CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20080820

δεν ειμαι τρελη


ειμαι απλα πολιτογραφημενη αθηναια.

νιωθω ενοχες που συνεβει τουτο το κακο σε μενα, μα ολα ειναι ωραια τωρα που γυριζω το κεφαλι και κοιτω το νησι μου.

φευγω και παλι φευγω. δε θελω να επιστρεψω, μα το παντεσπανι εδω λεει φτιαχεται.

θαρρος δεν εχω, προσκολλησεις παλι πολλες. και ειναι και το παντεσπανι....

Αθηνα σε μισω και εσενα και ολους τους τρελους σου. Θα σου λεγα να φας σκατα και να ψοφησεις, αλλα ποιος θα με ταιζει παντεσπανι στο στομα με σαδισμο και αγαπη?

13 εξομολογηθηκαν:

Meropi είπε...

Η φωτο δείχνει την Πλάκα ή το νησί σου???
Αν και εγώ πολιτογραφημένη είμαι στην Αθήνα, δεν τη μισώ. Την πονάω, όπως πονάω όλους τους αδίκως πάσχοντες.

Darthiir the Abban είπε...

Δεν έχεις προσκολλήσεις;
Χαααααααααααχαχαχαχα
Το άλλο με τον Τοτό το ξες;;; :p

eryx-t είπε...

Καλό σου ταξίδι αγαπητή αδελφή. Απόλαυσέ τη διαμονή σου στο όμορφο νησί σου και άσε τις μετάνοιες και τις ενοχές.

zalmoxis είπε...

Ε, εντάξει μωρέ τώρα, μην είμαστε και υπερβολικοί! Είναι λίγο βρώμικη, και τί έγινε; Ψιλοβρωμάει κιόλας, ε, τί να κάνουμε; 'Ντάξει, έχει και μια κάποια μόλυνση ο αέρας της, αλλά δεν χάλασε κι ο κόσμος! Καταθλιπτική η απέραντη τσιμεντίλα, αλλά με μερικά σφηνάκια, 5-6 βαλεριάνες και λίγη μεθαδόνη, φαίνεται όμορφη, μη σου πω σαν το Σεράγεβο! Ε, και συ πια... η ηχορρύπανση και τα ντεσιμπέλ σε πείραξαν! Ω-ωχουουου! και τι έγινε που δεν έχει πράσινο; Μην είστε μίζεροι, κατά τα άλλα, μια χαρά πρωτεύουσα είναι!

Κοκό είπε...

Αθήνα, μικρό γαλάζιο κρίνο χαχαχαχα

Κοκό είπε...

Ξέχασα υπογραφή: Αθηναία με βούλα εντοπιότητας, και πάλι χαχαχαχα

Darthiir the Abban είπε...

Έφυγες γκρινιαρούλα;
Κι ακόμα ΔΕΝ απάντησες...
{Κατέβα κάτω στα σχόλια ντε γιατί το χαζο λινκνγκ του μπλόγκερ δεν δουλεύει σωστά από καιρό τώρα :( }

[Μπουαχαχαχαχα ακόμα γελάω με τ' ανέκδοτο....]

patsiouri είπε...

Βαλτοί είστε ρε πούστη μου από παντού????????/
Θέλω να την αδειάσω από τα έμψυχα (τα μισά βεβαίως) και να γίνω ο επόμενος εμπρηστής...

manetarius είπε...

Σιγά το παντεσπάνι..αν σου βγάζουν το λάδι καλύτερα στο νησί με παξιμάδι. Έχω αρχίσει να το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, το πρόβλημα είναι οτι δεν έχω νησί!
Αν και μια επίσκεψη στην Κεφαλονιά μ' έκανε να ερωτευτώ ξανά την όμορφη Αθήνα και τους τρελλούς της!

exofthalmi είπε...

@meropi: η φωτο δειχνει το δρομο του σπιτιου μου...ειναι ομορφα παναθεματα...τα χρωματα, τα σπιτια, ο αερας.

@ Νταρθ: παλι δεν καταλαβες: ισα ισα που εχω προσκολησεις και γι αυτο ακριβως δε γυρνω την πλατη. ποιο λινκ καλε χαλασε? και γιατι δε το φτιαχνεις?

@eryx-t: ενοχες ε? τωρα μου πατησες τον καλο! αει, αουτς, καϊ καϊ....

@zalmoxis: α χα χα χα χου χα χα! καλε αυτο το τετραστιχο καντο copy right γιατι θα το βαλω στο προφιλ μου! χαχαχα στο καλο σου!

@κοκο: εχω μεινει καγκελο στο ''μικρο γαλαζιο κρινο''...εκει σταματησε να λειτουργει το συστημα μου. το γαλαζιο τι υπονοουμενα εχει?
το κρινο ειναι του διαβολυ συμβολο να υποθεσω....δεν εξηγειται αλλιως...

@patsiouri: εχεις αρχισει να μου αρεσεις επικινδυνα...μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι...θα οσυ κανω ανηθικες προτασεις να γινουμε συν-εμπρηστες...

@manetarious: εισαι για συνεταιρισμο? μ αρεσει πολυ το παξιμαδι....

Darthiir the Abban είπε...

Υπεκφυγές...

Νίκος Κ. είπε...

τραβάτε με κι ας κλαίω..χου

kwlogria είπε...

Ας ψοφήσει η Αθήνα και σε ταΐζω γω παντεσπάνι καλό μου!