CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20080903

Η ολιγαρχια


ειναι το καθεστως στο οποιο καθε μερα προσκυνω.

τη ζουμε, την αποδεχομαστε και την ονομαζουμε Δημοκρατια.

απο την αλλη, καποιοι την ονομαζουν -τη σαδομαζοχιστικη αυτη κατασταση- Οχλοκρατια.


Αηδιες λεγω!


ολιγαρχια ειναι. κυριαρχει παντα το συμφερον λιγων και εκλεκτων. Μα συντεχνια θα ναι, μα σωματειο θα ναι, μα μικρη ελιτ θα ναι, μα οργανωση θα ναι, μια φορα η μοιρα μου ειναι γραμμενη στη δικη τους παλαμη.


τραβανε τη βαρκα, την κουνουν, με ριχνουν απο κατω και οταν σηκωνω το κεφαλι μου ψιθυριζουν με νοημα: '' η δημοκρατια θελει θυσιες. αμνε, σκυψε λιγο να δω το λαιμουδακι σου.....''.




15 εξομολογηθηκαν:

Darthiir the Abban είπε...

Δημοκρατική Φεουδαρχία καλή μου.
Και μάλιστα από τις χείριστες μιας και η χρηματοοικονομία έχει αναρριχηθεί ανωτέρω της πολιτικής.

manetarius είπε...

...ανατριχιαστικό!

VagSiok είπε...

Σωστή σε βρίσκω..
Καλημέρα..

περιούσιος είπε...

Πολύ σωστά όσα λες, αν και νομίζω ότι εμείς οι ίδιοι έχουμε φέρει το πολίτευμα αυτό σε αυτή την κατάσταση. Την καλησπέρα μου!

exofthalmi είπε...

@Νταρθ: εξακολουθω να εχω κοιλοπονους για το ¨ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ'' στοιχειο της ολης υποθεσης.

@manetarius: και ερεθιστικοτατο!

@vagsiok: Καλημερες και καλησπερες αγαπητε.

@περιουσιος: Βεβαιως! ναι! εμεις φταιμε! Αυτο λεω! Αλλα...οταν μιλαω με ανθρωπους του περιβαλλοντα χωρου μου, δε διακρινω ιχνος αντιδρασης ή εστω θυμου για τα τεκτενομενα. Που ειστε ολοι κρυμμενοι????????

Κοκό είπε...

Λυκοκρατία

Νίκος Κ. είπε...

παράξενο αλλά θα συμφωνήσω! καλημέρα!

Μιμης Ζερβος είπε...

Τσουτσούρωσα κι εγώ ωσάν την μανέ..τι κάνεις βρε σατανά?μου λειψες βρε..πάντως βλέπω οργασμό από ποστ τον αύγουστο...πάω να κάνω χάζι..

exofthalmi είπε...

@ΚΟΚΟ: θαυμασια λεξη....διαθετεις το κλοπυ ραιτ? πρεπει να συνεταιριστουμε!

@ΝΙΚΟΣ Κ: καλημερες και καλησπερες φιλτατε!

@ΜΙΜΗΣ ΖΕΡΒΟΣ: ξεκιναμε το φθινοπωρο αγαπητε με τη ΔΕΘ και εκπληκτικες δηλωσεις πρωθυπουργου. εχω ανατριχασει μα!

TeddyBoy είπε...

Πολύ σωστή και καλήσπέρα σας!

Όταν το μοναδικό κριτήριο με το οποίο ο πολίτης πάει στην κάλπη, είναι ποιός ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα για την προεκλογική του εκστρατεία..

είναι φυσικό επακόλουθο να κάνουν κουμάντο οι καπελάτοι κύριοι, σαν αυτό στην εικόνα σου.

zalmoxis είπε...

Σχεδόν όλοι λένε πως δημοκρατία είναι η "απονομή" ίσων δικαιωμάτων, κανείς όμως δεν προσθέτει "και η διασφάλισή τους".

eryx-t είπε...

αδελφή, και η δημοκρατία γυναίκα είναι, ποθητή σαν όνειρο και σα μοιραία λύση, μα επιρρεπής στην αμαρτία κι αυτή...

Κοκό είπε...

Περικαλώ, λέφτερα!

o ...μάλλoν άνθρωπoς είπε...

Ποιά «δημοκρατία» φίλη μου, φίλοι μου;;;

Πού ακριβώς την είδατε στους αιώνες;;;

Διαβαθμίσεις ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ήταν και είναι, για σκεφτείτε το..
Από την πιό στυγνή «ελέω θεού μοναρχία/δικτατορία» μέχρι τις εκλεπτυσμένες, και πολύ ...παρφουμαρισμένες ως ανθρωπιστικές, σημερινές ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ "δημοκρατίες".

Ποιό ΚΟΙΝΟ είδε ποτέ κανείς να ΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ;;;

Αυτό που του παραχωρήθηκε το ...δικαίωμα να «σκύβει το λαιμουδάκι του» {χρυσόστομη Εξώφθαλμη!} κάθε τόσο;;;

Τα λέμε...

kwlogria είπε...

Αντί για το λαιμουδάκι μας θα έπρεπε να τους δείχνουμε τον κώλο μας την ώρα που ετοιμάζεται να κάνει κακά, συγνώμη κιόλας...