τώρα αποφάισες;

Darthiir the Abban είπε...

Οπότε τώρα αποφάισες;

eryx-t είπε...

Απελευθερωτική για να είναι υπάρχουν δυο δρόμοι:
Ο ένας είναι αυτός του καρναβαλιού. Ντύνομαι κάτι άλλο, μπαίνω πίσω από μια μάσκα και ξεσαλώνω. Κάνω ότι επιθυμώ χωρίς φραγμούς όσο αυτό είναι σχετικά ανώδυνο.
Ο άλλος είναι αυτός της ψυχανάλυσης ή της αυτογνωσίας. Προσπαθω να φτάσω στη ρίζα αυτού που με δυναστεύει, να το συνειδητοποιήσω, να το αναλύσω και να το αντιμετωπίσω ή να συμφιλιωθώ μαζί του.

Αν θες να κάνεις ξεσαλωτικό μπλόγκιν πρέπει να φροντίζεις να μη σε ξέρει και να μη καταλαβαίνει κανείς και να να το πας όπου σε πάει.
Και ξεσάλωμα δε σημαίνει απαραίτητα κάτι υπερβολικό και κακό. Εξάλλου το ότι υπήρχε σαν παράδοση με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στις περισσότερες κοινωνίες σημαίνει ότι αυτή απελευθερωτική του λειτουγρία είναι χρήσιμη.
Από την άλλη και η ανάλυση και η αυτογνωσία και η επικοινωνία και η ισορροπία μέσα σε ένα σύνολο είναι κι αυτό μια γόνιμη δραστηριότητα.

Φιλτάτη, δεν ήταν κομπλιμάν... η αλήθεια. Και μια και λέμε για υψηλές έννοιες, Αγάπη, Ελπίδα και Σοφία, αν έχετε καμμιά ξαδέρφη, θεία κ.λπ. να της ευχηθείτε Χρόνια Πολλά!

exofthalmi είπε...

@Darth: ναι! θα παρω τα οπλα!

@eryx-t: ...΄΄Αν θες να κάνεις ξεσαλωτικό μπλόγκιν πρέπει να φροντίζεις να μη σε ξέρει και να μη καταλαβαίνει κανείς και να να το πας όπου σε πάει.΄΄ Σοφες και δυσκολες κουβεντες. Στην προσπαθεια ειμαι,αν και ειναι καπως πολυπλοκο.

οι ευχες θα δωθουν....
:)

Μιμης Ζερβος είπε...

βρε στο θέμα σου εσύ..ότι γουστάρεις κάνε..πάντως άσχετο, απο ποστ βλέπω γίνεται της μονής..πολύς ελεύθερος χρόνος?εε?

Νίκος Κ. είπε...

μη τυχόν και δεν απαντήσεις σε σχόλιο μου.. Σ'ΕΦΑΓΑ!

kwlogria είπε...

Ναι σιγά μαλακίες. Απλά πιστεύω πως μερικές φορές θες να δεις τι κάνουν οι άλλοι και μπαίνεις. Τώρα αν δεν προλαβαίνεις να κλάσεις, δε θα μπεις κι αν παρεξηγηθεί κανείς, χέστηκες. Αλλά, αν δεν μπαίνεις ποτέ ενώ έμπαινες συχνά, αναρωτιέται στο τέλος ο άλλος τι κάνεις, αν είσαι καλά και τέτοια, οπότε μπαίνει στο δικό σου και μπλα μπλα μπλα ωχ μωρέ στα αρχίδια σου!